Обръщане на волан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
ами то е решено ве4е,след няколко дена по4ва обращането на волана,в тази тема ще пусна снимки и подробно ще опиша си4ко кое как е направено,благодарости кам колегите дето споделиха за 4астите
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Да не забравиш да снимаш,ще е доста интересно за всички дали ще стане добре.bavareca_86 написа:ами то е решено ве4е,след няколко дена по4ва обращането на волана,в тази тема ще пусна снимки и подробно ще опиша си4ко кое как е направено,благодарости кам колегите дето споделиха за 4астите
обичам BMW
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
sash0 написа:Време е някой разбиращ да почне да се занимава с това
защото не ми се купуват бараки от германия и италия на поне 2ни цени
ми то като сложиш всички разходи ще ти дойде на цената от германия
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
anzak написа:ми то като сложиш всички разходи ще ти дойде на цената от германия
Бих казал дори и по-скъпо, но тогава ще бъде английски таралясник с побългаряване.Такава кола с обръщан волан в БГ и на половин цена не бих взел

Защо все се опитваме да ебем дявола във въздуха не ми е ясно

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Мислиш че ще е на една цена ли
))
не знам дали ще е най уместния пример но преди 3 години обърнахме волана на фиат брава (тогава държаха цена към 6к) с всичко и плащане на ддс (2006г) ни излезе 4500
оттогава тоя фиат сменя само масла и веднъж аспух
имам и други приатели обърнали волана на пасат 2003г
други на спринтер 2002
еми на всички им е излезло по евтино и са страшно доволни
дайте да не бъдем като коне с капаци а да помислим дали наистина няма смисъл в това или има
най лесно е да кажем като не знаем - ще ти легне по скъпо и не знам си какво

не знам дали ще е най уместния пример но преди 3 години обърнахме волана на фиат брава (тогава държаха цена към 6к) с всичко и плащане на ддс (2006г) ни излезе 4500
оттогава тоя фиат сменя само масла и веднъж аспух
имам и други приатели обърнали волана на пасат 2003г
други на спринтер 2002
еми на всички им е излезло по евтино и са страшно доволни
дайте да не бъдем като коне с капаци а да помислим дали наистина няма смисъл в това или има
най лесно е да кажем като не знаем - ще ти легне по скъпо и не знам си какво
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Единственото което ме интересува (щото другото е ясно че ше стане лесно) е КАК ПОДЯВОЛИТЕ ще прехвърлиш цялото окабеляване под жабката - предполагам си поглеждал за какво става дума там.
иначе аз бих си обърнал една англичанка - спира ме само окабеляването, там има поне 300 кабела и конектора - само компютъра на АБС-а е със 88 пинов конектор
- за справка: навигацияата дето си я сложих има 5 букси по 8-9-10 пина най-много и по едно време видях зор. В цялата Брава едва ли има толкова кабели колкото зад жабкатана Е39.
ПС: ще следя с интерес - като намериш решение за кабелите и ако е качествено и изгодно, аз съм след теб


ПС: ще следя с интерес - като намериш решение за кабелите и ако е качествено и изгодно, аз съм след теб

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
spacepl написа:Единственото което ме интересува (щото другото е ясно че ше стане лесно) е КАК ПОДЯВОЛИТЕ ще прехвърлиш цялото окабеляване под жабката - предполагам си поглеждал за какво става дума там.![]()
Пропускаш и факта, че трябва да се обърнат и кабелите на вратите, защото глвавното управление на ел. стъклата е от дясно

Да не говори пък, ако колата е автоматик.Как ще стане ръчката да отива на ляво за спорт, не ми е ясно

И след всички тези интервенции, правени в БГ, няма да стане таралясник ли...ще бъде такъв дарак, че няма да има друг такъв на света

Единственото, което според мен си струва е да имаш една 520-ка, да си купиш една 540 от англия и да прехвърлиш двигател и ходова част на 520-ката.
Да не пропускаме и факта, че след интервенцията, тази кола си остава вечно твоя по документи

BMW не е Пасат или Фиат.Има толкова кабелаци и толкова ECU-та, та ум да ви зайде.То на оригинална кола като имаш проблем с кабелаците не можеш да намериш майстор, какво остава за такава със сменен волан

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
JANI написа:при автомата ръ4ката тъй или ин4е се бута на ляво , за пореден път показвате висша форма на незнание ,няма зна4ение с къв волан е все на ляво се бута
Всички знаят че посоката на скоростите е еднаква и на ръчните и на автоматичните, само табелката със П Р Н Д +/- е от другата страна, но не е проблем. Ти кои видя да пише че скоростите са обратни, че аз пак препрочетох тематаи не видях кои е (може и да не съм чел добре ма не ми се чете пак)
пък и за кабелите измислих решение - ОБРЪЩАТ СЕ И ТЕ



- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
bavareca_86 написа:батко каде видя да питам за тоалетнаhardboygo написа:Аз мога да ти кажа за моето А4 без да се оцапаш ваобще=2200лв
Е, чак пък тоалетна!!!
При АУДИ обръщането е по лесно (евтино), тъй като не се пипа централната конзола, а само горната част на таблото. Докато при БМВ (както всички тука знаем) тя е завъртяна в посока към водача и при обръщане на волана, се налага да се смени и тя.
Доколкото знам се налага и смяна на фаровете, тъй като зоната на осветеност е наобратно
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани