Отново тежка катастрофа на околвръстното
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
Според мен темата се размива.Факт е,че по пътищата има хиляди различни превозни средства за различните вкусове и това не може да се промени.Проблема се корени в това,че безопасността при шофирането е обща отговорност и като не се внимава на 100% и очите не са на 4 стават ето такива фатални събития.
Пък който иска да си внушава,че като се качи на огромна кола може да си позволява своеволия и си гарантира безсмъртие.Ниска ни е културата просто...
Пък който иска да си внушава,че като се качи на огромна кола може да си позволява своеволия и си гарантира безсмъртие.Ниска ни е културата просто...

8.32
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
Ачи аз съм готов да тестваме с модерната ти кола с 150 звезди
Якото железо си е яко па вие ми фалете пластмасови колички с надуваеми възглавници

Якото железо си е яко па вие ми фалете пластмасови колички с надуваеми възглавници
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
Bavarishe написа:Ачи аз съм готов да тестваме с модерната ти кола с 150 звезди![]()
Якото железо си е яко па вие ми фалете пластмасови колички с надуваеми възглавници
колега, лекомислено ти е изказването
No bling at the Ring
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
имам тежък удар с 25 годишна кола(Ауди) и ако не беше тя и колана сигурно щях да пиша от горе.С а6-та ми ц4 модел по миналата зима се завъртях с 60 и със задницата откъснах знак и единствено се откачи бронята.Приятел го засече трамвай в центъра на зелено с около 60 влезна до ватмана пък после ми обеснявайте,че старите флагмани не били здрави и солидни.
Не пожелевам на никой среща с С класа мечок в предницата и.Тфа има релса под преднат броня
Не пожелевам на никой среща с С класа мечок в предницата и.Тфа има релса под преднат броня
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
_65536_kb_sec_ написа:И аз предпочитам големи и тежки коли, но не заради "здравината", а заради сигурността която ти дават, която би предотвратила удара.
айде сега да обясниш на всички как точно голямата и тежка кола предотвратява удари?


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
zazomazo написа:_65536_kb_sec_ написа:И аз предпочитам големи и тежки коли, но не заради "здравината", а заради сигурността която ти дават, която би предотвратила удара.
айде сега да обясниш на всички как точно голямата и тежка кола предотвратява удари?
Като едно добро начало не се подмята като народна песен от прекрасните ни дупки и неравности по пътищата ни.
Освен това смятам че са доста по устойчиви в екстремни ситуации, и малко или много и спирачките им са мислени доста повече заради масата.

Всичко останало си е въпрос на години екстри и тн
И ето ти малко тема за размисъл за колата от подписа:
http://www.youtube.com/watch?v=PsPGfysb7FY
http://www.youtube.com/watch?v=DOmrBEP26vo

Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
факта, че не се подмята по дупките според мен предполага движение с по-висока скорост по въпросните...
предпоставка за превишаване на скоростта и от там -предпоставка за ПТП /с уговорката, че си зависи от акъла на шофера/
по-добре мислени спирачки не винаги значи по-кратък спирачен път /именно заради масата/
габаритите на автомобила далеч не са единствения обуславящ фактор за оцеляването на пасажерите...
има нискобюджетни коли с големи размери, при които се случва това: http://www.youtube.com/watch?v=s4hLPauiyyQ
п.с. убеден съм, че показателите от краш тест на колата от подписа ти са доста по-лоши от показателите на е90 примерно...
това, че караш голям скрин на 20 години не ти дава преимущество пред по-малка, но по-нова кола ... в която нещата са мислени повече и са използвани съвременни технологии
няма спор обаче, че при сблъсък на нов джип от висок клас със стара, нискобюджетна, малка кола резултата е предопределен

по-добре мислени спирачки не винаги значи по-кратък спирачен път /именно заради масата/
габаритите на автомобила далеч не са единствения обуславящ фактор за оцеляването на пасажерите...
има нискобюджетни коли с големи размери, при които се случва това: http://www.youtube.com/watch?v=s4hLPauiyyQ
п.с. убеден съм, че показателите от краш тест на колата от подписа ти са доста по-лоши от показателите на е90 примерно...

това, че караш голям скрин на 20 години не ти дава преимущество пред по-малка, но по-нова кола ... в която нещата са мислени повече и са използвани съвременни технологии
няма спор обаче, че при сблъсък на нов джип от висок клас със стара, нискобюджетна, малка кола резултата е предопределен

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Отново тежка катастрофа на околвръстното
zazomazo написа:има нискобюджетни коли с големи размери, при които се случва това: http://www.youtube.com/watch?v=s4hLPauiyyQ
Първия коментар в тубата: It's an Australian Holden Commodore from 80's with 1 ton weight at its back so to test the barrier's strength that they crash the car in to to.
Надо читат.
А за сравнението м-у нови и стари, спор няма


68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани