E90 vs E60?
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E90 vs E60?
С този бюджет според мен може да си намериш наистина хубаво Е90 320д с М47 двигател. Ако не си състезател, ще ти хареса съотношението вървеж/харч особено с едно леко ремапче 
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: E90 vs E60?
dextuar написа:С този бюджет според мен може да си намериш наистина хубаво Е90 320д с М47 двигател. Ако не си състезател, ще ти хареса съотношението вървеж/харч особено с едно леко ремапче
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Точно това исках да чуя, честно.


Re: E90 vs E60?
Ако влезнеш в раздела Е90 ще разбереш, че 10-11к за тая кола е твърде малко и 100% за тея пари е някой тотален гроб. Чудно обаче тук като се избира Е90 между Е60 за пак същия бюджет почват да се намират хубави Е90ки за 10к 

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E90 vs E60?
За 12-13к говорех поне азdon_gori написа:Ако влезнеш в раздела Е90 ще разбереш, че 10-11к за тая кола е твърде малко и 100% за тея пари е някой тотален гроб. Чудно обаче тук като се избира Е90 между Е60 за пак същия бюджет почват да се намират хубави Е90ки за 10к
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: E90 vs E60?
Накой беше пуснал скоро тази обява на колега при подобни твърдения в друга тема, как тея коли трябва да струват едва ли не много повече от 12к. Та въпросът, на който никой тогава не отговори беше, какво й е гробовното на тая кола, на мен ми изглежда съвсем прилична? Не познавам собственика, не му правя реклама или нещо, само се чудя защо постоянно се надценяват модели на над 10-15 години, в които трябва при всички положения да се изсипват хиляди лева в подръжка, защото ако не е демпферна шайба, ще са дюзи, окачване, турбо, електроника, модули, датчици и т.н. и т.н и т.н. десетки, даже стотици елементи, които все някога ще се прецакат и трябва да се сменят и ако хобито на човек не е автомонтьорството и не я обслужва с части от КИА, цените са стабилни.
Ето я обявата, кажете защо да не я взема, а да взема някоя с 3 к отгоре, вместо да си ги спестя за евентуалните и неминуеми бъдещи проблеми?
viewtopic.php?f=46&t=418292
Ето я обявата, кажете защо да не я взема, а да взема някоя с 3 к отгоре, вместо да си ги спестя за евентуалните и неминуеми бъдещи проблеми?
viewtopic.php?f=46&t=418292
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: E90 vs E60?
Нас ли питаш? Да не стане малко само като, че плюем колегата тука, не е така. Обективно казано, аз лично рядко съм виждал толкова голо откъм екстри комби.
Няма ксенон, обикновени, грозни седалки, няма навигация(Е90 без навигация ми изглежда като кола без гуми и далеч не само при мен е така), най-грозния волан, най-грозния скоростен лост, аларма дори няма и на всичко отгоре тази кола на 10 години(320д комби)не може да е на 140 000 км. ако ще да е стояла в музей! Ако щеш посетителите ще са навъртели повече километри вътре в помещенията.
Тоест километрите са незнайни, но това не е проблем за Българина - над 95%-та от продадените БМВ-та тук са така. И другото, че ти изкарваш за пример комби, а те са по-евтини втора ръка от седаните по принцип, но имат едно друго предимство пред тях освен багажника - обикновено са пълни с екстри. Тази обаче не е. Но пък и не е скъпа, а ако е както пише колегата в наистина много добро състояние, може да оправдае подобни пари.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: E90 vs E60?
Ейй ама много ги знаете тея км бре, 140к за 10 години са си 14к годишно. Аз за 10 месеца имам 15к тук в България, като не съм излизал в чужбина, основно по почивки и из града. Та не ми се вижда толкова нереално ако колата е карана като семейна или градска примерно.
Далеч съм от мисълтта, че всички коли са на реални 150-180к масово, но пък и със сигурност има с реални такива. Тук в нашите сайтове трудно се намира кола над 250к, а в немско масово почват от 350 400к
Далеч съм от мисълтта, че всички коли са на реални 150-180к масово, но пък и със сигурност има с реални такива. Тук в нашите сайтове трудно се намира кола над 250к, а в немско масово почват от 350 400к

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: E90 vs E60?
Аз знам, че има бяла лястовица, вярвам и в извънземни, вярвам, че има и 10 годишно комби 320д на 140 000 км. но това съвсем не значи, че е точно това или някое подобен текст в обявата. Първо ако има такова, то ще е доказани километри, бъди сигурен, понеже това нещо струва пари навсякъде и ще си го пази, който има подобна кола. Второ ти казваш 14 на година в България, ама ти знаеш ли кога е влезнала тази кола в България? А в Германия не ми го побира акъла нещо кой ще си КУПИ чисто нова подобна кола за да и върти по 14 годишно.
По 114 000 годишно в Германия съм съгласен, че може, ама не и това другото.
П.с. Ако има някъде подобно дизелово комби(някъде по света)което да ми излезе 10 000 лв и да е на 140 000км. моля да ми го покажете(ама да се докажат тези километри, а не да са на приказки), аз лично ще отида да го купя за препродаване и ще почерпя доволно.


П.с. Ако има някъде подобно дизелово комби(някъде по света)което да ми излезе 10 000 лв и да е на 140 000км. моля да ми го покажете(ама да се докажат тези километри, а не да са на приказки), аз лично ще отида да го купя за препродаване и ще почерпя доволно.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: E90 vs E60?
Добре ще си знам, че всички дизелови комбита на по 5-6 години от Германия идват на по 500-600к км
ще знам и още , че в чужбина карат яко ... и тва 100-150к годишно ги навърта всяка 2ра кола, всяка трета по 300+к и така право пропорционално нагоре
Стига че ми стана адски смешно как така с лека ръка слагаш всички и всичко под общ знаменател ...
И само за справка преди 3-4 месеца бях на път да взема едно Е91 на реални 180к за 9400лв постно като това горното, само че се отказах. Беше върнато и то на 140к, но и на 180к беше кукла. Така че разшири малко мирогледа и излез от тея форумни стереотипи и разбирания


Стига че ми стана адски смешно как така с лека ръка слагаш всички и всичко под общ знаменател ...

И само за справка преди 3-4 месеца бях на път да взема едно Е91 на реални 180к за 9400лв постно като това горното, само че се отказах. Беше върнато и то на 140к, но и на 180к беше кукла. Така че разшири малко мирогледа и излез от тея форумни стереотипи и разбирания

Re: E90 vs E60?
Това, че не е ФУЛЛЕКСТРИЕМПАКМАКС не значи, че е гроб, както всички казаха. Естествено не значи и че е "качваш се и караш", но това не е толкова трудно да се прецени при оглед. Отделно не разбирам как може навигацията да е търсена екстра, като такива има на всеки телефон за над 100 лв. Само визуално да е яко и 2000 отгоре за 10+ годишна кола в моите очи е тотално неоправдано. Салонът не е най-грозният, щото по-хубав от него е само рекарото, който далеч не е най-срещаната екстра в Е90. Волан и лост за мен са някакъв критерии, ма говорим за бюджетно решение от една страна и гроб от друга, а и тях ги има от англичанки на доста достъпни цени. Гроб за мен е съвсем различно от бедна на екстри кола. Тая си има минимален набор такива в моите очи. Дали е на 140к, тва даже не го бях видял, ма за любителите на километража лови окото. Не вярвам и тая за 15к от 2007 да е на реални 120к, ма може и така да е, нека някой да даде 4 бона отгоре, за да е по-сигурен в това...
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: E90 vs E60?
Според мен за този бюджет трудно ще се намери читава кола, но и да се , тя ще е от първите е90тки - 320д седан/комби без почти нищо като екстри и на много километри. В този бюджет Е60тки не е като да няма, но просто не си струва да ги гледаш дори.... Оптималното според мен като запазена кола, екстри, мощност и тн ще е 330д Е46 от последните
Около 9-10к и ще ти остане една прилична сума, за региистрация, застраховки и най-вече едно пълно обслужване да ти е мирно на главата дълго време.
Поне аз с моите изискванияза в момента за следваща кола влизам в този бюджет около 9-10к за горепосоченото като модел е46 с ел рекаро, кожа, голяма навигация и още куп благинки. И пак не е като да няма 330ки и за по 5.5к, но те ще са пълни гробове.
Все още никой не е предложил 328и е36 за въпросния бюджет?

Поне аз с моите изискванияза в момента за следваща кола влизам в този бюджет около 9-10к за горепосоченото като модел е46 с ел рекаро, кожа, голяма навигация и още куп благинки. И пак не е като да няма 330ки и за по 5.5к, но те ще са пълни гробове.


Все още никой не е предложил 328и е36 за въпросния бюджет?

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: E90 vs E60?
E90... и бюджета трябва да по-близо до 20 от колкото до 15.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: E90 vs E60?
Това как е?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
или
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
или
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
Последна промяна Mini на 12 Май 2017, 4:55, променена общо 1 път
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: E90 vs E60?
Тази обява е доста съмнителна...поне аз не виждам тел. за контакт, което е доста странно.
Gesendet von meinem NEM-L51 mit Tapatalk
Gesendet von meinem NEM-L51 mit Tapatalk
Re: E90 vs E60?
Обявите са две, направих корекция, че не се разбираше.
Не знам как е по немско, но тук често се случва да срещнеш обява без посочен телефон за връзка. На мен лично ми се е случвало като пусна обява да си разменяме сумати имейли вместо да ми звъннат и да се разберем като хората. 


62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT