Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mitkyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
- Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
- Детайли за колата: кон
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
В профила има още доста интересни клипове

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Аз не мога да разбера... В цял свят секвенциалните кутии са с една посока на смяна на предавките, а тука са обратно. Първия път като седнах на такъв картинг и го шифтлокнах на първото излизане от завой. 

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Готина кола, харесва ми
Браво на човека че прави нещо а не седи пред тв-то или компа да мрази 



- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Какво значение има кое ево го е било, то в този ред на мисли някой засилен леген ако отвее ф430 примерно, все едно в Маранело да спрат да правят коли. Голяма логика..
Колата като концепция, основа и най-вече защото е Българска заслужава уважение : -)
Колата като концепция, основа и най-вече защото е Българска заслужава уважение : -)

E34, E38
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Да вдигна малко темата с едно кратко ревю. Между другото ми направи впечатление, че споменава България, което е добре
А и коментарите са що годе добре. Не виждам такива от сорта на ''Щом е българска ще е боклук'' или подобни
https://www.youtube.com/watch?v=n_wPSmhfATY


https://www.youtube.com/watch?v=n_wPSmhfATY
..Bayerische Motoren Werke..


- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
daniel_e30 написа:та това бялото състезателното съм го виждал и не останах особенно впечатлен.
Невпечатлен в сравнение с какво?
Виждал ли си първата маруся на живо? Пластмаси с "китайска сглобка", приличащи на лего... Да не говорим за дизайна...
Втората пък е копи/пейст на вейрон...
daniel_e30 написа:Още повече че няма да се прави в България,та не се пренадъхвайте,не сме направили нищо по-различно,не казвам че не заслужава респект и похвала но не е нищо особенно.
Ти гледай да не се пренадъхаш на NFS, пък нас ни остави

По темата: Браво на човека! Заслужава уважение човека!
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
drago_pavlov написа:daniel_e30 написа:та това бялото състезателното съм го виждал и не останах особенно впечатлен.
Невпечатлен в сравнение с какво?
Виждал ли си първата маруся на живо? Пластмаси с "китайска сглобка", приличащи на лего... Да не говорим за дизайна...
Втората пък е копи/пейст на вейрон...daniel_e30 написа:Още повече че няма да се прави в България,та не се пренадъхвайте,не сме направили нищо по-различно,не казвам че не заслужава респект и похвала но не е нищо особенно.
Ти гледай да не се пренадъхаш на NFS, пък нас ни остави![]()
По темата: Браво на човека! Заслужава уважение човека!
Колеги,това което ще напиша е лично мое мнение не задължавам никого с него.
1.Карам на Assetto Corsa и Live for Speed.





Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Много се съмнявам тази кола да е направена само за българския пазар. Така, че какво толкова ги мислите тези ралита не знам 

..Bayerische Motoren Werke..


- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Самият факт, че се обръща внимание на български "продукт" в чужбина заслужава адмирации.
http://www.speedhunters.com/2015/01/aut ... show-2015/
http://www.speedhunters.com/2015/01/aut ... show-2015/
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
T0nk00 написа:Самият факт, че се обръща внимание на български "продукт" в чужбина заслужава адмирации.
http://www.speedhunters.com/2015/01/aut ... show-2015/



Колата изглежда доста брутална и сурова като концепция . На фона на безбожно скъпите самоделки тип - Нуудъл, Маруся, там бенелюкс измищльотните , това изглежда като доста добър вариант за трак дей експириънс

Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
60 000 евра, при положение, че този двигател барабар със скоростната кутия е под 10 000. И после "авторът на колата не цели печалби"
Да, да шоколада, мармота и станиола нали
Другите подобни самоделки може и да са по-скъпи, ама има защо. Тва някакъв скелет, забил най-евтиния възможен двигател и оооо 6 литра човееек, 450 коня човееек и т.н. възклицания. За 60 000 евра сигурно поне 100 човека във форума могат да ни кажат каква бИгачка можем да си направим дали за трак дей, дали за дрифтачка само, дали ралиджийка някаква. Evo 8-ци по 400 коня са 30-35 000лв. и ти "остават" едни 85-90 000 за доработки. 400 коня импреза с closed deck, coilover-и и Brembo-та е към 25-30 000лв. и пак ти остават 90-95 000 за доработки. При всички варианти се получава много "по-кола" от "греха" и то говорим за цивилния вариант - 450 коня 60 000 евра. Състезателният е 610 коня, ама не видях да е обявена цена, а тя със сигурност ще е доста повече от 60 000 евра. Не знам за вас, обаче на мен, ако ми кажат "греха" или "стокова" 400 коня Ево 8-ца с 4 врати и багажник ще избера Ево-то.
Другото, което е този хамерикански мотор 6 литровия къде са го видели някъде другаде освен в НАСКАР и техните драгове? Тва на къси и/или технични писти и по завои ще умира, като стой та гледай
Този двигател си е само за Camaro и подобните му автомобили - да се качиш, да ръмжиш, да ходиш на кафенце, да сваляш тийнейджърки и да се правиш на батка
А да, и да се залъгваш, че си много бРЪз, ама само на права линия




Другите подобни самоделки може и да са по-скъпи, ама има защо. Тва някакъв скелет, забил най-евтиния възможен двигател и оооо 6 литра човееек, 450 коня човееек и т.н. възклицания. За 60 000 евра сигурно поне 100 човека във форума могат да ни кажат каква бИгачка можем да си направим дали за трак дей, дали за дрифтачка само, дали ралиджийка някаква. Evo 8-ци по 400 коня са 30-35 000лв. и ти "остават" едни 85-90 000 за доработки. 400 коня импреза с closed deck, coilover-и и Brembo-та е към 25-30 000лв. и пак ти остават 90-95 000 за доработки. При всички варианти се получава много "по-кола" от "греха" и то говорим за цивилния вариант - 450 коня 60 000 евра. Състезателният е 610 коня, ама не видях да е обявена цена, а тя със сигурност ще е доста повече от 60 000 евра. Не знам за вас, обаче на мен, ако ми кажат "греха" или "стокова" 400 коня Ево 8-ца с 4 врати и багажник ще избера Ево-то.
Другото, което е този хамерикански мотор 6 литровия къде са го видели някъде другаде освен в НАСКАР и техните драгове? Тва на къси и/или технични писти и по завои ще умира, като стой та гледай




Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
Е ти колко искаш да струва колата, колкото 2ра серия ли ?
Такъв двигател е можел да вземи човека, такъв е взел. Предния шампионат е станал 9ти с тази кола от 30
Сравняваш я със съвсем друг клас коли и за други предназначения... То човек да не пробва да направи нещо, трябва веднага да го върнем в гьола
ПП: Някой модератор ако иска да заключи вече темата, че много глупости се изписаха



ПП: Някой модератор ако иска да заключи вече темата, че много глупости се изписаха

..Bayerische Motoren Werke..


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
nsfw написа:60 000 евра, при положение, че този двигател барабар със скоростната кутия е под 10 000. И после "авторът на колата не цели печалби"Да, да шоколада, мармота и станиола нали
![]()
![]()
Другите подобни самоделки може и да са по-скъпи, ама има защо. Тва някакъв скелет, забил най-евтиния възможен двигател и оооо 6 литра човееек, 450 коня човееек и т.н. възклицания. За 60 000 евра сигурно поне 100 човека във форума могат да ни кажат каква бИгачка можем да си направим дали за трак дей, дали за дрифтачка само, дали ралиджийка някаква. Evo 8-ци по 400 коня са 30-35 000лв. и ти "остават" едни 85-90 000 за доработки. 400 коня импреза с closed deck, coilover-и и Brembo-та е към 25-30 000лв. и пак ти остават 90-95 000 за доработки. При всички варианти се получава много "по-кола" от "греха" и то говорим за цивилния вариант - 450 коня 60 000 евра. Състезателният е 610 коня, ама не видях да е обявена цена, а тя със сигурност ще е доста повече от 60 000 евра. Не знам за вас, обаче на мен, ако ми кажат "греха" или "стокова" 400 коня Ево 8-ца с 4 врати и багажник ще избера Ево-то.
Другото, което е този хамерикански мотор 6 литровия къде са го видели някъде другаде освен в НАСКАР и техните драгове? Тва на къси и/или технични писти и по завои ще умира, като стой та гледайТози двигател си е само за Camaro и подобните му автомобили - да се качиш, да ръмжиш, да ходиш на кафенце, да сваляш тийнейджърки и да се правиш на батка
А да, и да се залъгваш, че си много бРЪз, ама само на права линия
![]()
Ти си бил голем разбирач бре....Я напри по хубава за по-малко пари пък тогава давай акъл.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Първият български спортен автомобил SIN R1 ?!
A, не бе, не съм против да се прави нещо. Нека си прави. Щом има и хората и финансите нека си прави. Ама нали не очакваш сега, че като е първия и трябва да му се кланяме. Пък и кво ми се връзваш на мен сега, аз си изразявам мнението само, като карикатуристите от шарли ебдо 

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana