Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Знам, че най-безболезненият вариант е помпата на ръчната да седи между главния спирачен цилиндър и 3ника за задните колела, но се сблъсках с една друга система и единственият начин,дето ми идва на акъла включва 4ри допълнителни тройника и много осакатени тръби
Другия вариант дето ми хрумва е да направя предните на един тройник, задните на друг, но не знам как ще се отрази върху спирането.
Давайте жокери как може да стане най-добре.
Първата снимка са предните спирачки, на втората задните. Няма ABS.



Другия вариант дето ми хрумва е да направя предните на един тройник, задните на друг, но не знам как ще се отрази върху спирането.
Давайте жокери как може да стане най-добре.
Първата снимка са предните спирачки, на втората задните. Няма ABS.




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Е помпата е с 4 извода предполагам ?!
Или ?
Че гледам отзад си има тръга за всяко колело ..
Или ?
Че гледам отзад си има тръга за всяко колело ..
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Аз на моя компакт си свързах ръчната по пъртвия начин, като от тройника отзад удължих входящата тръба, която влезе във входа на помпата на ръчната, а изхода го свързах със входа на тройника отзад.Ти какъв ефект търсиш като вържеш ръчната по друг начин? При мен се появи друг проблем, понякога ръчната блокира, когато я ползвам в комбинация с крачната, но това не е от свързването и към спирачната система.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Сигурно ли е, че таа схема е точно както е на колата?! Нещо май не е наред...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Сега забелязах, че при теб отиват две тръбички към задните колела, а при мен само една, така че мнението ми няма да ти е от полза.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
ивчо написа:Е помпата е с 4 извода предполагам ?!
Или ?
Че гледам отзад си има тръга за всяко колело ..
Добре, на картинката къде ги видя тия 4 извода ?!


Помпата е с два извода и вътре в нея има две буталца. Сервото натиска едно, пък то от своя страна натиска второто.
Предния извод захранва предно дясно и задно дясно колело, а задния - предно ляво и задно ляво...
Ся идеята дето ми се върти е малко да барнем тръбите.
Правим от предния извод на помпата и единия Т образ предния кръг.
От другия извод тръбата направо в ръчната , от там обратно в Т образа и от там 2 пръчки към задните колела.
Така мисля, че ще е най-културно и добре, но не знам дали няма да се наруши спирачният баланс.

KPETEH написа:Сигурно ли е, че таа схема е точно както е на колата?! Нещо май не е наред...
100%
И на мене не ми се вярваше първоначално



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Въпрос за хидравлична ръчна спирачка.
Е то в случая трябва да обединиш тръбите за отзад в една преди помпата за ръчната и после пак да ги разплетеш или неква двойна помпа за ръчната
Аз бих го направил както в е34. На първата от към купето сложи предните колела, може и без тройник, щото директно отвиваш пробката отдолу, ако съществува както е нарисувано и директно ляво и дясно предно са от помпата. На втората дето е към фаровете слагаш тръба, после монтираш ръчната, после тръба, после тройник и накрая двете колела. Баланса треа да се запази, щото по таа схема явно към всяко колело е еднакво.

Аз бих го направил както в е34. На първата от към купето сложи предните колела, може и без тройник, щото директно отвиваш пробката отдолу, ако съществува както е нарисувано и директно ляво и дясно предно са от помпата. На втората дето е към фаровете слагаш тръба, после монтираш ръчната, после тръба, после тройник и накрая двете колела. Баланса треа да се запази, щото по таа схема явно към всяко колело е еднакво.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани