Дайте съвет за баничарка
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Дайте съвет за баничарка
Здравейте трябва ми баничарка с която ще се извършва сервизна дейност. Ще я товаря предимно с куфари с инструменти и апаратура и от време на време ще карам с нея 200 литрови варели. Хвърлил съм око на Peugeot Partner , Citroen Berlingo , Ford Connect , Reno Kango.
Изискването ми е колата да има право на данъчен кредит а бюджета ми е до около 6000 лв. Също така двоумя се дали да взема 6+1 или лекотоварна защото рядко се намират 6+1. Какво мислите за изброените по горе коли? Изобщо всяка информация ще ми е от полза.
Изискването ми е колата да има право на данъчен кредит а бюджета ми е до около 6000 лв. Също така двоумя се дали да взема 6+1 или лекотоварна защото рядко се намират 6+1. Какво мислите за изброените по горе коли? Изобщо всяка информация ще ми е от полза.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Дайте съвет за баничарка
Обмислял ли си http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Caddy 


Много като тебе вече плакаха ...
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Дайте съвет за баничарка
Често казано не ми харесва,но също е вариант.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Дайте съвет за баничарка
Да ти кажа имали сме, в старата фирма и Канго,и Партнер, тази която карах аз беше Ситроен Ц15Д и колегите ми завиждаха
Верно правеше се предница всяка година, но при 100-150км градско на ден софийско е така, другите се трошаха постоянно нещо, а и Ситроена събираше мноооого повече
Говорили сме с колега за работна баничарка и той се спря на Кади-то, а го бива в хАвтомобилите, затова ти го предлагам

Верно правеше се предница всяка година, но при 100-150км градско на ден софийско е така, другите се трошаха постоянно нещо, а и Ситроена събираше мноооого повече

Говорили сме с колега за работна баничарка и той се спря на Кади-то, а го бива в хАвтомобилите, затова ти го предлагам


Много като тебе вече плакаха ...
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Дайте съвет за баничарка
djvisage написа:Изискването ми е колата да има право на данъчен кредит а бюджета ми е до около 6000 лв. Също така двоумя се дали да взема 6+1 или лекотоварна защото рядко се намират 6+1. Какво мислите за изброените по горе коли? Изобщо всяка информация ще ми е от полза.
аз имам две берлинга и двете са пътнически, но съм събрал седалките им. Едното е бензин от старото поколение, с газон инжекцион, другото е от по-новото hdi дизел(6+1). И за двете ЕДНА лоша дума не мога да кажа, страхотни коли са. Никакви проблеми - само караш, каско не ти трябва, никой не ги заглежда дори.
Товарната ще може да носи повече кг, пътническите са малко под 500 заедно с теб. Ако ще разкарваш скъпи и обемни товари и ще я оставяш тук там - задължително фургонче LKW.
Едната я карах доста извънградско преди - дори и автопилот съм сложил, управление на аудиото от волана - все стандартни аксесоари.
Дори тройни стълби лесно се нахакват вътре, има и оригинален багажник, за около 300лв, адски голям и стабилен.
Абе с две думи - това са колите за работа, даже и едната си я ползвах за лична по едно време - дизела.
Той и на чип тунинг държи - около 115 коня стана от 90 (2.0hdi) над 50000хил километра го карам. Случвало ми се е на 3-та да превърти гуми

Газовия инжекцион - около 11л/100 газ. И двете коли празни почти не се карат.
Така, че гласувам за берлинго, може и пежо, но там дилъра е лайно, така че по-добре не.
Рено го забрави изобщо като вариант. А имам близки наблюдения над форд кънект - не че е лоша кола, но е с клас под берлингото.
Последна промяна sub_eleven на 03 Мар 2012, 22:48, променена общо 1 път
Re: Дайте съвет за баничарка
кангото ще ти свърши работа
но за 6 бона.. каквото и да вземеш ще е изтерзано
мислел ли си да лизинговаш нещо?
но за 6 бона.. каквото и да вземеш ще е изтерзано
мислел ли си да лизинговаш нещо?
No bling at the Ring
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Дайте съвет за баничарка
Принципно и аз така давам своя глас Берлинго или Кангоо и двете съм ги мъчил и драл и продължават да даянят, а специално кангото съм го претоварвал с много, ама много много и все още не ще да сдава, коментиран дизели и в двата случая
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Дайте съвет за баничарка
BadAngel написа:
...мислел ли си да лизинговаш нещо?
За лизинг и дума да не става преди година изплатих един лизинг на кола и повече никога няма да направя грешката да взема кола на лизинг.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- азззз
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: Дайте съвет за баничарка
Ако нямаше да караш и варели,които са високи,бих ти препоръчал Фиат Маренго(товарната версия на Мареа). Ако щете ми вярвайте,но това нещо побира повече от една баничарка,доста е здравичко,като се има предвид аз на какво съм го подлагал,а разхода му е повече от приличен. Но варел вече няма как да побере.
Re: Дайте съвет за баничарка
sub_eleven написа:djvisage написа:Изискването ми е колата да има право на данъчен кредит а бюджета ми е до около 6000 лв. Също така двоумя се дали да взема 6+1 или лекотоварна защото рядко се намират 6+1. Какво мислите за изброените по горе коли? Изобщо всяка информация ще ми е от полза.
аз имам две берлинга и двете са пътнически, но съм събрал седалките им. Едното е бензин от старото поколение, с газон инжекцион, другото е от по-новото hdi дизел(6+1). И за двете ЕДНА лоша дума не мога да кажа, страхотни коли са. Никакви проблеми - само караш, каско не ти трябва, никой не ги заглежда дори.
Товарната ще може да носи повече кг, пътническите са малко под 500 заедно с теб. Ако ще разкарваш скъпи и обемни товари и ще я оставяш тук там - задължително фургонче LKW.
Едната я карах доста извънградско преди - дори и автопилот съм сложил, управление на аудиото от волана - все стандартни аксесоари.
Дори тройни стълби лесно се нахакват вътре, има и оригинален багажник, за около 300лв, адски голям и стабилен.
Абе с две думи - това са колите за работа, даже и едната си я ползвах за лична по едно време - дизела.
Той и на чип тунинг държи - около 115 коня стана от 90 (2.0hdi) над 50000хил километра го карам. Случвало ми се е на 3-та да превърти гумиРазход извънградско - под 5 съм стигал. Градско в най-големите студове и шибании - 8л/100.
Газовия инжекцион - около 11л/100 газ. И двете коли празни почти не се карат.
Така, че гласувам за берлинго, може и пежо, но там дилъра е лайно, така че по-добре не.
Рено го забрави изобщо като вариант. А имам близки наблюдения над форд кънект - не че е лоша кола, но е с клас под берлингото.
Абсолютно потвърждавам думите на колегата даже бих добавил,че сравнено с други баници даже возят приятно....
Казва го като собственик на такова

+ от мене за Ситроен Берлинго
А кангото го изключи ама той и колегата го е казал,кадитата стават ама тия по новите от 2004, 2005 нагоре.
Живей у борчове,за да те помнат хората !!!
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Дайте съвет за баничарка
Kango не си взимай в никакъв случай. Имам такова и постоянно се чупи. Като мине 200 000 км и е за боклука. Бракувах го на почти 500 000 км с трети двигател. Постоянно проблеми от всякакъв вид и тип. Едно направиш, две се счупят. Частите менте са много евтини, но са като консумативи. Оригиналните са почти като на БМВ. Сега имам Ситроен Джъмпер. Двигател 2.8 HDI - оказа се, че е правен в Италия и двигателя е оригинал Ивеко. Е сега е на 100 000 км и вече отстранявам втори теч на масло - първия от ангренажния капак, втория от семеринга на двигателя откъм скоростите. Смених и радиатора. Като му натоваря 500 кг и кляка, а отзад е на ресьори. Та Кади не си купих, защото ги правят в Полша и исках нещо от бяла държава. Търси нещо, което се прави в Германия, Франция, забрави за произведени в Полша, Чехия, Италия, Испания.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Дайте съвет за баничарка
Берлинго пътническо съм товарил с 1000 килограма хартия не 1 път, корави са много.
Но да знаеш Баничарките са коли до 100 000 после са на доизживяване, колкото толкова, 2 ра ръка баничкарка не е добра идея, или търси нещо пътническо, дето не са го товарили
Но да знаеш Баничарките са коли до 100 000 после са на доизживяване, колкото толкова, 2 ра ръка баничкарка не е добра идея, или търси нещо пътническо, дето не са го товарили
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Дайте съвет за баничарка
N.Mihaylovski написа:Баничарките са коли до 100 000 после са на доизживяване, колкото толкова, 2 ра ръка баничкарка не е добра идея
ако колегата разбира от коли, няма какво да се притеснява за 2-ра ръка. Аз едната я взех на 138хил, другата на 157хил. И с двете, както казах никакви проблеми, само дреболии + консумативи. По 50хил. км на всяка и са в отлично състояние. Гонят 200-така.
Трябва също да се внимава със задния мост, обслужва се/гресира на определен период - ако не се направи, после излиза солено.
По принцип обаче ако е била служебна(LKW-тата са почти 100% всичките такива) трябва наистина да се гледа с особено внимание, особено ако е била карана от средностатистически млад келеш.
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани