Въпрос за радиатор на парно
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Въпрос за радиатор на парно
Здравейте! Имам въпрос относно радиатор на парното , а той е следния:
Радиаторчето на парното ми е задръстено (установих го като бутнах входящият и изходящият маркуч на радиаторчето, и те бяха с различна температура, единият горещ , а другият топъл) . Колата от няколко дни е моя, но смених термостат и налях антифриз. След това още 2 пъти доливах доста антифриз и видях, че маркучите за вход и изход са мокри. Въпроса ми е възможно ли е колата да губи антифриз заради запушеното радиаторче? ( Колата не е от нашата марка затова не съм писал. Ако е възможно така общо да ми се отговори ще съм много благодарен)
Радиаторчето на парното ми е задръстено (установих го като бутнах входящият и изходящият маркуч на радиаторчето, и те бяха с различна температура, единият горещ , а другият топъл) . Колата от няколко дни е моя, но смених термостат и налях антифриз. След това още 2 пъти доливах доста антифриз и видях, че маркучите за вход и изход са мокри. Въпроса ми е възможно ли е колата да губи антифриз заради запушеното радиаторче? ( Колата не е от нашата марка затова не съм писал. Ако е възможно така общо да ми се отговори ще съм много благодарен)
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Въпрос за радиатор на парно
Нормално е единия маркуч(входящия) да е горещ а другия топъл(изходящия), нали в радиатора се отнема топлината. Ако в купето е било много студено и вентилатора на парното е бил на макс, разликата в температурите на двата маркуча е голяма. Щом са мокри маркучите най вероятно ти е пробито радиаторчето или е спукан някой от маркучите. Ако е запушено радиаторчето просто антифриза няма да циркулира през него, но няма да тече антифриз.
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: Въпрос за радиатор на парно
парното беше изключено , когато гледах маркучите, а колата в гараж. А нормално ли е толкова много вода да налея?
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Въпрос за радиатор на парно
Ако не си спазил упътването за наливане на антифриз в колата, нормално е след известно каране да поеме още доста антифриз. Просто се е образувала въздушна възглавница. За мокрите маркучи трябва да погледнеш от къде тече.
Sent from my B1-711 using Tapatalk
Sent from my B1-711 using Tapatalk
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани