За и против пастиране на нова кола
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За и против пастиране на нова кола
Проблемът е следният - колата ми е на малки бели петънца,бояджията казва,че с пастиране ще се махнат, но пастирането не е ли малко вредно за лака, в смисъл премахва малък слой от него? Има два варианта да я пастирам и да се махнат петънцата или да си карам с петънцата,които никой не може да ги забележи, кое е по-добре според вас?
П.С. Колата е на 1 година.
П.С. Колата е на 1 година.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
E34Power написа:пастирането винаги е полезно за боята, пастите само отстраняват мизериите върху боята, а ако се сваля от лака се минава преди това с водни шкурки-2000 или 3000.
Полезно казваш...



- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
За почти всички 'майстори' решението на 99% от случаите с проблем по боята - пастирането е решение
И кофтито е че повечето хора им се връзват и им позволяват да направят пастиране , което при разбиращ и знаещ как човек, това пастиране направено от "майстора , представлява 1/10 от цялата работа
пастиране става както казаха малко преди мен колегите
Водно - 2000
Едрозърнеста паста
средно зърнеста паста
и накрая възможно най ситната
След тях следва полир паста и накрая по желание - силиконова (аз лично не я харесвам)
За мен поне това е реда на пастиране и то се прави когато наистина е необходимо , понеже се отнема значителен слой от лака
3М - за мен най-добрата паста и задължително полир-машина с регулатор за оборотите

И кофтито е че повечето хора им се връзват и им позволяват да направят пастиране , което при разбиращ и знаещ как човек, това пастиране направено от "майстора , представлява 1/10 от цялата работа

пастиране става както казаха малко преди мен колегите
Водно - 2000
Едрозърнеста паста
средно зърнеста паста
и накрая възможно най ситната
След тях следва полир паста и накрая по желание - силиконова (аз лично не я харесвам)
За мен поне това е реда на пастиране и то се прави когато наистина е необходимо , понеже се отнема значителен слой от лака

3М - за мен най-добрата паста и задължително полир-машина с регулатор за оборотите

- Kashalota
-
Трудно влиза в колата
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 E91 330xi
Мисля че трябва да се консултираш с Иво(Гаском) и той ще ти каже най-добре,момчето е много стабилно и няма да те подведе!Като човек занимаващ се само с това и много разбиращ от работата си мисля че ще ти е най-полезен.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: slatanic