LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Модератор: Общи модератори
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Е няма как да стане сс друга марка гаранционно.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Има има , споделих ти какво да направиш. Ако не се оправи им кажи да си я взимат системата
.


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
bmw325tds написа:sean-john написа:kener написа:@rhase - Ако разкараш медната тръба, няма да ти се налага да сменяш тези филтри. Графитоподобния прах е окис от медните тръби.
Моя инжекцион гледам,че никъде няма медни тръби...всичко е някакви меки маркучи, графитени на цвят и малко по различни от гумени или така ми се струва.Това добре ли е или е shit ?
Колегата, който предлага да се разкарат медните тръби може да сподели с какво се заместват.
Лично аз не съм виждал да се използват маркучи.
Нещо такова е моето колега...само,че моето е малко по светло...незнам дали е за предпочитане пред медната тръба,даже си нямам на представа,така ми я е сложил майстора,така си карам...


- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Има има , споделих ти какво да направиш. Ако не се оправи им кажи да си я взимат системата.
Проблемът е че се правят на луди и не желаят да ми решат тежкия двугодишен проблем. Сега пак датчика на разпрл вал при положение че знаят че е сменен и гасне само на газ.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
sean-john написа:
Да това са т.нар. термопластични тръби. Специално са разработени за LPG. Няколко слоя са. Доста по здрави са от медните, имат по-голям вътрешен диаметър, като се прекарват не се сгъват/пречупват. По-гадно обаче се вързват към сонди, клапани и редуктори, защото трябва специални фитинги, които искат малко по голямо разстояние преди да започне да завива тръбата.
@Демирев - Щом ГИ-то ти не работи(има някакъв дефект), то значи не отговаря на условията, които са ти обявили при покупката му. В такъв случай си в пълното си право да поискаш да ти свалят уредбата и да ти върнат пълния размер на парите. Те го знаят и в мемента увъртат с цел или да се откажеш да се разправяш или да ти изтече гаранцията и да те отсвирят.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Казах им, ама ефект нулев. Писах преди 11 дни и до КЗК, без отговор съм до момента. Нищo не мога да сторя вече 

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
КЗК ? Какво е това ? Кой Заволи Купи или друго ? Ако имаш предвид КЗП , няма какво да им звъниш , отивай на място във фирмата /сервиза и пускаш собственоръчно написано искане че искаш да ти върнат парите заради няколкото ремонта изброяваш и прилагаш копие от касовия бон .Копие на същото това и в комисията /КЗП/пускаш жалба със входящ номер ,че искаш рекламацията да бъде удовлетворена със връщане на парите .До 30 дена ще си получиш сумата бъди сигурен .Не по телефона 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
С термопластична тръба, филтрите само потъмняват. На 12хил. км свалях сондата, бутилката вътре беше като неизползвана.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?



- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?
А на бензин как е? Има ли промяна в работата, празния ход равен ли е или има повече вибрации? На 4000об. Забива муцуната или прекъсва?
Изпарителя щом не е пипан е хубаво така или иначе да се прегледа
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
rhase написа:Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?
А на бензин как е? Има ли промяна в работата, празния ход равен ли е или има повече вибрации? На 4000об. Забива муцуната или прекъсва?
Изпарителя щом не е пипан е хубаво така или иначе да се прегледа
Sent from my iPhone using Tapatalk
На бензин е няма проблем върви си,на газ също няма промяна в обороти и т.н. просто ако я настъпиш и стига до 4000 об. и спира до там,все едно някой изведнъж те дръпва назад.
Сега напълних бутилката и стигна до 5500 веднъж и после пак си забива на 4000.



- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Продължавам издирването на сервиз където се занимават със Заволи. От 18 във Варна окръг нито 1 не пожела дори да вдигне капака като чуе мега екзотиката Заволи

Сервиз за Порше да търсех досега за 6 месеца да съм намерил - ама за Заволи няма
Поне 1 да беше пожелал да я види да се разбере дефект в газовото ли е просто лоша настройка - ама не ще никой



Сервиз за Порше да търсех досега за 6 месеца да съм намерил - ама за Заволи няма

Поне 1 да беше пожелал да я види да се разбере дефект в газовото ли е просто лоша настройка - ама не ще никой

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Biogame написа:rhase написа:Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?
А на бензин как е? Има ли промяна в работата, празния ход равен ли е или има повече вибрации? На 4000об. Забива муцуната или прекъсва?
Изпарителя щом не е пипан е хубаво така или иначе да се прегледа
Sent from my iPhone using Tapatalk
На бензин няма проблем върви си,на газ също няма промяна в обороти и т.н. просто ако я настъпиш и стига до 4000 об. и спира до там,все едно някой изведнъж те дръпва назад.
Сега напълних бутилката и стигна до 5500 веднъж и после пак си забива на 4000.



- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?
Днес я закачихме,оказа се ниско налягане на газта.Проблема е в 7 годишния изпарител.
Нов на Landi Renzo проблема изчезна.



- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
От скоро имам проблем с един от инжекторите на ГИ БРЦ, на моменти инжектора прекъсва и колата заработва на 3 цилиндъра, на другия ден няма и следа от прекъсване. Проблема е от дюзата а не от букса или кабел, въпроса е щом го прави само на моменти може ли да се рециклира или както предполагам е въпрос на време на спре. Не е проблем да се купи инжектор, но ми се иска да сменя всички на веднъж а 4х120 става дебело...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar