525 tds или 520 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
525 tds или 520 i
Здравейте колеги,решил съм да си купя BMW E39 може ли да ми кажете каква е разликата в разхода между 525 тдс и 520 i какво бихте ме посъветвали коя от двете коли е по-добра става на въпрос за 97-99 год. производство,интересува ме най-вече разхода и поддръжката,предварително ви благодаря
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Аз също преди една седмица бях пред тази дилема. И се спрях на 520 Автоматик. Според мен разликата в разхода между двете е незначителен с тия цени на дизела. А без да съм 100% сигурен съм почти убеден че поддръжката на дизела винаги е по-скъпа от бензина. Така че от мен имаш един глас за 520. Успех с покупката... 

и аз като колегата с горния пост много се радвам че се спрях на 520 и за две години каране съм много доволен и нямам никакви проблеми освен някои дребни но не по двигателя
а наистина колегите с 525тдс много се оплакват
постоянно излизат теми от сорта неиска да пали
прекъсва
загуби мощност и подобни
като двигател двоиката бензина е много по безпроблемен ама много
като разход малко дизела е по икономичен но с малко но ядовете и подръжката си го компенсират
малко или много бимите ни са спортни коли и от време на време ще си го ръчкаш а дизеловите мотори не са за това
не говоря за троиката Д но въпреки това и тои е дизел
ако пренебрегнеме харчлъка колкото се може по голям бензинов мотор е по добре но при 520 и при 525 тдс нещата са ясни
са колегите с 525 да не ме нападнат
това все пак е мое мнение и наблюдение от оплакванията в форума
а наистина колегите с 525тдс много се оплакват
постоянно излизат теми от сорта неиска да пали
прекъсва
загуби мощност и подобни
като двигател двоиката бензина е много по безпроблемен ама много
като разход малко дизела е по икономичен но с малко но ядовете и подръжката си го компенсират
малко или много бимите ни са спортни коли и от време на време ще си го ръчкаш а дизеловите мотори не са за това
не говоря за троиката Д но въпреки това и тои е дизел
ако пренебрегнеме харчлъка колкото се може по голям бензинов мотор е по добре но при 520 и при 525 тдс нещата са ясни
са колегите с 525 да не ме нападнат
това все пак е мое мнение и наблюдение от оплакванията в форума
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
още един глас за 520
виж са засичал съм ,, аз с 520 един авер с 525 тдс, разликата е 2 литра
кво да ти кажа неговото почна да тресе двигатела като изключиш от скорост и си на място напр. на сфетофар и като дадеш малко газ се оправя и не беше болка за умиране, мислеше си че е тампон НО .. с течение на времето започна и да му гасне като изпреварва
как си включва от 1-ва на 2-ра и гасне батко .. ужас. тогава стана кофти вече! оп диагностика и се оказа ПЛОчка на помпата 1200 лв
още не я е сменял... а тва е само плочка на нафтовата помпа, сметаи ако е целата помпа малко по скъпа е кам 1500 маи беше.
2-ра скорост на дизела е по къса, мене много ме радва от 3-та като върна на 2-ра (520) и подивява колата
та така икономията от 525 ТДС изчезва , та моя съвет е ако е 525 ТДС да е от германия и да е 1ви собственик и на малко КМ което говори че цената му отива кам 6-7 евро само там.
на 520 е доста корав мотора за това 520 или ПО доброто 525 д !
ако ше е дизел да е скъп и читав дизел !
виж са засичал съм ,, аз с 520 един авер с 525 тдс, разликата е 2 литра
кво да ти кажа неговото почна да тресе двигатела като изключиш от скорост и си на място напр. на сфетофар и като дадеш малко газ се оправя и не беше болка за умиране, мислеше си че е тампон НО .. с течение на времето започна и да му гасне като изпреварва

как си включва от 1-ва на 2-ра и гасне батко .. ужас. тогава стана кофти вече! оп диагностика и се оказа ПЛОчка на помпата 1200 лв

още не я е сменял... а тва е само плочка на нафтовата помпа, сметаи ако е целата помпа малко по скъпа е кам 1500 маи беше.
2-ра скорост на дизела е по къса, мене много ме радва от 3-та като върна на 2-ра (520) и подивява колата

та така икономията от 525 ТДС изчезва , та моя съвет е ако е 525 ТДС да е от германия и да е 1ви собственик и на малко КМ което говори че цената му отива кам 6-7 евро само там.
на 520 е доста корав мотора за това 520 или ПО доброто 525 д !
ако ше е дизел да е скъп и читав дизел !
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и ако не караш много като мен по добре е 520 !
свалял съм разхода на 6.8 по борд компю. с 18-ки джанти но 100 км/ч
преди месец пак пробвах с тези 15-ки но с 100-120 и пак 6.8
на дълъг път и 2те коли са икономички но ако я караш в града НЕ си взимаи 520 автоматик че виждаш теми 18-20л/100км
и съм сигорен че може да сваля още разхода с галене на педала но при изпреварване нема как да не го настъпиш тоя шестак
а на магистрала не съм го засичал !!! там 100% шеее паднеее надолоо мноого!
иначе сега зимата ми седи 10, 10.1/100 км като имаш в предвид тоя студ!
но колата е на 160000 реални .. докато дизел на тия км 97-99 мисията става почти невъзможна
свалял съм разхода на 6.8 по борд компю. с 18-ки джанти но 100 км/ч
преди месец пак пробвах с тези 15-ки но с 100-120 и пак 6.8
на дълъг път и 2те коли са икономички но ако я караш в града НЕ си взимаи 520 автоматик че виждаш теми 18-20л/100км

и съм сигорен че може да сваля още разхода с галене на педала но при изпреварване нема как да не го настъпиш тоя шестак

а на магистрала не съм го засичал !!! там 100% шеее паднеее надолоо мноого!
иначе сега зимата ми седи 10, 10.1/100 км като имаш в предвид тоя студ!
но колата е на 160000 реални .. докато дизел на тия км 97-99 мисията става почти невъзможна
И двете са добри,то е ясно че винаги подръжката на дизеловия двигател е по скъпа,иначе оносно разхода,ако някой ми каже че бензина харчи колкото дизела,ще му се смея
ако беше така едва ли някой щеше да купи дизел
едва ли бензина харчи 4.8л/100км при средна скорост 80-100км/ч.
Тези които се оплакват от ТДС,са ги купили по 12.000-14.000лв.,аз моята съм я купил за повече пари и не съм имал проблеми досега,всичко зависи до цената,ако е по висока няма да имаш проблеми,ако е ниска,ще се зарадваш че си я намерил на такава цена и след месец те чака едно ходене по сервизи,че ще искаш да я продаваш...



Тези които се оплакват от ТДС,са ги купили по 12.000-14.000лв.,аз моята съм я купил за повече пари и не съм имал проблеми досега,всичко зависи до цената,ако е по висока няма да имаш проблеми,ако е ниска,ще се зарадваш че си я намерил на такава цена и след месец те чака едно ходене по сервизи,че ще искаш да я продаваш...
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега eno ГО Е Написал повече от ЯСНО !
и аз се чудих преди 520 или 525 ТДС!
заключението е:
ако караш ПОВЕЧКО колата и имаш повечко финанси бегаш кам 525 ТДС !
а ако караш по малко колата и имаш финанси зимаш за добри пари 520 с направен феислифт с готини джанти и яко сърце!!!
а ако имаш по малко финански зимаш 520 с заводското си изражение ! жълти мигачи фарове и т.н. но не е болка за умиране, важно е сърцето ! ако искаш докарвам коли от германия свиркаи!
има ги по 4000-4500 евро 520! НЕ ти препоръчвам от италия .. само ламарините са по здрави оттам !
но кола 2ра ръка е като жената НИ знаеш кои я е ебал ни кво е правила като тебе те е немало
успех при избора !
и аз се чудих преди 520 или 525 ТДС!
заключението е:
ако караш ПОВЕЧКО колата и имаш повечко финанси бегаш кам 525 ТДС !
а ако караш по малко колата и имаш финанси зимаш за добри пари 520 с направен феислифт с готини джанти и яко сърце!!!
а ако имаш по малко финански зимаш 520 с заводското си изражение ! жълти мигачи фарове и т.н. но не е болка за умиране, важно е сърцето ! ако искаш докарвам коли от германия свиркаи!
има ги по 4000-4500 евро 520! НЕ ти препоръчвам от италия .. само ламарините са по здрави оттам !
но кола 2ра ръка е като жената НИ знаеш кои я е ебал ни кво е правила като тебе те е немало

успех при избора !
Начетох се на бисери
Абе и мен скоро ме пита един познат колко ми струва поддържката и застраховката на колата на година и като му казах сумата въобще вече не мисли за BMW. Като гледам, че момчето търси от първите излезли бройки и се чуди коя хаби по-малко, ще го посъветсвам да мине на друга марка. Какви са тези петици за по 9к? Перфектни, с всички екстри, на 80000км, първа ръка, карани от пенсионери, нали? Дай да взема и аз две-три 


'02 BMW 525d
един колега по-горе написа решението , -хора искат да си вземат читави е39-ки по 9к и резултата са тези теми които излизат в подфорума с изкочили проблеми, е как няма да има проблеми тва са смачкани италянки на 400000км и после плочки помпи глави , ами дизела се разваля пове4е защото са на 2 пъти пове4е км , тва някой смята ли го и ми е много чудно как идват по 9к ,колкоструват в италия и последния въпрос защо струват толкова , в германия най евтината е39 която ми е попадала беше една 520-ка БЯЛА за 4200евро ама ако дадете 13-15к лв за сносна такава немска съм убеден 4е няма да има дертове , ама всеки се прави на тарикат и вика чакай да си взема за 9к и после тарикатлъка през носа
така 4е смятайте сами това са факти , и относно разхода около 2-3л в полза на дизела и ако ве4е се намира нафта по1,40 1,50лв тогава няма сравнение

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Преимуществата на дизела не се изчерпват с икономията. Аз например много се радвам, че като кача още 3-ма човека + багаж колата продължава да се набира по почти същия начин като когато е празна. Като е на баир не трябва да свалям скорости на долу. Загрява много бързо.
А това за Италия... Виждал съм както и много запазени Италиянки, така и много съборени Германки (и там има палачори дето не пазят). В моето семейство сме имали 6 коли от Италия, но всички са избирани много внимателно и сме си много доволни. [/quote]
А това за Италия... Виждал съм както и много запазени Италиянки, така и много съборени Германки (и там има палачори дето не пазят). В моето семейство сме имали 6 коли от Италия, но всички са избирани много внимателно и сме си много доволни. [/quote]
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Колеги и не на последно място ДИЗЕЛА е много по продаваем ако реши собственика да го сменя с по нова да речем. 

Истината е че хубавата кола е поддържаната кола била тя дизел или бензин. И аз бях твърдо за бензина но пък ми изпадна дизел когато исках да купувам и.. хоп сега съм с ТДС-ка и не съжалявам. Не ми гори като на колегата 4.8л но сега в студа повече от 11 не ми е качвала като се има в предвид че е само градско.
Истина е че поддръжката за неподдържана кола от предния собственик е по-солена - турбо, ГНП, плочка , но ако е читав ТДС-а е по-добрия избор и по лесно ще се продаде след време,тъй като в българия в момента се търси или метан или дизел.
И най важното кола и жена на късмет се взимат. Харесай си някоя по сърце и скачай в нея.
Истина е че поддръжката за неподдържана кола от предния собственик е по-солена - турбо, ГНП, плочка , но ако е читав ТДС-а е по-добрия избор и по лесно ще се продаде след време,тъй като в българия в момента се търси или метан или дизел.
И най важното кола и жена на късмет се взимат. Харесай си някоя по сърце и скачай в нея.
Доста кончета в един обор.


44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани