525 tds или 520 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			44 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
525 tds или 520 i
Здравейте колеги,решил съм да си купя BMW E39 може ли да ми кажете каква е разликата в разхода между 525 тдс и 520 i какво бихте ме посъветвали коя от двете коли е по-добра става на въпрос за 97-99 год. производство,интересува ме най-вече разхода и поддръжката,предварително ви благодаря
			
		- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Аз също преди една седмица бях пред тази дилема. И се спрях на 520 Автоматик. Според мен разликата в разхода между двете е незначителен с тия цени на дизела. А без да съм 100% сигурен съм почти убеден че поддръжката на дизела винаги е по-скъпа от бензина. Така че от мен имаш един глас за 520. Успех с покупката... 
			
		
и  аз като колегата  с горния  пост  много се радвам че се спрях  на 520 и  за  две години каране  съм много  доволен  и  нямам никакви проблеми освен някои  дребни но не по двигателя
а наистина колегите с 525тдс много се оплакват
постоянно излизат теми от сорта неиска да пали
прекъсва
загуби мощност и подобни
като двигател двоиката бензина е много по безпроблемен ама много
като разход малко дизела е по икономичен но с малко но ядовете и подръжката си го компенсират
малко или много бимите ни са спортни коли и от време на време ще си го ръчкаш а дизеловите мотори не са за това
не говоря за троиката Д но въпреки това и тои е дизел
ако пренебрегнеме харчлъка колкото се може по голям бензинов мотор е по добре но при 520 и при 525 тдс нещата са ясни
са колегите с 525 да не ме нападнат
това все пак е мое мнение и наблюдение от оплакванията в форума
			
		а наистина колегите с 525тдс много се оплакват
постоянно излизат теми от сорта неиска да пали
прекъсва
загуби мощност и подобни
като двигател двоиката бензина е много по безпроблемен ама много
като разход малко дизела е по икономичен но с малко но ядовете и подръжката си го компенсират
малко или много бимите ни са спортни коли и от време на време ще си го ръчкаш а дизеловите мотори не са за това
не говоря за троиката Д но въпреки това и тои е дизел
ако пренебрегнеме харчлъка колкото се може по голям бензинов мотор е по добре но при 520 и при 525 тдс нещата са ясни
са колегите с 525 да не ме нападнат
това все пак е мое мнение и наблюдение от оплакванията в форума
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
- El Diablo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
още един глас за 520 
виж са засичал съм ,, аз с 520 един авер с 525 тдс, разликата е 2 литра
кво да ти кажа неговото почна да тресе двигатела като изключиш от скорост и си на място напр. на сфетофар и като дадеш малко газ се оправя и не беше болка за умиране, мислеше си че е тампон НО .. с течение на времето започна и да му гасне като изпреварва 
 
как си включва от 1-ва на 2-ра и гасне батко .. ужас. тогава стана кофти вече! оп диагностика и се оказа ПЛОчка на помпата 1200 лв 
 
още не я е сменял... а тва е само плочка на нафтовата помпа, сметаи ако е целата помпа малко по скъпа е кам 1500 маи беше.
2-ра скорост на дизела е по къса, мене много ме радва от 3-та като върна на 2-ра (520) и подивява колата 
 
та така икономията от 525 ТДС изчезва , та моя съвет е ако е 525 ТДС да е от германия и да е 1ви собственик и на малко КМ което говори че цената му отива кам 6-7 евро само там.
на 520 е доста корав мотора за това 520 или ПО доброто 525 д !
ако ше е дизел да е скъп и читав дизел !
			
		виж са засичал съм ,, аз с 520 един авер с 525 тдс, разликата е 2 литра
кво да ти кажа неговото почна да тресе двигатела като изключиш от скорост и си на място напр. на сфетофар и като дадеш малко газ се оправя и не беше болка за умиране, мислеше си че е тампон НО .. с течение на времето започна и да му гасне като изпреварва
 
 
как си включва от 1-ва на 2-ра и гасне батко .. ужас. тогава стана кофти вече! оп диагностика и се оказа ПЛОчка на помпата 1200 лв
 
 
още не я е сменял... а тва е само плочка на нафтовата помпа, сметаи ако е целата помпа малко по скъпа е кам 1500 маи беше.
2-ра скорост на дизела е по къса, мене много ме радва от 3-та като върна на 2-ра (520) и подивява колата
 
 
та така икономията от 525 ТДС изчезва , та моя съвет е ако е 525 ТДС да е от германия и да е 1ви собственик и на малко КМ което говори че цената му отива кам 6-7 евро само там.
на 520 е доста корав мотора за това 520 или ПО доброто 525 д !
ако ше е дизел да е скъп и читав дизел !
- El Diablo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и ако не караш много като мен по добре е 520 ! 
свалял съм разхода на 6.8 по борд компю. с 18-ки джанти но 100 км/ч
преди месец пак пробвах с тези 15-ки но с 100-120 и пак 6.8
на дълъг път и 2те коли са икономички но ако я караш в града НЕ си взимаи 520 автоматик че виждаш теми 18-20л/100км 
 
и съм сигорен че може да сваля още разхода с галене на педала но при изпреварване нема как да не го настъпиш тоя шестак 
 
а на магистрала не съм го засичал !!! там 100% шеее паднеее надолоо мноого!
иначе сега зимата ми седи 10, 10.1/100 км като имаш в предвид тоя студ!
но колата е на 160000 реални .. докато дизел на тия км 97-99 мисията става почти невъзможна
			
		свалял съм разхода на 6.8 по борд компю. с 18-ки джанти но 100 км/ч
преди месец пак пробвах с тези 15-ки но с 100-120 и пак 6.8
на дълъг път и 2те коли са икономички но ако я караш в града НЕ си взимаи 520 автоматик че виждаш теми 18-20л/100км
 
 
и съм сигорен че може да сваля още разхода с галене на педала но при изпреварване нема как да не го настъпиш тоя шестак
 
 
а на магистрала не съм го засичал !!! там 100% шеее паднеее надолоо мноого!
иначе сега зимата ми седи 10, 10.1/100 км като имаш в предвид тоя студ!
но колата е на 160000 реални .. докато дизел на тия км 97-99 мисията става почти невъзможна
И двете са добри,то е ясно че винаги подръжката на дизеловия двигател е по скъпа,иначе оносно разхода,ако някой ми каже че бензина харчи колкото дизела,ще му се смея    ако беше така едва ли някой щеше да купи дизел
  ако беше така едва ли някой щеше да купи дизел   едва ли бензина харчи 4.8л/100км при средна скорост 80-100км/ч.
  едва ли бензина харчи 4.8л/100км при средна скорост 80-100км/ч.   
 
Тези които се оплакват от ТДС,са ги купили по 12.000-14.000лв.,аз моята съм я купил за повече пари и не съм имал проблеми досега,всичко зависи до цената,ако е по висока няма да имаш проблеми,ако е ниска,ще се зарадваш че си я намерил на такава цена и след месец те чака едно ходене по сервизи,че ще искаш да я продаваш...
			 ако беше така едва ли някой щеше да купи дизел
  ако беше така едва ли някой щеше да купи дизел   едва ли бензина харчи 4.8л/100км при средна скорост 80-100км/ч.
  едва ли бензина харчи 4.8л/100км при средна скорост 80-100км/ч.   
 
Тези които се оплакват от ТДС,са ги купили по 12.000-14.000лв.,аз моята съм я купил за повече пари и не съм имал проблеми досега,всичко зависи до цената,ако е по висока няма да имаш проблеми,ако е ниска,ще се зарадваш че си я намерил на такава цена и след месец те чака едно ходене по сервизи,че ще искаш да я продаваш...
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

		
- El Diablo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега eno ГО Е Написал повече от ЯСНО ! 
и аз се чудих преди 520 или 525 ТДС!
заключението е:
ако караш ПОВЕЧКО колата и имаш повечко финанси бегаш кам 525 ТДС !
а ако караш по малко колата и имаш финанси зимаш за добри пари 520 с направен феислифт с готини джанти и яко сърце!!!
а ако имаш по малко финански зимаш 520 с заводското си изражение ! жълти мигачи фарове и т.н. но не е болка за умиране, важно е сърцето ! ако искаш докарвам коли от германия свиркаи!
има ги по 4000-4500 евро 520! НЕ ти препоръчвам от италия .. само ламарините са по здрави оттам !
но кола 2ра ръка е като жената НИ знаеш кои я е ебал ни кво е правила като тебе те е немало 
 
успех при избора !
			
		и аз се чудих преди 520 или 525 ТДС!
заключението е:
ако караш ПОВЕЧКО колата и имаш повечко финанси бегаш кам 525 ТДС !
а ако караш по малко колата и имаш финанси зимаш за добри пари 520 с направен феислифт с готини джанти и яко сърце!!!
а ако имаш по малко финански зимаш 520 с заводското си изражение ! жълти мигачи фарове и т.н. но не е болка за умиране, важно е сърцето ! ако искаш докарвам коли от германия свиркаи!
има ги по 4000-4500 евро 520! НЕ ти препоръчвам от италия .. само ламарините са по здрави оттам !
но кола 2ра ръка е като жената НИ знаеш кои я е ебал ни кво е правила като тебе те е немало
 
 
успех при избора !
Начетох се на бисери  Абе и мен скоро ме пита един познат колко ми струва поддържката и застраховката на колата на година и като му казах сумата въобще вече не мисли за BMW. Като гледам, че момчето търси от първите излезли бройки и се чуди коя хаби по-малко, ще го посъветсвам да мине на друга марка. Какви са тези петици за по 9к? Перфектни, с всички екстри, на 80000км, първа ръка, карани от пенсионери, нали? Дай да взема и аз две-три
 Абе и мен скоро ме пита един познат колко ми струва поддържката и застраховката на колата на година и като му казах сумата въобще вече не мисли за BMW. Като гледам, че момчето търси от първите излезли бройки и се чуди коя хаби по-малко, ще го посъветсвам да мине на друга марка. Какви са тези петици за по 9к? Перфектни, с всички екстри, на 80000км, първа ръка, карани от пенсионери, нали? Дай да взема и аз две-три 
			 Абе и мен скоро ме пита един познат колко ми струва поддържката и застраховката на колата на година и като му казах сумата въобще вече не мисли за BMW. Като гледам, че момчето търси от първите излезли бройки и се чуди коя хаби по-малко, ще го посъветсвам да мине на друга марка. Какви са тези петици за по 9к? Перфектни, с всички екстри, на 80000км, първа ръка, карани от пенсионери, нали? Дай да взема и аз две-три
 Абе и мен скоро ме пита един познат колко ми струва поддържката и застраховката на колата на година и като му казах сумата въобще вече не мисли за BMW. Като гледам, че момчето търси от първите излезли бройки и се чуди коя хаби по-малко, ще го посъветсвам да мине на друга марка. Какви са тези петици за по 9к? Перфектни, с всички екстри, на 80000км, първа ръка, карани от пенсионери, нали? Дай да взема и аз две-три 
'02 BMW 525d
		един колега по-горе написа  решението , -хора искат да си вземат читави е39-ки по 9к и резултата са  тези теми които излизат  в  подфорума  с изкочили проблеми, е как няма да има проблеми тва са смачкани италянки на 400000км и  после плочки помпи глави ,  ами дизела се разваля пове4е защото  са на 2 пъти пове4е км , тва някой смята ли го и ми е много чудно как идват по 9к ,колкоструват в италия и последния въпрос защо струват толкова ,  в германия най евтината е39 която ми е попадала беше една 520-ка БЯЛА  за 4200евро   ама ако дадете   13-15к лв за сносна такава немска съм убеден 4е няма да има дертове , ама всеки се прави на тарикат и вика чакай да си взема за 9к   и после тарикатлъка през носа    така 4е  смятайте  сами това са факти , и относно разхода  около 2-3л в полза на дизела  и ако ве4е се намира нафта по1,40 1,50лв тогава  няма сравнение
 така 4е  смятайте  сами това са факти , и относно разхода  около 2-3л в полза на дизела  и ако ве4е се намира нафта по1,40 1,50лв тогава  няма сравнение
			
		 така 4е  смятайте  сами това са факти , и относно разхода  около 2-3л в полза на дизела  и ако ве4е се намира нафта по1,40 1,50лв тогава  няма сравнение
 така 4е  смятайте  сами това са факти , и относно разхода  около 2-3л в полза на дизела  и ако ве4е се намира нафта по1,40 1,50лв тогава  няма сравнение- Воденичаров
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Преимуществата на дизела не се изчерпват с икономията. Аз например много се радвам, че като кача още 3-ма човека + багаж колата продължава да се набира по почти същия начин като когато е празна. Като е на баир не трябва да свалям скорости на долу. Загрява много бързо.
А това за Италия... Виждал съм както и много запазени Италиянки, така и много съборени Германки (и там има палачори дето не пазят). В моето семейство сме имали 6 коли от Италия, но всички са избирани много внимателно и сме си много доволни. [/quote]
			
		А това за Италия... Виждал съм както и много запазени Италиянки, така и много съборени Германки (и там има палачори дето не пазят). В моето семейство сме имали 6 коли от Италия, но всички са избирани много внимателно и сме си много доволни. [/quote]
- matros
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
Колеги и не на последно място ДИЗЕЛА е много по продаваем ако реши собственика да го сменя с по нова да речем. 
			
		
Истината е че хубавата кола е поддържаната кола била тя дизел или бензин. И аз бях твърдо за бензина но пък ми изпадна дизел когато исках да купувам и.. хоп сега съм с ТДС-ка и не съжалявам. Не ми гори като на колегата 4.8л но сега в студа повече от 11 не ми е качвала като се има в предвид че е само градско. 
Истина е че поддръжката за неподдържана кола от предния собственик е по-солена - турбо, ГНП, плочка , но ако е читав ТДС-а е по-добрия избор и по лесно ще се продаде след време,тъй като в българия в момента се търси или метан или дизел.
И най важното кола и жена на късмет се взимат. Харесай си някоя по сърце и скачай в нея.
			Истина е че поддръжката за неподдържана кола от предния собственик е по-солена - турбо, ГНП, плочка , но ако е читав ТДС-а е по-добрия избор и по лесно ще се продаде след време,тъй като в българия в момента се търси или метан или дизел.
И най важното кола и жена на късмет се взимат. Харесай си някоя по сърце и скачай в нея.
Доста кончета в един обор.

		
			44 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	







 
