Какво ли му е на парното

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Какво ли му е на парното

Мнение от funi » 06 Яну 2008, 16:49

Здравейте съфорумци,
може ли някой да ме светне защо когато оставя колата да работи на място и съм включил примерно климатроника на 27 градуса, при нормално загрял двигател, духа леко топло клонящо към студено, и в момента в който тръгна започва да си духа направо горещ въздух. Не е ли странно, а? Има антифриз колкото си трябва, че и една идея повече, но.....
Става въпрос за TDS 525 LUX PAKET.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Яну 2008, 16:52

Ахаха и при мен е същото... Ужас все едно е ваз2101 :mhihi:
Форсирам и се оправя....
:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 06 Яну 2008, 17:06

Може би водна помпа. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 06 Яну 2008, 20:53

Ako не се лъжа, за това е "виновен" климатроника. Не позволява на двигателя да се охлади под нормалната работна температура. Не знам дали има чак толкова "акъл" :) или само така би ми се искало да бъде.
Защото на практика се получава друго - при включен климатроник , при движение по инерция, (на скорст при по-дълго спускане), и дори при по-дълга работа на място, при отрицателни температури, може да спадне температурата на двигателя.
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 06 Яну 2008, 21:57

Температурата НЕ МОЖЕ да спадне!
Ако е спада, независимо как, виновни са термостатите!
;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 06 Яну 2008, 23:10

Не е от водната помпа, сменяна е. Най-вероятно ще е от климатроника, както казвате. Но крайният резултат е потрсаващ. :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 06 Яну 2008, 23:25

Може да има въздушна възглавница някъде или полузапушен радиато - при по-голяма тяга водата минава с по-голяма скорост.

А това с климатроника дето не давал... са глупости!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 08 Яну 2008, 17:59

Този проблем май е доста масов (и аз го имам), според мен има въздух в системата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 08 Яну 2008, 21:16

А как да я обезвъздуша :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 14 Яну 2008, 14:06

В сервиз. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 530ix
Мечтае да кара: m5

Мнение от dzveradzvera » 14 Яну 2008, 14:16

Колеги няма да е лошо да изчистите тинята между радятора и радяторчето на климата. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 14 Яну 2008, 15:38

dzveradzvera написа:Колеги няма да е лошо да изчистите тинята между радятора и радяторчето на климата. :mhihi:


Къде е връзката с топлото тука?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 14 Яну 2008, 16:31

изчистени са до....ама проблема си остава същият.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

относно парното

Мнение от tuning_mania » 14 Яну 2008, 17:48

много странно,и при мен се получава...също...макар двигателя да е различен...(520-ка).и като изфурсираш се оправя?явно няма циркулация...или е по слаба...и наван е -7?а може и тези големи филтри за климатр. да са причината, като се замисля -смучат си сериозно "леден" ваздух?...-
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Мнение от Dragon4e » 14 Яну 2008, 22:39

а вашите коли имат ли една допълнителна водна помпа която е свързана с регулирането на темп. в купето като на Е34? точно тя върти водата на празен ход на двигателя да духа топло в купето

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook