охлаждаща течност без водна основа ?
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- cave troll
-
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 31.12.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: Икономична
охлаждаща течност без водна основа ?
натъкнах се на тези саитове
http://www.evanscoolants.com/index.html
http://www.evanscooling.com/
някой пробвал ли е такова нещо ?
http://www.evanscoolants.com/index.html
http://www.evanscooling.com/
някой пробвал ли е такова нещо ?

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: охлаждаща течност без водна основа ?
Гледал съм го да го ползват в поредицана на Дискавъри Wheelers Dealers и доста ласкаво се изказаха за продукта и като единствен минус по спомен изтъкнаха високата цена на самият продукт.
- cave troll
-
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 31.12.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: Икономична
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: охлаждаща течност без водна основа ?
Това нещо е опасно за двигателя на съвременен автомобил 
На това отгоре при наличие на 3% вода става силно корозионно спрямо алуминий
.Тоест иска пълно осушаване и източване на системата а и не само това
От какъв зор трябва да се ползва тоя бъркоч за ретро двигатели отпреди 100 години ?

На това отгоре при наличие на 3% вода става силно корозионно спрямо алуминий


SUMMARY OF FINDINGS
Conversion costs of $259 if you do it yourself, or over $400 if you pay a shop to do it.
97%+ removal of all previous coolant is mandatory in order to prevent corrosion.
Inhibitor deposition occurs on aluminum surfaces, which could cause issues in some radiators.
Engines run 115-140oF hotter (at the cylinder heads) with Evans products.
Stabilized coolant temps are increased by 31-48oF, versus straight water with No-Rosion.
Reprogramming ECU fan temp settings is mandatory to prevent the fan from running continuously.
Specific heat capacity of Evans waterless products ranges from 0.64 to 0.68, or about half that of water.
Engine octane requirement is increased by 5-7 numbers.
Computerized ignition must retard engine timing by 8-10o to prevent trace knock.
Engine horsepower is reduced by 4-5%.
Accelerated recession of non-hardened valve seats in older engines is possible, due to brinelling.
Viscosity is 3-4 times higher than what OEM water pumps are rated to accommodate.
Coolant flow rate through radiator tubes is reduced by 20-25% due to the higher viscosity.
Race tracks prohibit Evans products because they are flammable and slippery when spilled.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани