охлаждаща течност без водна основа ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 31.12.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xd
Мечтае да кара: E92 M3
Детайли за колата: Икономична

охлаждаща течност без водна основа ?

Мнение от cave troll » 19 Авг 2013, 14:15

натъкнах се на тези саитове
http://www.evanscoolants.com/index.html
http://www.evanscooling.com/
някой пробвал ли е такова нещо ?
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: охлаждаща течност без водна основа ?

Мнение от ///M_Martin » 19 Авг 2013, 19:10

Гледал съм го да го ползват в поредицана на Дискавъри Wheelers Dealers и доста ласкаво се изказаха за продукта и като единствен минус по спомен изтъкнаха високата цена на самият продукт.


Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 31.12.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xd
Мечтае да кара: E92 M3
Детайли за колата: Икономична

Re: охлаждаща течност без водна основа ?

Мнение от cave troll » 20 Авг 2013, 0:32

Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: охлаждаща течност без водна основа ?

Мнение от Jordana » 20 Авг 2013, 1:15

Това нещо е опасно за двигателя на съвременен автомобил :shock:
На това отгоре при наличие на 3% вода става силно корозионно спрямо алуминий :idea: .Тоест иска пълно осушаване и източване на системата а и не само това :idea: От какъв зор трябва да се ползва тоя бъркоч за ретро двигатели отпреди 100 години ?
SUMMARY OF FINDINGS

Conversion costs of $259 if you do it yourself, or over $400 if you pay a shop to do it.

97%+ removal of all previous coolant is mandatory in order to prevent corrosion.

Inhibitor deposition occurs on aluminum surfaces, which could cause issues in some radiators.

Engines run 115-140oF hotter (at the cylinder heads) with Evans products.

Stabilized coolant temps are increased by 31-48oF, versus straight water with No-Rosion.

Reprogramming ECU fan temp settings is mandatory to prevent the fan from running continuously.

Specific heat capacity of Evans waterless products ranges from 0.64 to 0.68, or about half that of water.

Engine octane requirement is increased by 5-7 numbers.

Computerized ignition must retard engine timing by 8-10o to prevent trace knock.

Engine horsepower is reduced by 4-5%.

Accelerated recession of non-hardened valve seats in older engines is possible, due to brinelling.

Viscosity is 3-4 times higher than what OEM water pumps are rated to accommodate.

Coolant flow rate through radiator tubes is reduced by 20-25% due to the higher viscosity.

Race tracks prohibit Evans products because they are flammable and slippery when spilled.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook