Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 24 Мар 2010, 19:58

badsharki написа:Колата дръпва и започва да набира по-добре от 2000 оборота. Аз разликата я усещам най-осезаемо когато съм на 3-та и я оставя да падне до към 1500-700 оборота, след което като подам газ, започва бавно да покачва и от 2000 оборота се усеща ясно как дръпва.


Точно така е, потвърждавам. Разлика има и инвестицията си струва всеки лев.

@ badsharki Колега, ти имаш ли проблем с притрисане/лашкане при потегляне на първа или задна? Питам във връзка с този резонанс при около 2000 оборота. При мен лашка колата ако не отпускам съединителя като начинаещ и се съмнявам, че маховика може да дрънчи нещо. В гаража при палене или гасене няма дрънчене, ама това не пречи да е тръгнал гада.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от badsharki » 25 Мар 2010, 7:33

bmw_n00b написа:@ badsharki Колега, ти имаш ли проблем с притрисане/лашкане при потегляне на първа или задна? Питам във връзка с този резонанс при около 2000 оборота. При мен лашка колата ако не отпускам съединителя като начинаещ и се съмнявам, че маховика може да дрънчи нещо. В гаража при палене или гасене няма дрънчене, ама това не пречи да е тръгнал гада.

Да, имам го същия проблем с тръгването на първа. :( Не го прави винаги, но съм забелязъл, че го прави най-вече на по-топло време, като понякога, но много рядко като тръгвам претриса и сеца доста здраво. При потегляне на задна го няма това прилашкване. Също така и аз много пъти съм се ослушвал за дрънчене при гасене, но нямам такова. Все не ми се иска да е маховик, но не се сещам от друго какво може да прави така. Тампоните на съединителя съм ги проверил и уж са добре. Освен това ми се появи и още един симптом. Понякога, като отпусна рязко газта, колата прилашква и се чува едно причукане/чаткане от съединителя. Същото причукане/чаткане го има и като отнема газта и я пусна по инерция, и знаеш как точно на около 1100 оборота колата си пуска сама газ, за да може да компенсира и точно тогава пак причатка от съединителя.

Майсторете като им кажа за проблема, общо взето само се чешат по главите или най-много да кажат "Отиди в Дару или някъде другаде да кажат със сигурност, че е маховик, пък аз ще ти го сменя". :kuku: Явно имаме един и същи проблем, така че ако има някакво развитие при мен (към по-лошо или по-добро) ще пиша.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Ilko Ivanov » 25 Мар 2010, 7:43

Абе я си сложете по един автомат и няма да имате подобни проблеми :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от e39 FEN » 25 Мар 2010, 14:10

badsharki написа:
bmw_n00b написа:@ badsharki Колега, ти имаш ли проблем с притрисане/лашкане при потегляне на първа или задна? Питам във връзка с този резонанс при около 2000 оборота. При мен лашка колата ако не отпускам съединителя като начинаещ и се съмнявам, че маховика може да дрънчи нещо. В гаража при палене или гасене няма дрънчене, ама това не пречи да е тръгнал гада.

Да, имам го същия проблем с тръгването на първа. :( Не го прави винаги, но съм забелязъл, че го прави най-вече на по-топло време, като понякога, но много рядко като тръгвам претриса и сеца доста здраво. При потегляне на задна го няма това прилашкване. Също така и аз много пъти съм се ослушвал за дрънчене при гасене, но нямам такова. Все не ми се иска да е маховик, но не се сещам от друго какво може да прави така. Тампоните на съединителя съм ги проверил и уж са добре. Освен това ми се появи и още един симптом. Понякога, като отпусна рязко газта, колата прилашква и се чува едно причукане/чаткане от съединителя. Същото причукане/чаткане го има и като отнема газта и я пусна по инерция, и знаеш как точно на около 1100 оборота колата си пуска сама газ, за да може да компенсира и точно тогава пак причатка от съединителя.

Майсторете като им кажа за проблема, общо взето само се чешат по главите или най-много да кажат "Отиди в Дару или някъде другаде да кажат със сигурност, че е маховик, пък аз ще ти го сменя". :kuku: Явно имаме един и същи проблем, така че ако има някакво развитие при мен (към по-лошо или по-добро) ще пиша.



Тва причукване от към съединителя го имам и аз мама му :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 26 Мар 2010, 15:24

Аре сега ще чакаме да дойдат :)
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Sesko » 26 Мар 2010, 16:49

spacepl написа:Аре сега ще чакаме да дойдат :)
ИзображениеИзображение

:lalala: :bchug: :bowdown:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 27 Мар 2010, 9:35

БУАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХА даже хитлер мрънка за уплътненията на ВАНОС-а

на английски е - някои да го преведе щото аз като почне да вика и се скъсвам от смях :lol: :lol: от 38-мата секунда до края не мога да спра да се смея

http://www.youtube.com/watch?v=OlneaZ-2 ... r_embedded



PS: Уплътненията са изпратени вече ипътуват:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 10 Апр 2010, 12:52

Опаа :D

ИзображениеИзображение

Ааа и тия които пътуват по варненската магистрала да внимават, че има неравности :mhihi:

ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от im0tep » 10 Апр 2010, 13:01

spacepl написа:Опаа :D

ИзображениеИзображение

Ааа и тия които пътуват по варненската магистрала да внимават, че има неравности :mhihi:

ИзображениеИзображение


Е**си майката ! Скоро не съм излизал по тази магистрала,но и аз чух че е много зле пътя.Един приятел преди 3 седмици с CLS минал със 160 през една дупка...резултата е 3 гуми,2 джанти и заден мост...като само задния му мост е 9 000 лева :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от spacepl » 10 Апр 2010, 17:52

П Р О Д А Д Е Н И
Последна промяна spacepl на 10 Ное 2010, 14:59, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от twake » 10 Апр 2010, 20:33

:mhihi:
Не съм сигурен дали Sesko ще може да изчака утрото за ги смени.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от El Diablo » 10 Апр 2010, 21:03

twake написа::mhihi:
Не съм сигурен дали Sesko ще може да изчака утрото за ги смени.


тоя лудия ако не ги сменява в момента па те на .. :mrgreen:

дано поне е честен за ефекта след смяната им, макар че от сега давам гранция че ще каже че има ефект..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от mad_presley » 10 Апр 2010, 21:25

BMW-E39 написа:дано поне е честен за ефекта след смяната им, макар че от сега давам гранция че ще каже че има ефект..

Ами то ефект си има, я само виж колко човека ги смениха тук и са доволни (включително и аз), а да не говорим за щатските форуми, там направо са в еуфория след смяната им :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от LUCIFER'S » 10 Апр 2010, 21:28

e как няма са там в еуфория като техните са и с добичета под капака :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от bmw_n00b » 10 Апр 2010, 22:26

Тука става въпрос за съпоставка на един и същ двигател преди и след смяната, независимо дали е 20-ка или 28-ца. Значи само ринговете от бейсан предполагам, че най-добре се усеща положителния ефект при автоматика. При ръчката също се усеща, но има и други фактори, които влияят на ускорението в ниските обороти и особено при потегляне. Миналата седмица си смених маховика. Новият е втора употреба на 60к км. Нарезите по контактната повърхност са като на нов. На моя стария бяха се заличили и беше излъскан. Нарезите представляват като повърхността на грамофонна плоча (за тези, които не са виждали) - концентрични окръжности. Същите ги има и на притискателя. На луфтове бяха абсолютно еднакви и в граници и двата маховика, но факт е че върху стария феродовият диск приплъзваше при потегляне. Това личеше и от язвите получени от частично прегряване по контактната повърхност. Веднага след като смених маховика разликата се забеляза - колата потегляше чисто без подаване на газ, само с отпускане на съединителя. Минимално приплъзване и неопределеност на положението на точката на полусъединителя. Нарочно покарах така 2-3 дни, след което махнах и CDV, клапана за закъснение на съединителя. Сега мога да кажа, че вече съм много доволен! Бих степенувал нещата по следния начин:

1. Смяна маховик
2. Смяна уплътнения VANOS
3. Отстраняване на CDV

Това е информация абсолютно обективна и от първа ръка. Сега колата е удоволствие да се кара в града, преди си беше мъчение. Извънградско си е същото.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook