Авариен режим ASC+EML

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.05.2013
Пол: Мъж

Авариен режим ASC+EML

Мнение от pelikana » 25 Окт 2013, 18:36

Здравейте колеги. Колата ми е Е39 523 бензин 99г. До колкото знам мотора е м52б25 двоен ванос, имам и ГИ. Преди месец някаде на таблото ми светнаха за постоянно ASC EML лампите. След прочитането в сервиз излезе дросел клапата. Намерих си втора употреба такава и я смених. На 3-я ден след смяната пак взе да излиза(след гасене на мотора и ново палене изключват лампите) и колата върви без проблем. До преди 2 дни когато грешката остана и неможе да се махне. Вкарах я в сереиз диагностиката хваща отново клапата. Клапата е проверена и вс стойности са в нормата значи работи. Сменени са свещите и грешката изчезнала. Днес сутринта отново е излезнала с грешка за клапата на диагностиката. Сега ще я покарам да видя, но имам чувството, че скоро пак ще излезе. Кажете ми според вас ако няма проблем в клапата къде може да има такъв? Какво точно е EML лампата? Евентуално какви датчици може да са здали и да предизвикват тези грешки.? Надявам се да ми помогнете.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.05.2013
Пол: Мъж

Re: Авариен режим ASC+EML

Мнение от pelikana » 10 Юни 2014, 18:57

Проблема продължава. След тази стара тема, смених още 2 клапи. Преди 2 седмици правих смяна отново. Проблема отново се прояви след 1 седмица. Вече не знам какво да правя и да сменям. Някой ако е решил подобен проблем да казва.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.08.2013
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E39

Re: Авариен режим ASC+EML

Мнение от pavlov123 » 12 Юни 2014, 0:37

аз имам абсолутно същия проблем.смених дросела оправи се но по някои път губи обороти и ми гасне на ниските обороти.
'Вие се задоволете с необходимото аз ще се примиря с лукса...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 31.01.2014
Пол: Мъж

Re: Авариен режим ASC+EML

Мнение от B-Cars Ltd » 10 Юли 2014, 0:00

Колеги, при мен беше така и смених датчика на разпределителния вал ( черния кабел който влиза горе до ванос-а и отида под колектора под формата на букса. Спря да гасне спря да лакътуши обороти и т.н. И аз така се бях филмирал яко , чистих дросели и букси и тръбички и какво ли не..


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Авариен режим ASC+EML

Мнение от Vik » 13 Юли 2014, 12:32

Здравейте.
Имах същия проблем.
Светнат ли АСЦ+ЕМЛ в движение - край. Слаби спирачки, волан като на газка, нулева мощност и до 2500 оборота.
Решението беше ревизия на всички вакууми, всички места от където може да всмукне въздух, сваляне и инспекция на вх. колектор, моторчето за празен ход, проверете дали са упътнени щуцерчетата по колектора и дали тапите им не са се скапали, инспекция и миене на дросела (клапата и леглото) . Прегледайте също маркуча към сервото и дали самото серво не смуче въздух от някъде. При работещ мотор го поливайте с вода - веднага се чува.
След всичко това виждам ЕМЛ да свети само при тест на таблото.
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook