Какво ли му е на парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Какво ли му е на парното
Здравейте съфорумци,
може ли някой да ме светне защо когато оставя колата да работи на място и съм включил примерно климатроника на 27 градуса, при нормално загрял двигател, духа леко топло клонящо към студено, и в момента в който тръгна започва да си духа направо горещ въздух. Не е ли странно, а? Има антифриз колкото си трябва, че и една идея повече, но.....
Става въпрос за TDS 525 LUX PAKET.
може ли някой да ме светне защо когато оставя колата да работи на място и съм включил примерно климатроника на 27 градуса, при нормално загрял двигател, духа леко топло клонящо към студено, и в момента в който тръгна започва да си духа направо горещ въздух. Не е ли странно, а? Има антифриз колкото си трябва, че и една идея повече, но.....
Става въпрос за TDS 525 LUX PAKET.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Ako не се лъжа, за това е "виновен" климатроника. Не позволява на двигателя да се охлади под нормалната работна температура. Не знам дали има чак толкова "акъл"
или само така би ми се искало да бъде.
Защото на практика се получава друго - при включен климатроник , при движение по инерция, (на скорст при по-дълго спускане), и дори при по-дълга работа на място, при отрицателни температури, може да спадне температурата на двигателя.

Защото на практика се получава друго - при включен климатроник , при движение по инерция, (на скорст при по-дълго спускане), и дори при по-дълга работа на място, при отрицателни температури, може да спадне температурата на двигателя.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Може да има въздушна възглавница някъде или полузапушен радиато - при по-голяма тяга водата минава с по-голяма скорост.
А това с климатроника дето не давал... са глупости!
А това с климатроника дето не давал... са глупости!
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
- dzveradzvera
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530ix
- Мечтае да кара: m5
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
dzveradzvera написа:Колеги няма да е лошо да изчистите тинята между радятора и радяторчето на климата.
Къде е връзката с топлото тука?
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
относно парното
много странно,и при мен се получава...също...макар двигателя да е различен...(520-ка).и като изфурсираш се оправя?явно няма циркулация...или е по слаба...и наван е -7?а може и тези големи филтри за климатр. да са причината, като се замисля -смучат си сериозно "леден" ваздух?...-
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
а вашите коли имат ли една допълнителна водна помпа която е свързана с регулирането на темп. в купето като на Е34? точно тя върти водата на празен ход на двигателя да духа топло в купето
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани