Авариен режим ASC+EML
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Авариен режим ASC+EML
Здравейте колеги. Колата ми е Е39 523 бензин 99г. До колкото знам мотора е м52б25 двоен ванос, имам и ГИ. Преди месец някаде на таблото ми светнаха за постоянно ASC EML лампите. След прочитането в сервиз излезе дросел клапата. Намерих си втора употреба такава и я смених. На 3-я ден след смяната пак взе да излиза(след гасене на мотора и ново палене изключват лампите) и колата върви без проблем. До преди 2 дни когато грешката остана и неможе да се махне. Вкарах я в сереиз диагностиката хваща отново клапата. Клапата е проверена и вс стойности са в нормата значи работи. Сменени са свещите и грешката изчезнала. Днес сутринта отново е излезнала с грешка за клапата на диагностиката. Сега ще я покарам да видя, но имам чувството, че скоро пак ще излезе. Кажете ми според вас ако няма проблем в клапата къде може да има такъв? Какво точно е EML лампата? Евентуално какви датчици може да са здали и да предизвикват тези грешки.? Надявам се да ми помогнете.
Re: Авариен режим ASC+EML
Проблема продължава. След тази стара тема, смених още 2 клапи. Преди 2 седмици правих смяна отново. Проблема отново се прояви след 1 седмица. Вече не знам какво да правя и да сменям. Някой ако е решил подобен проблем да казва.
- pavlov123
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.08.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
Re: Авариен режим ASC+EML
аз имам абсолутно същия проблем.смених дросела оправи се но по някои път губи обороти и ми гасне на ниските обороти.
'Вие се задоволете с необходимото аз ще се примиря с лукса...
- B-Cars Ltd
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 31.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Авариен режим ASC+EML
Колеги, при мен беше така и смених датчика на разпределителния вал ( черния кабел който влиза горе до ванос-а и отида под колектора под формата на букса. Спря да гасне спря да лакътуши обороти и т.н. И аз така се бях филмирал яко , чистих дросели и букси и тръбички и какво ли не..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Авариен режим ASC+EML
Здравейте.
Имах същия проблем.
Светнат ли АСЦ+ЕМЛ в движение - край. Слаби спирачки, волан като на газка, нулева мощност и до 2500 оборота.
Решението беше ревизия на всички вакууми, всички места от където може да всмукне въздух, сваляне и инспекция на вх. колектор, моторчето за празен ход, проверете дали са упътнени щуцерчетата по колектора и дали тапите им не са се скапали, инспекция и миене на дросела (клапата и леглото) . Прегледайте също маркуча към сервото и дали самото серво не смуче въздух от някъде. При работещ мотор го поливайте с вода - веднага се чува.
След всичко това виждам ЕМЛ да свети само при тест на таблото.
Имах същия проблем.
Светнат ли АСЦ+ЕМЛ в движение - край. Слаби спирачки, волан като на газка, нулева мощност и до 2500 оборота.
Решението беше ревизия на всички вакууми, всички места от където може да всмукне въздух, сваляне и инспекция на вх. колектор, моторчето за празен ход, проверете дали са упътнени щуцерчетата по колектора и дали тапите им не са се скапали, инспекция и миене на дросела (клапата и леглото) . Прегледайте също маркуча към сервото и дали самото серво не смуче въздух от някъде. При работещ мотор го поливайте с вода - веднага се чува.
След всичко това виждам ЕМЛ да свети само при тест на таблото.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани