Какво мислите за тази машина (Koenigsegg CCX)?
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
[steeN] написа:на мен ми харесва идеята на направиш нещо от нищото едва ли не. все пак зад VW седят толкова пари, и те направо стигнаха до края на света за да направят тази кола и все още не е готова... според мен Бугати е поредната болна идея на Фердинанд Пиих, последваща неуспеха на Фаетон. пък и Кьонигсега е нещо различно на пазарапредполагам че трябва да си доста ненормален за да караш такова нещо, но предния модел държи рекорда за най-високата превишена скорост... около 390 км/ч в Тексас
от участник в Гъмбал ралито...
Точно за това аз съм с две ръце ЗА Кьонигсека! Кефи ме колко е брутална та БРУТАЛНА. Зонда е за педали


re
Зондата е яка кола ама тоя 12-цилиндров мергел вътре само не ме кефи! 7,3 е 555 коня?! Тая кола да не е правена да издържа като тир? 6 литра 668 коня в McLaren F1 LM /627 за нормалната версия/ преди 10 год си е по-добро постижение а?
И Енцото едва се докосва до тея цифри! Като ще е брутална мощ показателят така да е.

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Още един глас за Zonda F
страхотно поведение, мноого ниско тегло (под 1300 килца), зверски 7.3-литров AMG дванайстак с 620 / 650 (при Club Sport версията) коня, уникален и стилен дизайн, пронизващ звук
... Двигателя има специфична мощност от около 85 коня на литър (за "нормалната" версия), което за суперспортните автомобили е доста разтоварен/дълговечен и мотор
За разлика от Кьонигсег-а, Зонда-та тръгва здраво от ниските обороти, няма неговата "слава" на капризна и проблемна машина; има много прецизно и комуникативно управление /при Кьонигсег-а го оприличават на камион.../
и т.н.
Лошото за всички нас изказали мнение по темата е, че сме изградили мненията си въз основа на разни печатни и видео-тестове, НО без директни впечатления
все пак говорим за коли от най-високият, екзотик клас спортни автомобили и много тесен кръг хора в световен мащаб са се докосвали до тези зверове 




Лошото за всички нас изказали мнение по темата е, че сме изградили мненията си въз основа на разни печатни и видео-тестове, НО без директни впечатления



Live and let Die!
Евала на Пагани че си направил колата която е сънувал (буквално), и че я е направил добре, но
тази кола с тези грозни фарове
не ме радва нещо
ауспуха е яко замислен ама отпреде има какво да се желае
да не сме голословни (макар че темата е за друга кола...)
Изотзадзе - ЦЪК
Мутра-ЦЪК
Общ изглед - ЦЪК
тази кола с тези грозни фарове


ауспуха е яко замислен ама отпреде има какво да се желае

да не сме голословни (макар че темата е за друга кола...)
Изотзадзе - ЦЪК
Мутра-ЦЪК
Общ изглед - ЦЪК

Резултати 1 - 20 от около 1 780 000 за bmwpower-bg.net
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не знам, пагани зонда ми е напълно непозната, защото просто не ми харесва на външен вид и не съм се интересувал... а все пак си мисля, че за една супер кола външния вид е много важно нещо... то и ламборгини кунташ е отвратителна кола, но си остава легенда
със всичките инновации, които са вкарали в нея. интересна тема се получава...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
[steeN] написа:то и ламборгини кунташ е отвратителна кола, но си остава легенда
Лекооооооооо, лекооо.. говори за себе си.. от т.н. супер кар'и ми е една от любимите заедно с Тестароса'та на Ферари..
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
явно съм се изразил неправилно...
колата мега красива, просто е адски трудна за каране казват всички... иначе и на мен това ми е любимата кола на всички времена 


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
MaXimal написа:На мен пък любимата ми спортна кола е Porsche Carrera GT
Мнение, което повече се доближава до темата от това - здраве му кажи

MORE BEER!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
малко снимки
не мога да се сдържа да не пусна и тази


не мога да се сдържа да не пусна и тази


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Ето заключението от теста на "Auto motor und sport"
"Фактът, че най-бързият автомобил в досегашната история на нашия супертест е именно шведски( 313 км/ч на отсечката Doettinger Hoehe рекорд в историята на теста), сам по себе си е достатъчно забележителен.Още по-впечетляващо обаче е обстоятелството, че противно на първоначалните предрасъдъци, Кoenigsegg CCR е всичко друго, но не и насочена единствено към постигане на бомбастична максимална скорост екзотика, неспособна да съществува самостоятелно извън няколкото високоскоростни овала в различни точки на планетата. Разбира се, че постигнатата от CCR баснословна скорост от 388км/ч на Нардо не бива да се подценява- напротив шведите заслужават поздравления ! Много по-изненадващи и внушаващи респект пред способностите на хората от Koenigsegg oбаче е фактът, че шведският болид не само може да се движи невероятно бъзо в права посока, но и успява да демонстрира високи резултати дори на пословично коварната с предизвикателствата си Северна отсечка на пистата Нюрбургринг. Едно е да отпуснеш юздите на 806-те коня и да ги прищпориш на широка и права писта, а съвсем друго е да у спееш да оползотвориш ефективно същата тази мощ в условия, в които решаваща е стойността на напречното ускорение.Както мощният, произвеждан самостоятелно от Koenigsegg компресорен V8, така и каросерията и ходовата част на шведския суперавтомобил излъчват забележителен професионализаъм , който малцина са очаквали от малката по население скандинавска страна"
Генерална листа на sport auto
Koenigsegg CCR 74/68 точки
Porsche Carrera GT --/68 точки
Mercedes CLK DTM AMG 69/62 точки
Мercedes SLR McLaren --/62 точки
Ford GT 69/61 точки
Pagani Zonda S --/60 точки
Максимални възможни - 80 т. , първите са с оценка на поведението на мокра настилка вторите без нея.
И още цитати от auto motor und sport:
" Ако шведската машина бъде обута в предназначени за оптимално сцепление на суха настилка специални гуми, каквито в последно време стават все по-често срещани при автомобилите от нейната категория, то тя несъмнено ще постигне стойности, достойни за професионален пистов болид, защото разполага с всички останали технически предпоставки."
"... В граничен режим CCR не само се държи изключително неутрално, но запазва невъзмутимо спокойствие дори при чувствителни промени на натоварването, предизвикани от рязко отнемане на газта или употреба на спирачкте. Дори поднасянията на задницата при изключена система за контрол на сцеплението не се груби, а своевременно оповестени и лесни за стабилизиране. Реакциите на умерено директно настроената кормилна уредба също могат да се окачествят като "премерени". Болидът на Коenigsegg не проявява нервност дори при последователни бързи промени в посоката на движение и държи спокоен и уверен курс при скорости далеч над 300 км/ч. потвърждавайки на дело клишето за невъзмутимо скандинавско спокойствие...."
" В подобна малко или повече спокойна атмосфера търсенето на границите на сцеплението не изглежда като безумна авантюра дори под влиянието на 806 к.с.. В същото време водачът трябва да има едно на ум, защото чудовищният двигател не пропуска възможност да напомни както за себе си , така и своите граничещи с научната фантастика възможности. За по-малко от 10 секунди застиналият в покой Koenigsegg CCR с двама души на борда и пълен до горе резервоар се превръща в движеща се със скорост 200 км/ч точка на хоризонта. За да бъдем съвсем прецизни, това се случва точно в рамките на 9,6 сек. Ще си признаем , че взехме много присърце задачата за подобряване на този рекорд, провеждайки още една дузина опити, но не успяхме да постигнем нищо по-добро от още две дузини тлъсти черти върху специалната отсечка на пистата с повишени сцепление... Главната причина за положените в тази насока усилия бе чувството , че ускорението от 0 до 100 км/ч (3,9 сек.) е твърде скромно на фона на мощността на шведския модел и не отговаря на действителните му възможности..."
" Твърдият, ядно звучащ тембър на двигателя е почти толкова натрапчив и вездесъщ, колкото висококачествения грохот на излитащ изтребител, но присъединената към задната част на двигателния блок шестстепенна предавателна кутия (производство на специализираната фирма Cima) не само не се впечетлява особенно от декларираната по оглушителен начин тежест на очакващите я служебни задължения, но си позволява и сериозна доза фриволен авангардизъм. Става дума за принципа и на работа, който я причислява към извънредно рядката порода на полусеквенционалните трансмисии. Това ще рече, че всички степени( включително и неутралната позиция и предавката за заден ход) са подредени една след друга и се превключват с последователно преместване на скоростния лост в една линия. Видът на тази конструкция, няма нищо общо с полуавтоматичните трансмисии, управлявани от електрохидравлични активатори като SMG на BMW например, а представлява чисто механична система, при която схемата на превключване на класическата шестстепенна механична предавателна кутия се опростява посредством допълнителен механизъм между скоростния лост и кутията. Затрудненията с превключването при студен двигател и частичната несигурност коя точно е избраната в момента предавка от време на време напомнят за скритата под секвенционалната настройка класическа Н-схема, но водачът така или иначе работи достатъчно с педала на съединителя, за да си помисли че има работа с пълноценен секвенционален механизъм от типа на използваните в професионалния спорт."
"...шведската фирма е подготвила нова, още по-впечетляваща версия на своя болид , която съвсем скоро ще се появи на пазара под означението CCX. Несъмнено тя ще продъжи да следва философията на съвършенство, изповядвана от основателя и собственик на Koenigsegg Кристиан фон Кьонигсег и ще превъзхожда предшествениците си по два основни признака. Мощост и бързина"
"Фактът, че най-бързият автомобил в досегашната история на нашия супертест е именно шведски( 313 км/ч на отсечката Doettinger Hoehe рекорд в историята на теста), сам по себе си е достатъчно забележителен.Още по-впечетляващо обаче е обстоятелството, че противно на първоначалните предрасъдъци, Кoenigsegg CCR е всичко друго, но не и насочена единствено към постигане на бомбастична максимална скорост екзотика, неспособна да съществува самостоятелно извън няколкото високоскоростни овала в различни точки на планетата. Разбира се, че постигнатата от CCR баснословна скорост от 388км/ч на Нардо не бива да се подценява- напротив шведите заслужават поздравления ! Много по-изненадващи и внушаващи респект пред способностите на хората от Koenigsegg oбаче е фактът, че шведският болид не само може да се движи невероятно бъзо в права посока, но и успява да демонстрира високи резултати дори на пословично коварната с предизвикателствата си Северна отсечка на пистата Нюрбургринг. Едно е да отпуснеш юздите на 806-те коня и да ги прищпориш на широка и права писта, а съвсем друго е да у спееш да оползотвориш ефективно същата тази мощ в условия, в които решаваща е стойността на напречното ускорение.Както мощният, произвеждан самостоятелно от Koenigsegg компресорен V8, така и каросерията и ходовата част на шведския суперавтомобил излъчват забележителен професионализаъм , който малцина са очаквали от малката по население скандинавска страна"
Генерална листа на sport auto
Koenigsegg CCR 74/68 точки
Porsche Carrera GT --/68 точки
Mercedes CLK DTM AMG 69/62 точки
Мercedes SLR McLaren --/62 точки
Ford GT 69/61 точки
Pagani Zonda S --/60 точки
Максимални възможни - 80 т. , първите са с оценка на поведението на мокра настилка вторите без нея.
И още цитати от auto motor und sport:
" Ако шведската машина бъде обута в предназначени за оптимално сцепление на суха настилка специални гуми, каквито в последно време стават все по-често срещани при автомобилите от нейната категория, то тя несъмнено ще постигне стойности, достойни за професионален пистов болид, защото разполага с всички останали технически предпоставки."
"... В граничен режим CCR не само се държи изключително неутрално, но запазва невъзмутимо спокойствие дори при чувствителни промени на натоварването, предизвикани от рязко отнемане на газта или употреба на спирачкте. Дори поднасянията на задницата при изключена система за контрол на сцеплението не се груби, а своевременно оповестени и лесни за стабилизиране. Реакциите на умерено директно настроената кормилна уредба също могат да се окачествят като "премерени". Болидът на Коenigsegg не проявява нервност дори при последователни бързи промени в посоката на движение и държи спокоен и уверен курс при скорости далеч над 300 км/ч. потвърждавайки на дело клишето за невъзмутимо скандинавско спокойствие...."
" В подобна малко или повече спокойна атмосфера търсенето на границите на сцеплението не изглежда като безумна авантюра дори под влиянието на 806 к.с.. В същото време водачът трябва да има едно на ум, защото чудовищният двигател не пропуска възможност да напомни както за себе си , така и своите граничещи с научната фантастика възможности. За по-малко от 10 секунди застиналият в покой Koenigsegg CCR с двама души на борда и пълен до горе резервоар се превръща в движеща се със скорост 200 км/ч точка на хоризонта. За да бъдем съвсем прецизни, това се случва точно в рамките на 9,6 сек. Ще си признаем , че взехме много присърце задачата за подобряване на този рекорд, провеждайки още една дузина опити, но не успяхме да постигнем нищо по-добро от още две дузини тлъсти черти върху специалната отсечка на пистата с повишени сцепление... Главната причина за положените в тази насока усилия бе чувството , че ускорението от 0 до 100 км/ч (3,9 сек.) е твърде скромно на фона на мощността на шведския модел и не отговаря на действителните му възможности..."
" Твърдият, ядно звучащ тембър на двигателя е почти толкова натрапчив и вездесъщ, колкото висококачествения грохот на излитащ изтребител, но присъединената към задната част на двигателния блок шестстепенна предавателна кутия (производство на специализираната фирма Cima) не само не се впечетлява особенно от декларираната по оглушителен начин тежест на очакващите я служебни задължения, но си позволява и сериозна доза фриволен авангардизъм. Става дума за принципа и на работа, който я причислява към извънредно рядката порода на полусеквенционалните трансмисии. Това ще рече, че всички степени( включително и неутралната позиция и предавката за заден ход) са подредени една след друга и се превключват с последователно преместване на скоростния лост в една линия. Видът на тази конструкция, няма нищо общо с полуавтоматичните трансмисии, управлявани от електрохидравлични активатори като SMG на BMW например, а представлява чисто механична система, при която схемата на превключване на класическата шестстепенна механична предавателна кутия се опростява посредством допълнителен механизъм между скоростния лост и кутията. Затрудненията с превключването при студен двигател и частичната несигурност коя точно е избраната в момента предавка от време на време напомнят за скритата под секвенционалната настройка класическа Н-схема, но водачът така или иначе работи достатъчно с педала на съединителя, за да си помисли че има работа с пълноценен секвенционален механизъм от типа на използваните в професионалния спорт."
"...шведската фирма е подготвила нова, още по-впечетляваща версия на своя болид , която съвсем скоро ще се появи на пазара под означението CCX. Несъмнено тя ще продъжи да следва философията на съвършенство, изповядвана от основателя и собственик на Koenigsegg Кристиан фон Кьонигсег и ще превъзхожда предшествениците си по два основни признака. Мощост и бързина"
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани