Теч на масло 530ДА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			27 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- JorisssM
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 87
 - Регистриран на: 14.12.2014
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 печка
 - Мечтае да кара: M5
 
Re: Теч на масло 530ДА
Колега аз тогава сменях доста неща. Не бяха само тези. Сменях и амортесъори накладки датчик за накладките тампони на носачите биелетки но не си спомням 
едната или 2-те, и милсля че външни накрайници. С труда и стенда ми излезе мисля че беше 650 лева. Трябва да видя квитанцията. Амортесъорите са някакви китайски с година гаранция но нямах пари за повече.
			
		едната или 2-те, и милсля че външни накрайници. С труда и стенда ми излезе мисля че беше 650 лева. Трябва да видя квитанцията. Амортесъорите са някакви китайски с година гаранция но нямах пари за повече.
- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Теч на масло 530ДА
Колеги моля за съвет, вие ако сте на мое място как бихте постъпили. 
Единият майстор ми казва първо да сменя всички гарнитури на капака на клапаните, гарнитурите на всмукателния коректор, гарнитура на масленото тяло и дифтунги на дюзите, ако пак има теч на масло тогава вече да се смени семеринга на коляновия вал.
Другият майстор каза първо да сменя семеринга на коляновия вал, защото такъв голям теч няма да е от изброените гарнитури по горе, но там имаме сваляне и качване на скоростната кутия.
Колеги вие как бихте постъпили ще се радвам да споделите мненията си, защото сън не ми лови.
П.П. На този семеринг на коляновия вал между скоростите и двигателя има ли и гарнитура, която трябва да се смени?
			
		Единият майстор ми казва първо да сменя всички гарнитури на капака на клапаните, гарнитурите на всмукателния коректор, гарнитура на масленото тяло и дифтунги на дюзите, ако пак има теч на масло тогава вече да се смени семеринга на коляновия вал.
Другият майстор каза първо да сменя семеринга на коляновия вал, защото такъв голям теч няма да е от изброените гарнитури по горе, но там имаме сваляне и качване на скоростната кутия.
Колеги вие как бихте постъпили ще се радвам да споделите мненията си, защото сън не ми лови.
П.П. На този семеринг на коляновия вал между скоростите и двигателя има ли и гарнитура, която трябва да се смени?
- Elesar74
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2284
 - Регистриран на: 10.04.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Долното
 - Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
 
Re: Теч на масло 530ДА
todorakis82 написа:Колеги моля за съвет, вие ако сте на мое място как бихте постъпили.
Единият майстор ми казва първо да сменя всички гарнитури на капака на клапаните, гарнитурите на всмукателния коректор, гарнитура на масленото тяло и дифтунги на дюзите, ако пак има теч на масло тогава вече да се смени семеринга на коляновия вал.
Другият майстор каза първо да сменя семеринга на коляновия вал, защото такъв голям теч няма да е от изброените гарнитури по горе, но там имаме сваляне и качване на скоростната кутия.
Колеги вие как бихте постъпили ще се радвам да споделите мненията си, защото сън не ми лови.
П.П. На този семеринг на коляновия вал между скоростите и двигателя има ли и гарнитура, която трябва да се смени?
Бих започнал от по-лесното, в случай че със сигурност не може да се определи откъде е теча. Гарнитурите на всмукателния колектор са 12 на брой, но аз лично се съмнявам оттам да тече масло.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
		- JORO_86
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 109
 - Регистриран на: 19.08.2008
 - Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
 
Re: Теч на масло 530ДА
Стар двигател винаги има течове, ти засече ли го примерно за 100-200 км колко е изтекло 1 л ? По-принцип оня дето ти е казал че е от семерината може би е прав. Просто от другите места неможе отведнъж да стане голям теч, при последната инспекция биха видели майсторите и да ти споменат. Най-вероятно от студа семерина се е вдървил и почнал да изпуска.
			
		- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Теч на масло 530ДА
JORO_86 написа:Стар двигател винаги има течове, ти засече ли го примерно за 100-200 км колко е изтекло 1 л ? По-принцип оня дето ти е казал че е от семерината може би е прав. Просто от другите места неможе отведнъж да стане голям теч, при последната инспекция биха видели майсторите и да ти споменат. Най-вероятно от студа семерина се е вдървил и почнал да изпуска.
Теча го хванах съвсем случайно отдолу цялата кола започна да пуши, видях, че корите са целите в масло, като карам го завихря и пръска капки масло на генерацията и от там пуши, и сега като карам започва да пуши за кратко когато стрелката на температурата отиде малко след синьото и като загре не пуши.
Маслото в момента е малко над минимума а беше малко под максимума откакто го хванах да пуши да приемем, че от тогава е теча съм изминал около 150км. градско.
Колеги за този семеринг трябва ли да купя гарнитура и има ли такава или само семеринга се сменя.
- Bavarcho
 - Пантерчо
 - 
				
			 - Мнения: 4700
 - Регистриран на: 16.03.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: WBS нов внос
 - Мечтае да кара: Е30 от скъпите
 
Re: Теч на масло 530ДА
Тече ти от гарнитурата на капака на клапаните върху колекторите и от там пуши. Като загрее мотора гарнитурата се разширява и уплътнява затова спира да тече и да пуши. Примерно..
Смени я нея за начало, лясно се сменя и струва 20-тина лева. За по-сигурно мажеш и малко силикон. И преди да я смениш провери дали капака ти е прав, сложи го на равна повърхност (без гарнитура естествено) и го виж ляга ли навсякъде.
Има още други гарнитури които са мнооооого по-лесни за смяна на семеринг на колянов вал.
А и да тече той не е трудно да се види защото там където е той няма от къде да тече другаде (в кожуха на скоростите) и или ще е чисто или ще има масло от него. Има една капачка на блока гледаща към скоростите (това е да отвор да се отвие турбината от маховика) през тази капачка ще може да се види има ли масло.
			Смени я нея за начало, лясно се сменя и струва 20-тина лева. За по-сигурно мажеш и малко силикон. И преди да я смениш провери дали капака ти е прав, сложи го на равна повърхност (без гарнитура естествено) и го виж ляга ли навсякъде.
Има още други гарнитури които са мнооооого по-лесни за смяна на семеринг на колянов вал.
А и да тече той не е трудно да се види защото там където е той няма от къде да тече другаде (в кожуха на скоростите) и или ще е чисто или ще има масло от него. Има една капачка на блока гледаща към скоростите (това е да отвор да се отвие турбината от маховика) през тази капачка ще може да се види има ли масло.

- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Теч на масло 530ДА
Колеги малко развитие по темата. 
Смених гатнитурата на капака на клапаните, днес сменихме семеринга на коляновия вал и гарнитурата голям филм беше.
Претесни ме това, че пак започна па пуши под цялата кола точно като се пребирах от сервиза, цялата генерация я чистих с обезмаслител и пак изпуши незнам вече дали от нея ще е това пушене, или е било останало мокро от обезмаслителя.
Остана да се сменят гарнитурите на масленото тяло от страната на блока, и от страната на охладителя, искам да попитам много ли е работата, и ще се загуби ли много масло?
Мисля да сменя и всички вакум маркучи колко метра трябва да взема и каква дебилина да търся, трябва да издържат на топлината която идва от двигателя, колеги във всеки магазин за авточасти ли се предлагат и каква е цената за метър.
			
		Смених гатнитурата на капака на клапаните, днес сменихме семеринга на коляновия вал и гарнитурата голям филм беше.
Претесни ме това, че пак започна па пуши под цялата кола точно като се пребирах от сервиза, цялата генерация я чистих с обезмаслител и пак изпуши незнам вече дали от нея ще е това пушене, или е било останало мокро от обезмаслителя.
Остана да се сменят гарнитурите на масленото тяло от страната на блока, и от страната на охладителя, искам да попитам много ли е работата, и ще се загуби ли много масло?
Мисля да сменя и всички вакум маркучи колко метра трябва да взема и каква дебилина да търся, трябва да издържат на топлината която идва от двигателя, колеги във всеки магазин за авточасти ли се предлагат и каква е цената за метър.
- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Теч на масло 530ДА
Колеги драмата с този теч продължава след смяната на семеринга и гарнитурата зад него, днес погледнах отдолу и какво да видя пак тече масло от същото място между двигателя и скоростите. 
  Незнам вече какво да правя.
Относно пушенето идва от ауспуха на печката, която е заключена пуска се автоматично, чувам я да тупка но пуши зверски все едно колата се запали, това може ли да се оправи, миналата зима нямаше такова пушене.
			
		
  Незнам вече какво да правя.Относно пушенето идва от ауспуха на печката, която е заключена пуска се автоматично, чувам я да тупка но пуши зверски все едно колата се запали, това може ли да се оправи, миналата зима нямаше такова пушене.
- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Теч на масло 530ДА
Колеги след като смених семеринга и гарнитурата зад него как е възможно пак да тече от същото място, от какво може да е вече незнам.
			
		- Bavarcho
 - Пантерчо
 - 
				
			 - Мнения: 4700
 - Регистриран на: 16.03.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: WBS нов внос
 - Мечтае да кара: Е30 от скъпите
 
- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Теч на масло 530ДА
Bavarcho написа:от неправилен монтаж на семеринга може да си тече пак..
Колега майстора ми е приятел всичко направи както трябва, какво може да е сгрешил според теб и аз му помагах. Преди да сменим семеринга се виждаше как си тече леко масло, когато наби новия семеринг го мери от всякъде с шублер, нямаше и капка масло.
Според майстора остава да сменим гарнитурата на картера там много ли е работата.
Също и двете гарнитури на масленото тяло от страната на блока и от страната на охладителя, и вече незнам още коя гарнитура да сменя направо вечи ми писна б..ти и колата.
Пушенето го установих, че е от печката но защо пуши така зверски и за това нямам идея.
- Bavarcho
 - Пантерчо
 - 
				
			 - Мнения: 4700
 - Регистриран на: 16.03.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: WBS нов внос
 - Мечтае да кара: Е30 от скъпите
 
Re: Теч на масло 530ДА
При самото поставяне на семеринга може да не е станало както трябва. То не е гаранция че и най-добрия майстор на земята няма да му се случи веднъж, кофти ситуация но няма застраховат. Дано не е това де.
Гарнитурата на картера не е особено приятна за смяна, трябва мотора да се повдигне нагоре за да има място да се издърпа картера.
			Гарнитурата на картера не е особено приятна за смяна, трябва мотора да се повдигне нагоре за да има място да се издърпа картера.

			27 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани