Какво е това Kompressor на Мерцедес?
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
bum_bum написа:Alpina_fanatic написа:А какво е това CDI
Клостридиум дефицитна инфекция (Clostridium difficile infection) CDI- Бактериална инфекция на обвивката на червата, която може да предизвика диария, колит и в по-тежки случаи смърт.
Лекува се чрез широко спекътрни антибиотици или по метода на проф. Броди чрез фекална трансплантация.
Фекалиите на донора претърпяват минимални промени с цел да се запази флората им. Отстраняват се по-големите частици, след което с помощта на блендер и физииологичен разтвор фекалните маси се втечняват. Д-р Кърт не подкрепя прилагането през устата или носа, тъй като това често води до повръщане от страна на пациента



- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
bigmurzi написа:Alpina_fanatic написа:Nitrowalk написа:Alpina_fanatic написа:А какво е това CDI
CommonRail Direct Injection
Нещо като TDS значи
не
TDS - турбо дизел самолет

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
Компресора има линейна тяга, за разлика от турбото. Трудно може да ти направи кик и разполагаш с тягата му от 1100-1200 оборота до края на оборотите си, макар че там вече намалява. Т.е. можеш да разполагаш с нея, в зависимост от това как караш.
Специално при Мерц (вероятно и другите, които ги слагат), има 2 режима. При първия се включва от около 2500 оборота и надува нагоре. При втория режим, мачкаш ламарината от 1000 оборота, чуваш го как почва да вие и или се усмихваш как тръгва, или се нацупваш като си представиш колко гори при такова каране.
Идеята е че работи като компресора на климатика Тежи на двигателя в ниските обороти, понеже е вързан за коляновия вал. Нещата се изравняват около 2500 об/мин. Затова в нормалния режим на каране включва там.
Затова като попаднеш на малък компресор 2.0 или 2.3 мотор има много смесени мнения за разхода му. Някои приятели не могат да я свалят под 16 градско, докато при моето каране е 11-12. Но гледам да включвам компресора на 2500, а не от празни обороти.
Оптималната скорост за нисък разход е около 90-120км (при 130-140 почва да гори осезаемо повече-около 8.5), което е нормалната скорост на каране в немско, пичовете са си егоисти
Единственото нещо, което се разваля при компресора е лагера на магнитната шайба, който струва 14лв.
Върти се при Мерцовете от поколението на моя от отделен ремък. Т.е. ако се скъса, можете да карате спокойно, но падате на 136к.с. без компресора.
Чел съм, че вадят от фабричния компресор към 200 коня на колелата, без да жертват нищо, просто с промяна на диаметъра на ролката с по-малък. Като при скорости на колело, колкото по-малка задната зъбчатка, спрямо същата предна, толкова по-бързо можете да карате, за сметка на трудно въртене на педалите. Лошото е, че трябва да си направите сбирщайн скорости, понеже не 5 и 6 скоростните ръчки удрят прекъсвач на последната скорост при 260 на километраж, което е 250 по GPS.
/доста хора почнахме да си махаме надписите Компресор отзад, за да не се бутат някакви рейсъри да се гонят/. Абе като заводски сетъп е доста приятно за каране. Малко тромаво тръгват, но на доускорение са доста приятни за каране.
Специално при Мерц (вероятно и другите, които ги слагат), има 2 режима. При първия се включва от около 2500 оборота и надува нагоре. При втория режим, мачкаш ламарината от 1000 оборота, чуваш го как почва да вие и или се усмихваш как тръгва, или се нацупваш като си представиш колко гори при такова каране.
Идеята е че работи като компресора на климатика Тежи на двигателя в ниските обороти, понеже е вързан за коляновия вал. Нещата се изравняват около 2500 об/мин. Затова в нормалния режим на каране включва там.
Затова като попаднеш на малък компресор 2.0 или 2.3 мотор има много смесени мнения за разхода му. Някои приятели не могат да я свалят под 16 градско, докато при моето каране е 11-12. Но гледам да включвам компресора на 2500, а не от празни обороти.
Оптималната скорост за нисък разход е около 90-120км (при 130-140 почва да гори осезаемо повече-около 8.5), което е нормалната скорост на каране в немско, пичовете са си егоисти

Единственото нещо, което се разваля при компресора е лагера на магнитната шайба, който струва 14лв.

Чел съм, че вадят от фабричния компресор към 200 коня на колелата, без да жертват нищо, просто с промяна на диаметъра на ролката с по-малък. Като при скорости на колело, колкото по-малка задната зъбчатка, спрямо същата предна, толкова по-бързо можете да карате, за сметка на трудно въртене на педалите. Лошото е, че трябва да си направите сбирщайн скорости, понеже не 5 и 6 скоростните ръчки удрят прекъсвач на последната скорост при 260 на километраж, което е 250 по GPS.
/доста хора почнахме да си махаме надписите Компресор отзад, за да не се бутат някакви рейсъри да се гонят/. Абе като заводски сетъп е доста приятно за каране. Малко тромаво тръгват, но на доускорение са доста приятни за каране.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
а какво е ti
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
Интересна тема за мен самия. Досега си мислех, че цялото наименование на турбо устройството е "турбо компресор" и докато едните производители на коли го кръщават -турбо-, то мерцедес използват означението, компресор..., а то се задвижвало по различен начин хммммммм, тва с ремъка е доста яко
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
ti (touring international)
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
b.bonev написа:Интересна тема за мен самия. Досега си мислех, че цялото наименование на турбо устройството е "турбо компресор" и докато едните производители на коли го кръщават -турбо-, то мерцедес използват означението, компресор..., а то се задвижвало по различен начин хммммммм, тва с ремъка е доста яко
Mне, три различни вида са.
Едните са стандартните турбота
Другите са компресорите като при Мерцедес.
Има и хибрид м/у двете, който до голяма степен елиминира основните недостатъци при двата вида и представлява компресор и турбо в едно.
Единствен недостатък, е че поради наличието на бързо въртящи се лопатки, не е толкова надежден като класическия компресор, който на практика е вечен.
Имаме колега във форума, който е сложил невероятно кадърно такъв на Е34ката си:
viewtopic.php?f=67&t=222226
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
На гоУф корадо G60 е с механичен компресор,сега на гоУф 6 слагат дори по 2 компресора и се получава 1.4=160 коня
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
Като стана дума за компресори, турбота и като цяло за принудително пълнене
се замислих колко много ми допада звука на витлата и изпускателния клапан .. и от клипче на клипче в тубата попаднах на тва
http://www.turbowhistler.net/turbo-whis ... /index.htm
И наистина се замислих, какъв човек трябва да си да си сложиш такова на колата !!!!!


http://www.turbowhistler.net/turbo-whis ... /index.htm
И наистина се замислих, какъв човек трябва да си да си сложиш такова на колата !!!!!



Последна промяна ogata на 27 Апр 2011, 16:09, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
как какъв - импотентен
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Alpina_fanatic
-
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
deyan-enchev написа:как какъв - импотентен
По-скоро креативен


- Alpina_Johnnie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: Leipzig
- Пол: Мъж
- Кара: по Аутобан А14 и А9
- Мечтае да кара: ALPINA B7 S Turbo Coupé E24
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
Брат, махни тия Аватари и Подписи бре, като на лунапарк...вече получавам епилептични трески...


- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
bum_bum написа:Alpina_fanatic написа:А какво е това CDI
Клостридиум дефицитна инфекция (Clostridium difficile infection) CDI- Бактериална инфекция на обвивката на червата, която може да предизвика диария, колит и в по-тежки случаи смърт.
Лекува се чрез широко спекътрни антибиотици или по метода на проф. Броди чрез фекална трансплантация.
Фекалиите на донора претърпяват минимални промени с цел да се запази флората им. Отстраняват се по-големите частици, след което с помощта на блендер и физииологичен разтвор фекалните маси се втечняват. Д-р Кърт не подкрепя прилагането през устата или носа, тъй като това често води до повръщане от страна на пациента
С две думи ако някой те натегли в дупето ще ти мине.




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Какво е това Kompressor на Мерцедес?
Може ама трябва преди това да си е намазал члена с неговите си фекалии за да осъществи трансплантацията 

67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани