Дехидратор смяна на сензор?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от ares2 » 14 Апр 2015, 16:03

Колеги ето това от снимката което съм очертал мога лид а го сменя без да изпусна системата като го развия? или трябва да се тегли фреона?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от mfandakov » 14 Апр 2015, 19:01

Можеш да смениш датчика,има клапан от долу
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от djagata » 14 Апр 2015, 21:54

Здравейте,
това ли е датчика за високо налягане?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от ares2 » 14 Апр 2015, 22:06

трябва да е това. то друго няма там
аз катастрофирах и моят се е откършил при удара и чак сега виждам след като колата е ремонтирана..
та искамд а го сменя докато н ее станало жега..
той явно се задеиства като поработи системата защото като тествах климатика си работи и без него? духа студ сериозно вътре :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от mfandakov » 14 Апр 2015, 22:14

Интересна работа как ти работи без него климата,именно той затваря кръга и ако там не отчете налягане ,няма да стартира компресора :dunno:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от djagata » 14 Апр 2015, 22:20

Компресора ще стартира и при дефектирал клапан. Ще работи и ще охлажда,
но няма да включва перката на повече от 1 степен.
При мен е така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от mfandakov » 14 Апр 2015, 22:25

Да така бе май :wave:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от ares2 » 14 Апр 2015, 22:28

тои се е рзпаднал моя.. вътре има една пластинка с контактор. явно я натиска нещо когато дойде налягане в системата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от mfandakov » 14 Апр 2015, 22:38

Druckschalter Hoch-druck
1) Druck unter 23 bar
2) Druck über 33 bar
3) Druck über 2,8 bar
4) Druck unter 1,9 bar
5) Druck über 20 bar
6) Druck unter 17,5 bar

Номер 3 Ако е под 2,8 бара не би трябвало да стартира компресора

Това е устройството на самия сензор вътре .От WDS
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от djagata » 14 Апр 2015, 22:57

Според мен функцията на клапана е:
в горещо време и при загрял автомобил, налягането в системата се повишава значително,
тогава ако клапана е работещ - включва 2 и 3 степен на вентилатора.
Ако не работи коректно(клапана) - вентилатора си работи само на 1 степен.
Причина и поради която много колеги - започват смяна на резистори, търсят повреди
във вентилатор и т.н.

ПП Това са само мои предположения - не съм специалист...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от mfandakov » 14 Апр 2015, 22:59

djagata написа:Според мен функцията на клапана е:
в горещо време и при загрял автомобил, налягането в системата се повишава значително,
тогава ако клапана е работещ - включва 2 и 3 степен на вентилатора.
Ако не работи коректно(клапана) - вентилатора си работи само на 1 степен.
Причина и поради която много колеги - започват смяна на резистори, търсят повреди
във вентилатор и т.н.

ПП Това са само мои предположения - не съм специалист...



И това е да, но следи дали има и фреон в системата
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от djagata » 14 Апр 2015, 23:01

mfandakov написа:Можеш да смениш датчика,има клапан от долу


Да разбирам ли, че мога да си го сменя сам?
Намирам си работещ - развивам стария завивам работещ и съм готов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от stony1 » 14 Апр 2015, 23:02

Степените на вентилатора зависят от температурата на двигателя, докато клапанът за налягането в системата дава информация на управлението и то контролира продължителността на работата на компресора. Няма ли налягане в системата, както колегата е посочил по-горе, компресорът не се включва, защото управлението "приема", че системата е празна - липсва фреон.
Първата степен на перката се включва винаги с включването на компресора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от djagata » 14 Апр 2015, 23:04

mfandakov написа:
djagata написа:Според мен функцията на клапана е:
в горещо време и при загрял автомобил, налягането в системата се повишава значително,
тогава ако клапана е работещ - включва 2 и 3 степен на вентилатора.
Ако не работи коректно(клапана) - вентилатора си работи само на 1 степен.
Причина и поради която много колеги - започват смяна на резистори, търсят повреди
във вентилатор и т.н.

ПП Това са само мои предположения - не съм специалист...



И това е да, но следи дали има и фреон в системата


Би трябвало да е така. Ако няма минималното налягане, вероятно няма да тръгне компресора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Дехидратор смяна на сензор?

Мнение от mfandakov » 14 Апр 2015, 23:04

Ако е всичко наред по корпуса,там вътре има клапа която затваря за да може да се смени самият датчик.Развиваш и сменяш,поне при мен така става


Този датчик също дава сигнал към релетата и от там зависи какво налягане е отчел ,се стартират 1 и 2 степен на вентилатора,третата степен се задейства от сигнал през реле от датчика температурния на самият радиатор на антифриза
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook