Показания на температурата от скритото меню
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Показания на температурата от скритото меню
Нормално ли е ,като е изгасен мотора да ми показва 90 C,а като запаля 87 C (колата не е загряла,това са примерни градуси) 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Показания на температурата от скритото меню
Напълно нормално е. При работещ мотор, антифризът се движи от водната помпа и се охлажда. Като изгасиш, антифризът спира да се движи, но моторът още е топъл и продължава да отделя топлина. Тъй като антифризът не минава през радиатора, за да се охлади, се загрява с още няколко градуса.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Показания на температурата от скритото меню
Така прави тази опция в менюто, но няма нищо общо с движението на антифриза, защото температурата скача (с 3-4-5 градуса) в момента, в който завъртиш ключа и изгасиш. А запалиш ли отново, слиза надолу на момента. Просто таблото нещо си ги наглася нещата. 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Показания на температурата от скритото меню
И моето е така. Колкото и да няма общо с движението на антифриза, трябва да има. Може и да са задали някакви стойности като загасиш да ти показва по-висока Т. Моята съм я гледал, след като изгася мотора се вдига рязко и после се вдига още с 1-2 градуса в рамките на 1 мин. Като запаля почти веднага пада с няколко градуса.



Re: Показания на температурата от скритото меню
viewtopic.php?f=35&t=323201&start=105
Колега чети последните постове.
След пръскането вече няма отклонения
Колега чети последните постове.
След пръскането вече няма отклонения

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Показания на температурата от скритото меню
Пуснете си в гугъл Engine Soak, и попрочетете за ефекта, който е свързан с физика основно.
Най-накратко: "... But then you switch off the engine, the coolant flow stops, the radiator fan stops, and the coolant does not deliver any more heat to the air. But the engine block is still in contact with the coolant, and as its temperature is higher, it continues delivering heat to it. And that heat is no longer evacuated to the air. Hence, the engine block cools down, and the coolant heats up till an equilibrium is reached. The temperature of final equilibrium will depend, among other things, on the initial temperature of the block and the coolant, on the respective masses, and on the global specific heat of the block and of the coolant. But, for a given time after switching the engine off, the coolant temperature will rise..."
Reference https://www.physicsforums.com/threads/s ... re.774856/
Имайте в предвид къде се намира датчика за температурата, което също обяснява нещата
.
Най-накратко: "... But then you switch off the engine, the coolant flow stops, the radiator fan stops, and the coolant does not deliver any more heat to the air. But the engine block is still in contact with the coolant, and as its temperature is higher, it continues delivering heat to it. And that heat is no longer evacuated to the air. Hence, the engine block cools down, and the coolant heats up till an equilibrium is reached. The temperature of final equilibrium will depend, among other things, on the initial temperature of the block and the coolant, on the respective masses, and on the global specific heat of the block and of the coolant. But, for a given time after switching the engine off, the coolant temperature will rise..."
Reference https://www.physicsforums.com/threads/s ... re.774856/
Имайте в предвид къде се намира датчика за температурата, което също обяснява нещата

Re: Показания на температурата от скритото меню
Вече разликата на контакт и изгасен е точно 1 градус ,а не 7-8 градуса,при мен се оказа буксата на датчика
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Показания на температурата от скритото меню
Колега, от доста фактори зависи разликата, но слагам сериозен бас, че ако се покатерим до копитото, и изгасим колата, температурата ще се повиши с далеч повече от един градус. Съответно ако запалим отново, също ще се понижи до тази преди изгасването на мотора -1:-2 градуса...
Съответно твоя проблем явно е бил в непочистени контакти, което не знам как се е получило, но ефекта си го има и с нормално работещи.
Съответно твоя проблем явно е бил в непочистени контакти, което не знам как се е получило, но ефекта си го има и с нормално работещи.
Re: Показания на температурата от скритото меню
Ясно е ,че ще има разлика .
За това пуснах темата ,за да разбера дали имам проблем (явно имах
)
При мен в работно положение ми даваше 5 -6 градуса разлика ,сега вече всичко е точно.
За това пуснах темата ,за да разбера дали имам проблем (явно имах

При мен в работно положение ми даваше 5 -6 градуса разлика ,сега вече всичко е точно.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани