Какво мислите за тази машина (Koenigsegg CCX)?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 13 Юни 2006, 19:40

[steeN] написа:на мен ми харесва идеята на направиш нещо от нищото едва ли не. все пак зад VW седят толкова пари, и те направо стигнаха до края на света за да направят тази кола и все още не е готова... според мен Бугати е поредната болна идея на Фердинанд Пиих, последваща неуспеха на Фаетон. пък и Кьонигсега е нещо различно на пазара :) предполагам че трябва да си доста ненормален за да караш такова нещо, но предния модел държи рекорда за най-високата превишена скорост... около 390 км/ч в Тексас :mhihi: от участник в Гъмбал ралито...

Точно за това аз съм с две ръце ЗА Кьонигсека! Кефи ме колко е брутална та БРУТАЛНА. Зонда е за педали ;) /Майтап GaD :wave: /

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 14 Юни 2006, 2:57

Стефчо нидей така че ще те опъна :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 14 Юни 2006, 10:04

Зондата е яка кола ама тоя 12-цилиндров мергел вътре само не ме кефи! 7,3 е 555 коня?! Тая кола да не е правена да издържа като тир? 6 литра 668 коня в McLaren F1 LM /627 за нормалната версия/ преди 10 год си е по-добро постижение а? ;) И Енцото едва се докосва до тея цифри! Като ще е брутална мощ показателят така да е.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 14 Юни 2006, 11:45

Хубава машина, но предпочитам 100 пъти пред нея McLaren F1 няма друга такава :bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 14 Юни 2006, 15:01

Още един глас за Zonda F :arrow: страхотно поведение, мноого ниско тегло (под 1300 килца), зверски 7.3-литров AMG дванайстак с 620 / 650 (при Club Sport версията) коня, уникален и стилен дизайн, пронизващ звук :bowdown: ... Двигателя има специфична мощност от около 85 коня на литър (за "нормалната" версия), което за суперспортните автомобили е доста разтоварен/дълговечен и мотор ;) За разлика от Кьонигсег-а, Зонда-та тръгва здраво от ниските обороти, няма неговата "слава" на капризна и проблемна машина; има много прецизно и комуникативно управление /при Кьонигсег-а го оприличават на камион.../ ;) и т.н.

Лошото за всички нас изказали мнение по темата е, че сме изградили мненията си въз основа на разни печатни и видео-тестове, НО без директни впечатления ;) :arrow: все пак говорим за коли от най-високият, екзотик клас спортни автомобили и много тесен кръг хора в световен мащаб са се докосвали до тези зверове :confused:
Live and let Die!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 21.08.2004
Местоположение: София
Кара: пеш

Мнение от GTS » 14 Юни 2006, 18:49

Евала на Пагани че си направил колата която е сънувал (буквално), и че я е направил добре, но
тази кола с тези грозни фарове :confused: :confused: не ме радва нещо
ауспуха е яко замислен ама отпреде има какво да се желае ;)
да не сме голословни (макар че темата е за друга кола...)
Изотзадзе - ЦЪК
Мутра-ЦЪК
Общ изглед - ЦЪК
Изображение
Резултати 1 - 20 от около 1 780 000 за bmwpower-bg.net

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Юни 2006, 19:21

не знам, пагани зонда ми е напълно непозната, защото просто не ми харесва на външен вид и не съм се интересувал... а все пак си мисля, че за една супер кола външния вид е много важно нещо... то и ламборгини кунташ е отвратителна кола, но си остава легенда :) със всичките инновации, които са вкарали в нея. интересна тема се получава...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 14 Юни 2006, 19:41

[steeN] написа:то и ламборгини кунташ е отвратителна кола, но си остава легенда :)


Лекооооооооо, лекооо.. говори за себе си.. от т.н. супер кар'и ми е една от любимите заедно с Тестароса'та на Ферари..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Юни 2006, 19:47

явно съм се изразил неправилно... :) колата мега красива, просто е адски трудна за каране казват всички... иначе и на мен това ми е любимата кола на всички времена 8)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 14 Юни 2006, 20:09

На мен пък любимата ми спортна кола е Porsche Carrera GT :confused:
Изображение

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 14 Юни 2006, 21:09

MaXimal написа:На мен пък любимата ми спортна кола е Porsche Carrera GT :confused:


Мнение, което повече се доближава до темата от това - здраве му кажи :mhihi:
MORE BEER!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Юни 2006, 12:08

малко снимки
Изображение

не мога да се сдържа да не пусна и тази :)
Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 15 Юни 2006, 12:54

Един от най брутално изглеждащите автомобили (Ламбото).. :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 21.08.2004
Местоположение: София
Кара: пеш

Мнение от GTS » 15 Юни 2006, 13:46

за Кунташа нямам думи просто.......
замислете се че дизайнът на Ламборгини на тази кола е продължен
и до днешни дни и се оказва доста добър
Изображение

ето го в Диабло
Изображение

Мурсиелаго
Изображение

и Гаярдо......
Изображение
Изображение
Резултати 1 - 20 от около 1 780 000 за bmwpower-bg.net

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 15.10.2004

Мнение от GRIPEN » 15 Юни 2006, 14:05

Ето заключението от теста на "Auto motor und sport"
"Фактът, че най-бързият автомобил в досегашната история на нашия супертест е именно шведски( 313 км/ч на отсечката Doettinger Hoehe рекорд в историята на теста), сам по себе си е достатъчно забележителен.Още по-впечетляващо обаче е обстоятелството, че противно на първоначалните предрасъдъци, Кoenigsegg CCR е всичко друго, но не и насочена единствено към постигане на бомбастична максимална скорост екзотика, неспособна да съществува самостоятелно извън няколкото високоскоростни овала в различни точки на планетата. Разбира се, че постигнатата от CCR баснословна скорост от 388км/ч на Нардо не бива да се подценява- напротив шведите заслужават поздравления ! Много по-изненадващи и внушаващи респект пред способностите на хората от Koenigsegg oбаче е фактът, че шведският болид не само може да се движи невероятно бъзо в права посока, но и успява да демонстрира високи резултати дори на пословично коварната с предизвикателствата си Северна отсечка на пистата Нюрбургринг. Едно е да отпуснеш юздите на 806-те коня и да ги прищпориш на широка и права писта, а съвсем друго е да у спееш да оползотвориш ефективно същата тази мощ в условия, в които решаваща е стойността на напречното ускорение.Както мощният, произвеждан самостоятелно от Koenigsegg компресорен V8, така и каросерията и ходовата част на шведския суперавтомобил излъчват забележителен професионализаъм , който малцина са очаквали от малката по население скандинавска страна"

Генерална листа на sport auto
Koenigsegg CCR 74/68 точки
Porsche Carrera GT --/68 точки
Mercedes CLK DTM AMG 69/62 точки
Мercedes SLR McLaren --/62 точки
Ford GT 69/61 точки
Pagani Zonda S --/60 точки
Максимални възможни - 80 т. , първите са с оценка на поведението на мокра настилка вторите без нея.

И още цитати от auto motor und sport:
" Ако шведската машина бъде обута в предназначени за оптимално сцепление на суха настилка специални гуми, каквито в последно време стават все по-често срещани при автомобилите от нейната категория, то тя несъмнено ще постигне стойности, достойни за професионален пистов болид, защото разполага с всички останали технически предпоставки."

"... В граничен режим CCR не само се държи изключително неутрално, но запазва невъзмутимо спокойствие дори при чувствителни промени на натоварването, предизвикани от рязко отнемане на газта или употреба на спирачкте. Дори поднасянията на задницата при изключена система за контрол на сцеплението не се груби, а своевременно оповестени и лесни за стабилизиране. Реакциите на умерено директно настроената кормилна уредба също могат да се окачествят като "премерени". Болидът на Коenigsegg не проявява нервност дори при последователни бързи промени в посоката на движение и държи спокоен и уверен курс при скорости далеч над 300 км/ч. потвърждавайки на дело клишето за невъзмутимо скандинавско спокойствие...."

" В подобна малко или повече спокойна атмосфера търсенето на границите на сцеплението не изглежда като безумна авантюра дори под влиянието на 806 к.с.. В същото време водачът трябва да има едно на ум, защото чудовищният двигател не пропуска възможност да напомни както за себе си , така и своите граничещи с научната фантастика възможности. За по-малко от 10 секунди застиналият в покой Koenigsegg CCR с двама души на борда и пълен до горе резервоар се превръща в движеща се със скорост 200 км/ч точка на хоризонта. За да бъдем съвсем прецизни, това се случва точно в рамките на 9,6 сек. Ще си признаем , че взехме много присърце задачата за подобряване на този рекорд, провеждайки още една дузина опити, но не успяхме да постигнем нищо по-добро от още две дузини тлъсти черти върху специалната отсечка на пистата с повишени сцепление... Главната причина за положените в тази насока усилия бе чувството , че ускорението от 0 до 100 км/ч (3,9 сек.) е твърде скромно на фона на мощността на шведския модел и не отговаря на действителните му възможности..."

" Твърдият, ядно звучащ тембър на двигателя е почти толкова натрапчив и вездесъщ, колкото висококачествения грохот на излитащ изтребител, но присъединената към задната част на двигателния блок шестстепенна предавателна кутия (производство на специализираната фирма Cima) не само не се впечетлява особенно от декларираната по оглушителен начин тежест на очакващите я служебни задължения, но си позволява и сериозна доза фриволен авангардизъм. Става дума за принципа и на работа, който я причислява към извънредно рядката порода на полусеквенционалните трансмисии. Това ще рече, че всички степени( включително и неутралната позиция и предавката за заден ход) са подредени една след друга и се превключват с последователно преместване на скоростния лост в една линия. Видът на тази конструкция, няма нищо общо с полуавтоматичните трансмисии, управлявани от електрохидравлични активатори като SMG на BMW например, а представлява чисто механична система, при която схемата на превключване на класическата шестстепенна механична предавателна кутия се опростява посредством допълнителен механизъм между скоростния лост и кутията. Затрудненията с превключването при студен двигател и частичната несигурност коя точно е избраната в момента предавка от време на време напомнят за скритата под секвенционалната настройка класическа Н-схема, но водачът така или иначе работи достатъчно с педала на съединителя, за да си помисли че има работа с пълноценен секвенционален механизъм от типа на използваните в професионалния спорт."

"...шведската фирма е подготвила нова, още по-впечетляваща версия на своя болид , която съвсем скоро ще се появи на пазара под означението CCX. Несъмнено тя ще продъжи да следва философията на съвършенство, изповядвана от основателя и собственик на Koenigsegg Кристиан фон Кьонигсег и ще превъзхожда предшествениците си по два основни признака. Мощост и бързина"

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook