LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Демирев » 22 Яну 2015, 14:45

Е няма как да стане сс друга марка гаранционно.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 22 Яну 2015, 15:09

Има има , споделих ти какво да направиш. Ако не се оправи им кажи да си я взимат системата :).
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от sean-john » 22 Яну 2015, 16:22

bmw325tds написа:
sean-john написа:
kener написа:@rhase - Ако разкараш медната тръба, няма да ти се налага да сменяш тези филтри. Графитоподобния прах е окис от медните тръби.


Моя инжекцион гледам,че никъде няма медни тръби...всичко е някакви меки маркучи, графитени на цвят и малко по различни от гумени или така ми се струва.Това добре ли е или е shit ?


Колегата, който предлага да се разкарат медните тръби може да сподели с какво се заместват.
Лично аз не съм виждал да се използват маркучи.


Нещо такова е моето колега...само,че моето е малко по светло...незнам дали е за предпочитане пред медната тръба,даже си нямам на представа,така ми я е сложил майстора,така си карам... :roll:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Демирев » 22 Яну 2015, 18:23

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Има има , споделих ти какво да направиш. Ако не се оправи им кажи да си я взимат системата :).


Проблемът е че се правят на луди и не желаят да ми решат тежкия двугодишен проблем. Сега пак датчика на разпрл вал при положение че знаят че е сменен и гасне само на газ.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от kener » 22 Яну 2015, 19:08

sean-john написа:Изображение


Да това са т.нар. термопластични тръби. Специално са разработени за LPG. Няколко слоя са. Доста по здрави са от медните, имат по-голям вътрешен диаметър, като се прекарват не се сгъват/пречупват. По-гадно обаче се вързват към сонди, клапани и редуктори, защото трябва специални фитинги, които искат малко по голямо разстояние преди да започне да завива тръбата.

@Демирев - Щом ГИ-то ти не работи(има някакъв дефект), то значи не отговаря на условията, които са ти обявили при покупката му. В такъв случай си в пълното си право да поискаш да ти свалят уредбата и да ти върнат пълния размер на парите. Те го знаят и в мемента увъртат с цел или да се откажеш да се разправяш или да ти изтече гаранцията и да те отсвирят.
40653

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Демирев » 22 Яну 2015, 19:15

Казах им, ама ефект нулев. Писах преди 11 дни и до КЗК, без отговор съм до момента. Нищo не мога да сторя вече :|
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Jordana » 22 Яну 2015, 20:17

КЗК ? Какво е това ? Кой Заволи Купи или друго ? Ако имаш предвид КЗП , няма какво да им звъниш , отивай на място във фирмата /сервиза и пускаш собственоръчно написано искане че искаш да ти върнат парите заради няколкото ремонта изброяваш и прилагаш копие от касовия бон .Копие на същото това и в комисията /КЗП/пускаш жалба със входящ номер ,че искаш рекламацията да бъде удовлетворена със връщане на парите .До 30 дена ще си получиш сумата бъди сигурен .Не по телефона :winky:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Le Transporteur » 26 Яну 2015, 2:23

С термопластична тръба, филтрите само потъмняват. На 12хил. км свалях сондата, бутилката вътре беше като неизползвана.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Biogame » 30 Яну 2015, 12:16

От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от rhase » 30 Яну 2015, 13:02

Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?

А на бензин как е? Има ли промяна в работата, празния ход равен ли е или има повече вибрации? На 4000об. Забива муцуната или прекъсва?
Изпарителя щом не е пипан е хубаво така или иначе да се прегледа


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Biogame » 30 Яну 2015, 13:49

rhase написа:
Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?

А на бензин как е? Има ли промяна в работата, празния ход равен ли е или има повече вибрации? На 4000об. Забива муцуната или прекъсва?
Изпарителя щом не е пипан е хубаво така или иначе да се прегледа


Sent from my iPhone using Tapatalk

На бензин е няма проблем върви си,на газ също няма промяна в обороти и т.н. просто ако я настъпиш и стига до 4000 об. и спира до там,все едно някой изведнъж те дръпва назад.
Сега напълних бутилката и стигна до 5500 веднъж и после пак си забива на 4000.
:driving: :dunno: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Демирев » 30 Яну 2015, 15:57

Продължавам издирването на сервиз където се занимават със Заволи. От 18 във Варна окръг нито 1 не пожела дори да вдигне капака като чуе мега екзотиката Заволи :cry: :cry: :cry:
Сервиз за Порше да търсех досега за 6 месеца да съм намерил - ама за Заволи няма :cry:

Поне 1 да беше пожелал да я види да се разбере дефект в газовото ли е просто лоша настройка - ама не ще никой :cry:
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Biogame » 30 Яну 2015, 17:37

Biogame написа:
rhase написа:
Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?

А на бензин как е? Има ли промяна в работата, празния ход равен ли е или има повече вибрации? На 4000об. Забива муцуната или прекъсва?
Изпарителя щом не е пипан е хубаво така или иначе да се прегледа


Sent from my iPhone using Tapatalk

На бензин няма проблем върви си,на газ също няма промяна в обороти и т.н. просто ако я настъпиш и стига до 4000 об. и спира до там,все едно някой изведнъж те дръпва назад.
Сега напълних бутилката и стигна до 5500 веднъж и после пак си забива на 4000.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Biogame » 31 Яну 2015, 11:28

Biogame написа:От вчера имам проблем със инжекциона.
Повече от 4000 оборота не иска да вдигне,все едно нещо я спира.
Филтрите са сменени,рейката и инжекторите са на 6 месеца.
Мисля че вече е нещо по изпарителя,понеже от 7 години не е пипан,но часа ми при газаджията е за другата седмица,а ме дразни когато нещо не е в ред.
Според вас кое би правило проблем?

Днес я закачихме,оказа се ниско налягане на газта.Проблема е в 7 годишния изпарител.
Нов на Landi Renzo проблема изчезна.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 16.12.2009
Кара: E36 Class II
Мечтае да кара: Limited Edition
Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от A.Stoyanov » 31 Яну 2015, 13:48

От скоро имам проблем с един от инжекторите на ГИ БРЦ, на моменти инжектора прекъсва и колата заработва на 3 цилиндъра, на другия ден няма и следа от прекъсване. Проблема е от дюзата а не от букса или кабел, въпроса е щом го прави само на моменти може ли да се рециклира или както предполагам е въпрос на време на спре. Не е проблем да се купи инжектор, но ми се иска да сменя всички на веднъж а 4х120 става дебело...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook