Обръщане на волан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
да знаете, че и огледалата са различни - ъгъла, освен фаровете, и има малко игра по спирачните сръби (маршрута е друг), за парното и водните маркучи предполагам всеки се сеща...най-интересен е момента с правенето на дупката отляво за кормилния прът - става с кирка супер...
- правихме с един колега такова обръщане...някои неща си останаха "английски" например дръжката за отваряне на предния капак... 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
kubica написа:...правенето на дупката отляво за кормилния прът - става с кирка супер......
Аз като казвам, че от английски дарак ще стане български кенеф никой не вярва

И все пак ми е много интересно, за каква кола става въпрос.Ако ще е 520i или 525TDS файда никаква, те и в БГ вече са на смешни пари, а хубавите и запазени и в англия си струват пари,Ако говорим за 523, 525, 540 или М5, тогава трябва да се плаща акциз.
Ама всеки луд с номера си, аз не разубеждавам никой, а тук само празни приказки си говорим.
Нека някой да си вземе E39 с десен волан, да го обърне и да каже как е и дали си струва.
Поне някой да беше обобщил нещата, които трябва да се променят.Аз се сещам за следните:
1.Спирачна помпа и серво.
2.Промяна на пътя на спирачните тръби.
3.Рейка и хидравлична помпа
4.Цяло арматурно табло заедно с километража
5.Средната конзола.
6.Ръчна спирачка.
7.Кори на предните врати
8.Един куп промяна по ел. инсталацията, знайна и незнайна.
Който се сеща за друго, нека го сподели.Тогава вече темата може да добие някакъв вид.Сега само си чешем езиците и не видях нито едно компетентно мнение от някой, който знае какво да прави

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Пичове,който започва да обръща е 39 и найстина държи да кара кола,трябва да избере или кола(т.е да не я обръща) или самоделка,с която дори мошеш да се пребиеш.Недейте използва трикове на автотърговците върху вашите коли.Тук се коментират Ауди,Фолксваген и други,но както казва mad_preslay при БМВ ситуацията е коренно различна.Ако някой до вчера е карал жигула(не искам да обидя никой)а днес му е мерак БМВ ама му скъпо,на него със сигурност няма да му пречи да си сложи волана и на задната седалка-все ще му е гот.Ама си е направил крива сметката,защото аз гарантирам,че запазен автомобил от Германия ще излезе по евтин от Дясна дирекция+обръщане(както казва колегата anzak).За проблемите след въпросната интервенция не е нужно да се коментира,те могат да бъдат от всякакво естество(ел.проблеми,сходимост и СИГУРНОСТ).Аз лично съм присъствал на обръщане на Е39(около 20 дни),защото все някоя част не ставаше и трябваше или нова или от автоморга(те поне за БМВ са евтини
).Изпълнението се правеше от специалист ама на края се получи като "На курник-пердета".Поне за мен нещата стоят по този начин-аз този автомобил(обръщания)няма да го купя АМА НИКОГА.Обаче някой пък му се кефи.И само за финал изказвам мнение на човек които е живял в Англия доста време(става въпрос за мен)-----И там колиците си се покарват и там километражи се връщат.......и там туй и там онуй!Аз от там и танк можех да си докарам с дясна дирекция(и сега мога) ама си купих колата от Мюнхен.....Дано не съм обидил някой-не е ми била тази идеята!

Последна промяна joropc на 13 Фев 2009, 0:13, променена общо 1 път
- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
ако трябва да стане "кадърно" мога да допълня към списъка на колегата mad_presley следното:
9. водни маркучи и тройници
10. стъкла на външните огледала
11. фарове (или поне десния - да свети в банкета леко)
12. лостов механизъм на чистачките
13. дръжка за отв. на предния капак с корите
14. централното барче
другите да допълват...

9. водни маркучи и тройници
10. стъкла на външните огледала
11. фарове (или поне десния - да свети в банкета леко)
12. лостов механизъм на чистачките
13. дръжка за отв. на предния капак с корите
14. централното барче
другите да допълват...
Успех в начинанието!
Преди година разликата между 530 Д 03 от Германия и 530 Д 02 от Англия на която и се обърна волана беше 11К лв. Съответно 29К и 18К. (включени са по 5К акциз и на двете) Англичанката има 2-3 екстри в повече и приятелчето дето я кара не се е оплаквал от проблеми.
Така, че моля неподготвените с цените да не пишат така смело, как кола от Гер. щяла да излезе по евтино...
В момента добре оборудвано 530 Д в Англия струва ~7К лв. Не съм гледал цените скоро в Гер, но едва ли ще се намери нещо за еквивалентна сума. Не говоря голо без грам екстра! Защото ако съпоставите такова с натокана англичанка извадете М пакета и хоп.. разликата отново е голяма... Голяма, голяма, но със сигурност вече няма да е 11К. А може би на половина.
Аз мисля скоро да си докарам някоя 530ка с мн екстри от Англия и да си прехвърля каквото ми хареса вкл. двигателя на моята ТДС-ка. Каквото остане ще го изкупите тук и ще се радвам на пременена колица за може би без пари
Преди година разликата между 530 Д 03 от Германия и 530 Д 02 от Англия на която и се обърна волана беше 11К лв. Съответно 29К и 18К. (включени са по 5К акциз и на двете) Англичанката има 2-3 екстри в повече и приятелчето дето я кара не се е оплаквал от проблеми.
Така, че моля неподготвените с цените да не пишат така смело, как кола от Гер. щяла да излезе по евтино...
В момента добре оборудвано 530 Д в Англия струва ~7К лв. Не съм гледал цените скоро в Гер, но едва ли ще се намери нещо за еквивалентна сума. Не говоря голо без грам екстра! Защото ако съпоставите такова с натокана англичанка извадете М пакета и хоп.. разликата отново е голяма... Голяма, голяма, но със сигурност вече няма да е 11К. А може би на половина.
Аз мисля скоро да си докарам някоя 530ка с мн екстри от Англия и да си прехвърля каквото ми хареса вкл. двигателя на моята ТДС-ка. Каквото остане ще го изкупите тук и ще се радвам на пременена колица за може би без пари

първото нормално е39 540 в германия излиза на 4500евра, около9000лв , и тъй като там нямаш номера следва регистрация в кат и плащане на около13к лв акциз излиза приблизително 22к лв немско 540 е39 Е В СЛУ4АЙ 4Е КОЛЕГИТЕ РАЗБИРА4И МИСЛЯТ 4Е 4ИТАВО В ГЕРМАНИЕ Е НА ПОДОБНИ ПАРИ СПРЯМО СЪЩОТО ОТ АНГЛИЯ + ОБРЪЩАНЕ , МОГА ДА ИМ ПОЖЕЛЙЯ УСПЕХ РАЗЛИКАТА Е САМО ОКОЛО 19 К ЛВ АКО СМЯТАТЕ 4Е ОБРЪЩАНЕТО СТРУВА 19К ЛВ ДОБРЕ


Последна промяна JANI на 13 Фев 2009, 0:53, променена общо 1 път
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Евала,колега(CLM-Ivo)......от коли разбираш,от цени разбираш,от търговия разбираш(нали после ще ни продаваш"каквото остане")и от жени със сигурност разбираш..............абе евала!
joropc написа:Евала,колега(CLM-Ivo)......от коли разбираш,от цени разбираш,от търговия разбираш(нали после ще ни продаваш"каквото остане")и от жени със сигурност разбираш..............абе евала!
Айде щом като и ти си нямаш работа поне да пишеш нещо по-смислено, а не да се джавкаш само. Оставяш лошо впечатление...
П.С. Сори за спама.
joropc написа:..
Като аргумент да добавя в темата 99% от колите в ДЕ са абсолютни кочини без екстри на над 300 000км. В Англия кола на 100 000мили се води вече хай майлидж сметайте за какво ви говоря , идват повечето с пълна сервизна история, не само сервизна книжка а касови бележки и фактури какво е правено и кога. Имат компютаризирана система за прегледа на колата - всяка година милите са записват на компютър и може да се провери преди 4 години на колко мили е била примерно. Може също да се види ако не е минала колата на преглед какъв проблем е имала, и да е минала пак има "леки забележки" които се записват


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
@slav4o1, ти много добре знаеш, кои коли са евтини там
Същото е както и в Германия.Дараците са евтини, тези които са в добро техническо състояние са по-скъпи и от тези, които се продават тук с по 30% надценка от джамбазите.
Ама в крайна сметка това е тема за обръщане на волан, не е от къде да си купим кола

Същото е както и в Германия.Дараците са евтини, тези които са в добро техническо състояние са по-скъпи и от тези, които се продават тук с по 30% надценка от джамбазите.
Ама в крайна сметка това е тема за обръщане на волан, не е от къде да си купим кола

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
CLM-Ivo написа:joropc написа:Евала,колега(CLM-Ivo)......от коли разбираш,от цени разбираш,от търговия разбираш(нали после ще ни продаваш"каквото остане")и от жени със сигурност разбираш..............абе евала!
Айде щом като и ти си нямаш работа поне да пишеш нещо по-смислено, а не да се джавкаш само. Оставяш лошо впечатление...
П.С. Сори за спама.
Добре,спрях отидох в друга тема ама пък там пък си написал,че в Сливен продават носачи за Е39 с доживотна гаранция та и тази тема ще сменям.По принцип не съм заядлив т.е много рядко(само когато си струва)Успех и лека вечер!
Някой хора попаднали на пишман майстори и веднага почнаха да обесняват
Кой каква кола искал да си купи и каква нямал да си купи
Според мен е възможно да се обърне волан и то качествено без естествено да остане следа от тази интервенция
за такова обръщане говорим а не за някакъв се хванал пък никаква не я е свършил и т.н
Съгласен съм от всякъде че колите в англия са пъти пъти по запазени от немските
ама да не се караме всеки си знае за него
за мен дори на същите пари да ми легне с обръщането пак бих предпочел кола от англия (живял съм там 7 години и разбрах какво значи дребния потребител да печели от голямата конкуренцията)
Кой каква кола искал да си купи и каква нямал да си купи
Според мен е възможно да се обърне волан и то качествено без естествено да остане следа от тази интервенция
за такова обръщане говорим а не за някакъв се хванал пък никаква не я е свършил и т.н
Съгласен съм от всякъде че колите в англия са пъти пъти по запазени от немските
ама да не се караме всеки си знае за него
за мен дори на същите пари да ми легне с обръщането пак бих предпочел кола от англия (живял съм там 7 години и разбрах какво значи дребния потребител да печели от голямата конкуренцията)
Чудя си изобщо защо има спор по темата
Да обърнеш волан е равно на много прецизна работа много пари и много нерви
Последствията ще са много неприятни свързани с постоянни проблеми
Не си и помисляите че които и да е маистор тук ще го направи като заводското защото наистина са прекалено много неща за прехвърляне
Колата след тази процедура освен ще ще ви къса нервите постоянно знаите че си остава и вечно ваша
Това е и апсолютно непродаваем автомобил защото никои нормален човек няма да си купи такава кола мангерена тук
По добре ако някои си купи с десен волан да си я кара така отколкото да я съсипе
Буквално да я съсипе
Да обърнеш волан е равно на много прецизна работа много пари и много нерви
Последствията ще са много неприятни свързани с постоянни проблеми
Не си и помисляите че които и да е маистор тук ще го направи като заводското защото наистина са прекалено много неща за прехвърляне
Колата след тази процедура освен ще ще ви къса нервите постоянно знаите че си остава и вечно ваша
Това е и апсолютно непродаваем автомобил защото никои нормален човек няма да си купи такава кола мангерена тук
По добре ако някои си купи с десен волан да си я кара така отколкото да я съсипе
Буквално да я съсипе
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Аз пък се надявам в най-скоро време да забранят да се карат коли с десен волан в България. Писна ми разни пе******чета да ми искачат в насрещното за да видят дали идва някой за да изпреварват, а аз през това време вече да съм там и да се чудя на къде да ходя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани