Обръщане на волан

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
Пол: Мъж
Кара: E90 318i 143PS
Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят

Мнение от kubica » 12 Фев 2009, 23:34

да знаете, че и огледалата са различни - ъгъла, освен фаровете, и има малко игра по спирачните сръби (маршрута е друг), за парното и водните маркучи предполагам всеки се сеща...най-интересен е момента с правенето на дупката отляво за кормилния прът - става с кирка супер... 8) - правихме с един колега такова обръщане...някои неща си останаха "английски" например дръжката за отваряне на предния капак... :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 12 Фев 2009, 23:48

kubica написа:...правенето на дупката отляво за кормилния прът - става с кирка супер... 8) ...

Аз като казвам, че от английски дарак ще стане български кенеф никой не вярва :D

И все пак ми е много интересно, за каква кола става въпрос.Ако ще е 520i или 525TDS файда никаква, те и в БГ вече са на смешни пари, а хубавите и запазени и в англия си струват пари,Ако говорим за 523, 525, 540 или М5, тогава трябва да се плаща акциз.

Ама всеки луд с номера си, аз не разубеждавам никой, а тук само празни приказки си говорим.
Нека някой да си вземе E39 с десен волан, да го обърне и да каже как е и дали си струва.

Поне някой да беше обобщил нещата, които трябва да се променят.Аз се сещам за следните:
1.Спирачна помпа и серво.
2.Промяна на пътя на спирачните тръби.
3.Рейка и хидравлична помпа
4.Цяло арматурно табло заедно с километража
5.Средната конзола.
6.Ръчна спирачка.
7.Кори на предните врати
8.Един куп промяна по ел. инсталацията, знайна и незнайна.

Който се сеща за друго, нека го сподели.Тогава вече темата може да добие някакъв вид.Сега само си чешем езиците и не видях нито едно компетентно мнение от някой, който знае какво да прави ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 12 Фев 2009, 23:56

Пичове,който започва да обръща е 39 и найстина държи да кара кола,трябва да избере или кола(т.е да не я обръща) или самоделка,с която дори мошеш да се пребиеш.Недейте използва трикове на автотърговците върху вашите коли.Тук се коментират Ауди,Фолксваген и други,но както казва mad_preslay при БМВ ситуацията е коренно различна.Ако някой до вчера е карал жигула(не искам да обидя никой)а днес му е мерак БМВ ама му скъпо,на него със сигурност няма да му пречи да си сложи волана и на задната седалка-все ще му е гот.Ама си е направил крива сметката,защото аз гарантирам,че запазен автомобил от Германия ще излезе по евтин от Дясна дирекция+обръщане(както казва колегата anzak).За проблемите след въпросната интервенция не е нужно да се коментира,те могат да бъдат от всякакво естество(ел.проблеми,сходимост и СИГУРНОСТ).Аз лично съм присъствал на обръщане на Е39(около 20 дни),защото все някоя част не ставаше и трябваше или нова или от автоморга(те поне за БМВ са евтини :D ).Изпълнението се правеше от специалист ама на края се получи като "На курник-пердета".Поне за мен нещата стоят по този начин-аз този автомобил(обръщания)няма да го купя АМА НИКОГА.Обаче някой пък му се кефи.И само за финал изказвам мнение на човек които е живял в Англия доста време(става въпрос за мен)-----И там колиците си се покарват и там километражи се връщат.......и там туй и там онуй!Аз от там и танк можех да си докарам с дясна дирекция(и сега мога) ама си купих колата от Мюнхен.....Дано не съм обидил някой-не е ми била тази идеята!
Последна промяна joropc на 13 Фев 2009, 0:13, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
Пол: Мъж
Кара: E90 318i 143PS
Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят

Мнение от kubica » 12 Фев 2009, 23:56

ако трябва да стане "кадърно" мога да допълня към списъка на колегата mad_presley следното:
:uups:
9. водни маркучи и тройници
10. стъкла на външните огледала
11. фарове (или поне десния - да свети в банкета леко)
12. лостов механизъм на чистачките
13. дръжка за отв. на предния капак с корите
14. централното барче

другите да допълват...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 13 Фев 2009, 0:38

Успех в начинанието!

Преди година разликата между 530 Д 03 от Германия и 530 Д 02 от Англия на която и се обърна волана беше 11К лв. Съответно 29К и 18К. (включени са по 5К акциз и на двете) Англичанката има 2-3 екстри в повече и приятелчето дето я кара не се е оплаквал от проблеми.
Така, че моля неподготвените с цените да не пишат така смело, как кола от Гер. щяла да излезе по евтино...
В момента добре оборудвано 530 Д в Англия струва ~7К лв. Не съм гледал цените скоро в Гер, но едва ли ще се намери нещо за еквивалентна сума. Не говоря голо без грам екстра! Защото ако съпоставите такова с натокана англичанка извадете М пакета и хоп.. разликата отново е голяма... Голяма, голяма, но със сигурност вече няма да е 11К. А може би на половина.
Аз мисля скоро да си докарам някоя 530ка с мн екстри от Англия и да си прехвърля каквото ми хареса вкл. двигателя на моята ТДС-ка. Каквото остане ще го изкупите тук и ще се радвам на пременена колица за може би без пари :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 13 Фев 2009, 0:44

първото нормално е39 540 в германия излиза на 4500евра, около9000лв , и тъй като там нямаш номера следва регистрация в кат и плащане на около13к лв акциз излиза приблизително 22к лв немско 540 е39 Е В СЛУ4АЙ 4Е КОЛЕГИТЕ РАЗБИРА4И МИСЛЯТ 4Е 4ИТАВО В ГЕРМАНИЕ Е НА ПОДОБНИ ПАРИ СПРЯМО СЪЩОТО ОТ АНГЛИЯ + ОБРЪЩАНЕ , МОГА ДА ИМ ПОЖЕЛЙЯ УСПЕХ РАЗЛИКАТА Е САМО ОКОЛО 19 К ЛВ АКО СМЯТАТЕ 4Е ОБРЪЩАНЕТО СТРУВА 19К ЛВ ДОБРЕ
:D
Последна промяна JANI на 13 Фев 2009, 0:53, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 13 Фев 2009, 0:46

Евала,колега(CLM-Ivo)......от коли разбираш,от цени разбираш,от търговия разбираш(нали после ще ни продаваш"каквото остане")и от жени със сигурност разбираш..............абе евала!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 13 Фев 2009, 0:50

joropc написа:Евала,колега(CLM-Ivo)......от коли разбираш,от цени разбираш,от търговия разбираш(нали после ще ни продаваш"каквото остане")и от жени със сигурност разбираш..............абе евала!


Айде щом като и ти си нямаш работа поне да пишеш нещо по-смислено, а не да се джавкаш само. Оставяш лошо впечатление...

П.С. Сори за спама.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 13 Фев 2009, 0:50

joropc написа:..


Като аргумент да добавя в темата 99% от колите в ДЕ са абсолютни кочини без екстри на над 300 000км. В Англия кола на 100 000мили се води вече хай майлидж сметайте за какво ви говоря , идват повечето с пълна сервизна история, не само сервизна книжка а касови бележки и фактури какво е правено и кога. Имат компютаризирана система за прегледа на колата - всяка година милите са записват на компютър и може да се провери преди 4 години на колко мили е била примерно. Може също да се види ако не е минала колата на преглед какъв проблем е имала, и да е минала пак има "леки забележки" които се записват ;). Недейта така да използвате думите "английски дараци" и "запазена от германия" защото е смешно. Мазните турчоляци в ДЕ по автокъщите са понякога по зле и от българите ;) Отделно при Е39 в Англия всички фаброчно са с лети дж. , 4 ел. стъкла и 4 АРБ, много рядко без клима и борд. Докато масово в ДЕ имат 2 АРБ. , 2ел.стъкла и са на железарки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Фев 2009, 0:57

@slav4o1, ти много добре знаеш, кои коли са евтини там :D
Същото е както и в Германия.Дараците са евтини, тези които са в добро техническо състояние са по-скъпи и от тези, които се продават тук с по 30% надценка от джамбазите.

Ама в крайна сметка това е тема за обръщане на волан, не е от къде да си купим кола ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 13 Фев 2009, 0:59

CLM-Ivo написа:
joropc написа:Евала,колега(CLM-Ivo)......от коли разбираш,от цени разбираш,от търговия разбираш(нали после ще ни продаваш"каквото остане")и от жени със сигурност разбираш..............абе евала!


Айде щом като и ти си нямаш работа поне да пишеш нещо по-смислено, а не да се джавкаш само. Оставяш лошо впечатление...

П.С. Сори за спама.

Добре,спрях отидох в друга тема ама пък там пък си написал,че в Сливен продават носачи за Е39 с доживотна гаранция та и тази тема ще сменям.По принцип не съм заядлив т.е много рядко(само когато си струва)Успех и лека вечер!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 13 Фев 2009, 1:02

ТВА СТАНА ТЕМА досущ като избор между 520 и 525 тдс
хора една нормална е39 540 в англия струва колкото нормална е34 520 тука , така 4е кой квот ще да приказва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 13 Фев 2009, 10:06

Някой хора попаднали на пишман майстори и веднага почнаха да обесняват
Кой каква кола искал да си купи и каква нямал да си купи
Според мен е възможно да се обърне волан и то качествено без естествено да остане следа от тази интервенция
за такова обръщане говорим а не за някакъв се хванал пък никаква не я е свършил и т.н
Съгласен съм от всякъде че колите в англия са пъти пъти по запазени от немските
ама да не се караме всеки си знае за него
за мен дори на същите пари да ми легне с обръщането пак бих предпочел кола от англия (живял съм там 7 години и разбрах какво значи дребния потребител да печели от голямата конкуренцията)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.12.2005

Мнение от marione » 13 Фев 2009, 20:16

Чудя си изобщо защо има спор по темата
Да обърнеш волан е равно на много прецизна работа много пари и много нерви
Последствията ще са много неприятни свързани с постоянни проблеми
Не си и помисляите че които и да е маистор тук ще го направи като заводското защото наистина са прекалено много неща за прехвърляне
Колата след тази процедура освен ще ще ви къса нервите постоянно знаите че си остава и вечно ваша
Това е и апсолютно непродаваем автомобил защото никои нормален човек няма да си купи такава кола мангерена тук
По добре ако някои си купи с десен волан да си я кара така отколкото да я съсипе
Буквално да я съсипе

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Фев 2009, 20:22

Аз пък се надявам в най-скоро време да забранят да се карат коли с десен волан в България. Писна ми разни пе******чета да ми искачат в насрещното за да видят дали идва някой за да изпреварват, а аз през това време вече да съм там и да се чудя на къде да ходя.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook