Избор на кола до 15000 лв
Модератор: Общи модератори
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Избор на кола до 15000 лв
Vra4anin написа:Cyberloner - за 20000лв бюджет, взимаш от последните Е53 3.0 D 218к.с. с 6 степенния автомат на ZF и си тиЗа тези пари ще си намериш прекрасен екземпляр и ще ти останат пари за обслужване и евентуално някой ремонт.
Отвори един сайт за авточасти (например autopower.bg), хвърли едно око горе долу как се движат цените на частите за модела и прецени, но според мен няма да е нищо кой знае колко по-фрапиращо спрямо това, да поддържаш Е39 (каквото досега си поддържал).
Така и аз го виждам, но не зная колко от последните, загледах ето тази, но докато дойде момента да купувам вероятно ще е заминала: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9evlc0
след коя година слагат 6-степенния автомат?
vicho написа:20к за е53![]()
![]()
явно все още сме 2010-та
Не знам коя мислиш, че сме, но ако имаш конкретни препоръки за нещо по-ново и все пак без челен удар и подобни екстри ще се радвам да споделиш

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на кола до 15000 лв
vicho написа:20к за е53![]()
![]()
явно все още сме 2010-та
Чакам момента, когато тръгнеш да продаваш Е92-ката

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Избор на кола до 15000 лв
dextuar написа:vicho написа:20к за е53![]()
![]()
явно все още сме 2010-та
Чакам момента, когато тръгнеш да продаваш Е92-ката
не мисля да я продавам



ти да не би да продаде 2-я двигател? или 3-я??? че им изгубих бройката
-------
па не знам, коя сме... ама явно E53 е на мода

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9evpae

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на кола до 15000 лв
vicho написа:dextuar написа:vicho написа:20к за е53![]()
![]()
явно все още сме 2010-та
Чакам момента, когато тръгнеш да продаваш Е92-ката
не мисля да я продавам![]()
![]()
![]()
ти да не би да продаде 2-я двигател? или 3-я??? че им изгубих бройката
На 4-ия съм вече, вървят като топъл хляб

Топли ме факта, че поне никога не съм карал обръщана Е46-цата на газ , нещо, с което не можеш да се похвалиш

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Избор на кола до 15000 лв
dextuar написа:На 4-ия съм вече, вървят като топъл хляб![]()
Топли ме факта, че поне никога не съм карал обръщана Е46-цата на газ
не знам, защо толкова ти бъркам в задника, че където и да се разпиша се опитваш да ме заядеш...
карай си кочината и не се занимавай с мен, нито ще дойда при теб за ремап на КУТИЯТА, нито ме интересуваш...
засегна ме на ГАЗ... хахахахах... а с РЕВАНОЛЧЕ покара ли?

аз не те адресирам, не го прави и ти, моля

Vra4anin написа:Брат, дай да си говорим сериозно. Нормален, трезво мислещ човек имащ заделени точно 20 000лв няма да тръгне да си купува Е70. Защото:
-за да купиш Е70 за 20 000лв то трябва да е най-евтиното на пазара.
НЕ, НЕ Е
Vra4anin написа:-на тази Е70 една елементарна регистрация с каското (неща, без които няма шанс да я подкараш) са над 2000лв.
то и на е53 са толкова

Vra4anin написа: -на тази Е70 само елементарните масла и филтри да й се сменят са над 1000лв лева, а тя със сигурност ще трябва да има нужда и да се пипне нещо по спирачките, по окачването. Недай Боже (а то най-вероятно ще трябва) и нещо по-така да се смени и оправи.
като на всяко 3 литра дизел БМВ
Vra4anin написа:Просто не става с 20 000лв в джоба да купуваш кола, която само тя струва 20 000лв.
така е... трябват поне 30-40

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Избор на кола до 15000 лв
Колега, метни едно око на Hyundai. Сестра ми скоро взе ix35 2012 и съм приятно изненадан от джипчето. 2.0 дизел автомат и върви и вози приятно. Карах го при моя майстор да го погледне преди покупката. Според него за цена-качество нямат равни корейците. А момчето е много в час с нещата и не е от самоуките квартални майстори.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Избор на кола до 15000 лв
dan-dam написа:Колега, метни едно око на Hyundai. Сестра ми скоро взе ix35 2012 и съм приятно изненадан от джипчето. 2.0 дизел автомат и върви и вози приятно. Карах го при моя майстор да го погледне преди покупката. Според него за цена-качество нямат равни корейците. А момчето е много в час с нещата и не е от самоуките квартални майстори.
В този клас по-скоро ix55 трябва да гледам, а цената там е друга
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Избор на кола до 15000 лв
vicho написа:...
Компетентен си в почти всяка тема за избор на автомобил колко би трябвало да е цената, та оттам пробуди нездравото ми любопитство на колко би оценил своята.
Не се заяждам, за разлика от теб

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Избор на кола до 15000 лв
Cyberloner написа:dan-dam написа:Колега, метни едно око на Hyundai. Сестра ми скоро взе ix35 2012 и съм приятно изненадан от джипчето. 2.0 дизел автомат и върви и вози приятно. Карах го при моя майстор да го погледне преди покупката. Според него за цена-качество нямат равни корейците. А момчето е много в час с нещата и не е от самоуките квартални майстори.
В този клас по-скоро ix55 трябва да гледам, а цената там е друга
Да ти кажа и ix35 не е кой знае колко по-малка от Е53-ката. Говорим за пространство де. Иначе и аз не бих слязъл от кон на магаре, то е ясно

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Избор на кола до 15000 лв
dextuar написа:Компетентен си в почти всяка тема за избор на автомобил колко би трябвало да е цената, та оттам пробуди нездравото ми любопитство на колко би оценил своята.
Не се заяждам, за разлика от теб
колкото са я оценили в каското... толкова... обикновено са доста прави

п.с. под 15

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Избор на кола до 15000 лв
Vra4anin написа:
-на тази Е70 само елементарните масла и филтри да й се сменят са над 1000лв лева,
Я дай една разбивка на тия "елементарни масла и филтри" за 1000лв.... ама да не стане така, че включва и масло на автоматика, което няма как да се съглася, че влиза в "нормалните масла и консумативи".
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Избор на кола до 15000 лв
Това със смяната на маслото в АСК не знам що толкова сериозно се разпространява, че е едва ли не задължително, като смяна на маслото в мотора... Да не говорим колко са случаите на сменено масло и появили се проблеми. Не всеки може да получи тази услуга качествено, затова и (според мен) не е много препоръчително. Да провериш нивото на маслото - да, да го смениш задължително - по-скоро не...
Иначе... в манталитета на българина е да купи кола за максималните пари, с които разполага. Иначе се чувства прецакан, че е купил нещо по-евтино, ма и по-"гадно"/по-старо/не-фейса. Да не говорим колко са много тия, дето си мислят, че ще си намерят перфектната кола за всичките пари и да няма нужда да се ремонтира/обслужва нещо веднага след закупуване. Или пък каквото има за оправяне, те ще го видят още по време на покупката и ще го изкоментират в цената.... и така...
Иначе... в манталитета на българина е да купи кола за максималните пари, с които разполага. Иначе се чувства прецакан, че е купил нещо по-евтино, ма и по-"гадно"/по-старо/не-фейса. Да не говорим колко са много тия, дето си мислят, че ще си намерят перфектната кола за всичките пари и да няма нужда да се ремонтира/обслужва нещо веднага след закупуване. Или пък каквото има за оправяне, те ще го видят още по време на покупката и ще го изкоментират в цената.... и така...
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Избор на кола до 15000 лв
Точно така правя винаги когато взема кола - отивам в сервиз на който имам 1000% доверие да я погледне преди покупката, като прегледа и диагностиката са пред мен и продавача, за да няма хър-мър. Ако се намери нещо за ремонт си говорим с продавача(никога не се опитвам да свалям цената, ако колата, която купувам няма технически забележки или нещо фрапантно по външния вид, малки драскотини и малки следи от камъчето са нещо, което няма как да лиспват на употребяван автомобил, освен ако не е пребоясван/третиран по някакъв начин, така че не ги броя).
Стигало се е до спорове между механика и продавачи, дали нещо е за смяна/повредено - в такива моменти им пожелавам успех с продажбата и минавам на следащата.
След това, ако стигнем до сделаката колата я закарвам при същия човек и наред с отраняването на проблемите се сменят всички течности(масло на двг, скорости, диференциал, спирачна течност, антифриз), филтрите + пистови и V-ремъци, ако имат цепнатини, дори и да не свирят.
За да е по-ясно какво разбирам под допълнтелни разходи при покупка на кола:
1. Както описах по-горе сменя на всички филтри, течности и ремъци - има минимална вероятност да не ги правя, но само след проверка от сервиза и потвърждение, че са годни и няма нужда от смяна, на фактури от сервизи и предтаавителства се научих да не вярвам, като видях тарикатите в Германия как след ремонт вкарват колата в задния двор/гаража, свалят новите части и слгат стартие, а новите ги продават, ама клиента вижда фактурата от официален сервиз и се радва, че всичко е ново и оригинално.
2. Ако е необходимо нови доскове и накладки
3. Ако е необходимо смяна на ангренаж/верига
4. Евентуални ремонти по окачването/двигателя/каросерията/вътрешното обурудване
5. Нотариални такси
6. Ако е без номера - разноски по репатриране и регистрация в КАТ(затова предпочитам винаги да си имат местни номера)
Какво не броя като разходи:
1. Разходи за първоначален преглед преди покупката
2. Профилактика на стартер и алтернатор водени от личната ми лудост по ел-системата
3. Гражданска отговорност
4. Винетка
Защото всички знаем приказките на BMW за "доживотно" масло в СК, а като отвориш сайта на производителя на конкретната кутия си пише съвсем ясно на какъв интервал се сменя
Стигало се е до спорове между механика и продавачи, дали нещо е за смяна/повредено - в такива моменти им пожелавам успех с продажбата и минавам на следащата.
След това, ако стигнем до сделаката колата я закарвам при същия човек и наред с отраняването на проблемите се сменят всички течности(масло на двг, скорости, диференциал, спирачна течност, антифриз), филтрите + пистови и V-ремъци, ако имат цепнатини, дори и да не свирят.
За да е по-ясно какво разбирам под допълнтелни разходи при покупка на кола:
1. Както описах по-горе сменя на всички филтри, течности и ремъци - има минимална вероятност да не ги правя, но само след проверка от сервиза и потвърждение, че са годни и няма нужда от смяна, на фактури от сервизи и предтаавителства се научих да не вярвам, като видях тарикатите в Германия как след ремонт вкарват колата в задния двор/гаража, свалят новите части и слгат стартие, а новите ги продават, ама клиента вижда фактурата от официален сервиз и се радва, че всичко е ново и оригинално.
2. Ако е необходимо нови доскове и накладки
3. Ако е необходимо смяна на ангренаж/верига
4. Евентуални ремонти по окачването/двигателя/каросерията/вътрешното обурудване
5. Нотариални такси
6. Ако е без номера - разноски по репатриране и регистрация в КАТ(затова предпочитам винаги да си имат местни номера)
Какво не броя като разходи:
1. Разходи за първоначален преглед преди покупката
2. Профилактика на стартер и алтернатор водени от личната ми лудост по ел-системата
3. Гражданска отговорност
4. Винетка
Mollov написа:Това със смяната на маслото в АСК не знам що толкова сериозно се разпространява, че е едва ли не задължително, като смяна на маслото в мотора... Да не говорим колко са случаите на сменено масло и появили се проблеми. Не всеки може да получи тази услуга качествено, затова и (според мен) не е много препоръчително. Да провериш нивото на маслото - да, да го смениш задължително - по-скоро не...
Иначе... в манталитета на българина е да купи кола за максималните пари, с които разполага. Иначе се чувства прецакан, че е купил нещо по-евтино, ма и по-"гадно"/по-старо/не-фейса. Да не говорим колко са много тия, дето си мислят, че ще си намерят перфектната кола за всичките пари и да няма нужда да се ремонтира/обслужва нещо веднага след закупуване. Или пък каквото има за оправяне, те ще го видят още по време на покупката и ще го изкоментират в цената.... и така...
Защото всички знаем приказките на BMW за "доживотно" масло в СК, а като отвориш сайта на производителя на конкретната кутия си пише съвсем ясно на какъв интервал се сменя

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на кола до 15000 лв
Аз знам, че ще ме оплюете, ама да кажа, че Е83 фейс е доста по-добър избор за описаното приложение от Е53. Най-малкото, че е по-икономично, по-здраво и по-проходимо. Някой във форума беше извадил и техн. данни, където пишеше, че Е83 е с малко по-голям багажник. Дори сравнено с останалите описани фургони... не мисля, че Е83 отстъпва по нещо, освен по проходимост на Паджерото. Надали някоя от останалите може да се доближи до практичността, управлението и експлоатационните разходи на Е83 фейс. В момента в мобилето дори се продават няколко от първи собственици със 100% ясна история - мисля, че заслужават внимание.
Re: Избор на кола до 15000 лв
Cyberloner написа:Защото всички знаем приказките на BMW за "доживотно" масло в СК, а като отвориш сайта на производителя на конкретната кутия си пише съвсем ясно на какъв интервал се сменя
Човека ти го написа просто и ясно - автомата може да е в добро здраве и да не е нужно обслужване, има вариант и то не малък от работещ автоматик да се сдобиеш с проблемен такъв. Каква е тая мания да сменяте всичко що има по колата ? Хем търсим кола гледана с история и т.н. хем си отделяме и "едни" 5-6к за основни ремонти след тва ..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани