Леки проблеми с врата багажник и печка..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Леки проблеми с врата багажник и печка..
Здравейте , от скоро съм собственик на е39 комби фейс 2,2 170к/с М54 мотора , и имам малък проблем с вратата на багажника.
Вратата е с ел. отваряне и затваряне , когато натисна който и да е бутон за отваряне (на дистанционно , в краката на шофьора или бутона на вратата)
вратата се отваря вдига се няколко сантиметра и се чува моторчето как се мъчи да вдигне вратата , нужна е помощ от моя страна , трябва да повдигна
съвсем леко (2-3см примерно) и нататък вратата се вдига сама до горе.На какво може да се дължи това затормозяване ?
И имам дистанционно за печка а идея си нямам как се ползва , с голямо нави е колата .
Благодаря
Вратата е с ел. отваряне и затваряне , когато натисна който и да е бутон за отваряне (на дистанционно , в краката на шофьора или бутона на вратата)
вратата се отваря вдига се няколко сантиметра и се чува моторчето как се мъчи да вдигне вратата , нужна е помощ от моя страна , трябва да повдигна
съвсем леко (2-3см примерно) и нататък вратата се вдига сама до горе.На какво може да се дължи това затормозяване ?
И имам дистанционно за печка а идея си нямам как се ползва , с голямо нави е колата .
Благодаря

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Леки проблеми с врата багажник и печка..
Не е електрически багажникът, а е хидравличен. Това, което се чува е помпата на цялата тая хидравлична система. От там нещата стават малко сложни, защото трябва да се види от къде идва проблемът.
А дистанционното на печката трябва да има един голям бутон и при натискане самата печка да запали, ако всичко е ОК с нея и има условия за това (околна температура под еди-колко-си градуса)...
А дистанционното на печката трябва да има един голям бутон и при натискане самата печка да запали, ако всичко е ОК с нея и има условия за това (околна температура под еди-колко-си градуса)...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Леки проблеми с врата багажник и печка..
Когато е студено може да дава ядове. Поне при моята като захладнее малко по трудно се вдига.
лекува се с подмяна на хидравличната течност
лекува се с подмяна на хидравличната течност
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Леки проблеми с врата багажник и печка..
m@rtin написа:Здравейте , от скоро съм собственик на е39 комби фейс 2,2 170к/с М54 мотора , и имам малък проблем с вратата на багажника.
Вратата е с ел. отваряне и затваряне , когато натисна който и да е бутон за отваряне (на дистанционно , в краката на шофьора или бутона на вратата)
вратата се отваря вдига се няколко сантиметра и се чува моторчето как се мъчи да вдигне вратата , нужна е помощ от моя страна , трябва да повдигна
съвсем леко (2-3см примерно) и нататък вратата се вдига сама до горе.На какво може да се дължи това затормозяване ?
И имам дистанционно за печка а идея си нямам как се ползва , с голямо нави е колата .
Благодаря
Аз като ти говорех да си караш дизелака, ти не чуваш. Бензинова кола с много екстри ще купуваш


По въпроса за багажника ми дойде идея, дай да проверим какво налягане прави хидравличната помпа, дали се променя и в какви граници. Само дето ще трябва да поразглобим малко колата и да закачим един манометър на системата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: Леки проблеми с врата багажник и печка..
Е ти пък с разглобяване тръгна да ме плашиш
Куче с кокал...
По темата - като има развитие ще пиша какво се се случило.

Куче с кокал...
По темата - като има развитие ще пиша какво се се случило.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани