Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
badsharki написа:Колата дръпва и започва да набира по-добре от 2000 оборота. Аз разликата я усещам най-осезаемо когато съм на 3-та и я оставя да падне до към 1500-700 оборота, след което като подам газ, започва бавно да покачва и от 2000 оборота се усеща ясно как дръпва.
Точно така е, потвърждавам. Разлика има и инвестицията си струва всеки лев.
@ badsharki Колега, ти имаш ли проблем с притрисане/лашкане при потегляне на първа или задна? Питам във връзка с този резонанс при около 2000 оборота. При мен лашка колата ако не отпускам съединителя като начинаещ и се съмнявам, че маховика може да дрънчи нещо. В гаража при палене или гасене няма дрънчене, ама това не пречи да е тръгнал гада.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Тромава под 3000 r.pm.
bmw_n00b написа:@ badsharki Колега, ти имаш ли проблем с притрисане/лашкане при потегляне на първа или задна? Питам във връзка с този резонанс при около 2000 оборота. При мен лашка колата ако не отпускам съединителя като начинаещ и се съмнявам, че маховика може да дрънчи нещо. В гаража при палене или гасене няма дрънчене, ама това не пречи да е тръгнал гада.
Да, имам го същия проблем с тръгването на първа.

Майсторете като им кажа за проблема, общо взето само се чешат по главите или най-много да кажат "Отиди в Дару или някъде другаде да кажат със сигурност, че е маховик, пък аз ще ти го сменя".

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Абе я си сложете по един автомат и няма да имате подобни проблеми 

- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: Тромава под 3000 r.pm.
badsharki написа:bmw_n00b написа:@ badsharki Колега, ти имаш ли проблем с притрисане/лашкане при потегляне на първа или задна? Питам във връзка с този резонанс при около 2000 оборота. При мен лашка колата ако не отпускам съединителя като начинаещ и се съмнявам, че маховика може да дрънчи нещо. В гаража при палене или гасене няма дрънчене, ама това не пречи да е тръгнал гада.
Да, имам го същия проблем с тръгването на първа.Не го прави винаги, но съм забелязъл, че го прави най-вече на по-топло време, като понякога, но много рядко като тръгвам претриса и сеца доста здраво. При потегляне на задна го няма това прилашкване. Също така и аз много пъти съм се ослушвал за дрънчене при гасене, но нямам такова. Все не ми се иска да е маховик, но не се сещам от друго какво може да прави така. Тампоните на съединителя съм ги проверил и уж са добре. Освен това ми се появи и още един симптом. Понякога, като отпусна рязко газта, колата прилашква и се чува едно причукане/чаткане от съединителя. Същото причукане/чаткане го има и като отнема газта и я пусна по инерция, и знаеш как точно на около 1100 оборота колата си пуска сама газ, за да може да компенсира и точно тогава пак причатка от съединителя.
Майсторете като им кажа за проблема, общо взето само се чешат по главите или най-много да кажат "Отиди в Дару или някъде другаде да кажат със сигурност, че е маховик, пък аз ще ти го сменя".Явно имаме един и същи проблем, така че ако има някакво развитие при мен (към по-лошо или по-добро) ще пиша.
Тва причукване от към съединителя го имам и аз мама му


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
БУАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХА даже хитлер мрънка за уплътненията на ВАНОС-а
на английски е - някои да го преведе щото аз като почне да вика и се скъсвам от смях
от 38-мата секунда до края не мога да спра да се смея
http://www.youtube.com/watch?v=OlneaZ-2 ... r_embedded
PS: Уплътненията са изпратени вече ипътуват:

на английски е - някои да го преведе щото аз като почне да вика и се скъсвам от смях


http://www.youtube.com/watch?v=OlneaZ-2 ... r_embedded
PS: Уплътненията са изпратени вече ипътуват:

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Е**си майката ! Скоро не съм излизал по тази магистрала,но и аз чух че е много зле пътя.Един приятел преди 3 седмици с CLS минал със 160 през една дупка...резултата е 3 гуми,2 джанти и заден мост...като само задния му мост е 9 000 лева

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
П Р О Д А Д Е Н И
Последна промяна spacepl на 10 Ное 2010, 14:59, променена общо 1 път
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Тромава под 3000 r.pm.

Не съм сигурен дали Sesko ще може да изчака утрото за ги смени.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Тромава под 3000 r.pm.
twake написа::mhihi:
Не съм сигурен дали Sesko ще може да изчака утрото за ги смени.
тоя лудия ако не ги сменява в момента па те на ..

дано поне е честен за ефекта след смяната им, макар че от сега давам гранция че ще каже че има ефект..
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Тромава под 3000 r.pm.
BMW-E39 написа:дано поне е честен за ефекта след смяната им, макар че от сега давам гранция че ще каже че има ефект..
Ами то ефект си има, я само виж колко човека ги смениха тук и са доволни (включително и аз), а да не говорим за щатските форуми, там направо са в еуфория след смяната им

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Тромава под 3000 r.pm.
e как няма са там в еуфория като техните са и с добичета под капака 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Тука става въпрос за съпоставка на един и същ двигател преди и след смяната, независимо дали е 20-ка или 28-ца. Значи само ринговете от бейсан предполагам, че най-добре се усеща положителния ефект при автоматика. При ръчката също се усеща, но има и други фактори, които влияят на ускорението в ниските обороти и особено при потегляне. Миналата седмица си смених маховика. Новият е втора употреба на 60к км. Нарезите по контактната повърхност са като на нов. На моя стария бяха се заличили и беше излъскан. Нарезите представляват като повърхността на грамофонна плоча (за тези, които не са виждали) - концентрични окръжности. Същите ги има и на притискателя. На луфтове бяха абсолютно еднакви и в граници и двата маховика, но факт е че върху стария феродовият диск приплъзваше при потегляне. Това личеше и от язвите получени от частично прегряване по контактната повърхност. Веднага след като смених маховика разликата се забеляза - колата потегляше чисто без подаване на газ, само с отпускане на съединителя. Минимално приплъзване и неопределеност на положението на точката на полусъединителя. Нарочно покарах така 2-3 дни, след което махнах и CDV, клапана за закъснение на съединителя. Сега мога да кажа, че вече съм много доволен! Бих степенувал нещата по следния начин:
1. Смяна маховик
2. Смяна уплътнения VANOS
3. Отстраняване на CDV
Това е информация абсолютно обективна и от първа ръка. Сега колата е удоволствие да се кара в града, преди си беше мъчение. Извънградско си е същото.
1. Смяна маховик
2. Смяна уплътнения VANOS
3. Отстраняване на CDV
Това е информация абсолютно обективна и от първа ръка. Сега колата е удоволствие да се кара в града, преди си беше мъчение. Извънградско си е същото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани