Защо в Германия може с 250?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Защо по Немските магистрали е разрешено с 250?

Имат хубави пътища
10
13%
Имат морал и дисциплина
22
29%
Имат високи глоби
1
1%
Автомобилните производители лобират
5
7%
Всички тези неща взети заедно
37
49%
 
Общо гласове : 75
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от The_Ancient » 27 Май 2018, 22:03

Според мен в България трябва да се въведе минимална скорост за движение по магистралите. За леки автомобили това трябва да е поне 100 км/ч. В момента има много хора, които едвам се движат и са също толкова опасни както и каращите бързо. В САЩ ограниченията не са високи, но 90% от потока се движи с приблизително еднаква скорост в рамките на 20 км/ч разлика. Проблемите започват, когато разликата в скоростите на отделните ППС е голяма. В България това е сериозен проблем. Както много хора карат със 180, така други движат със 100. Подобна обстановка изисква по-голяма концентрация и преценка на разликата в скоростта, било то в огледалата или през челното стъкло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Витанов » 27 Май 2018, 22:10

Моля? Аз като си пътувам семейно с парахода какво да не мога да карам с 80/90 в средната лента ли? Нещо май.....
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от drifty » 27 Май 2018, 22:17

steeN написа:Проблема е друг, няколко човека се опитаха да го обяснят си мисля. При безпроблемна обстановка, няма драма да си с тази Астра със 160 км/ч. Но нещата се тестват в екстремни ситуации.
Някой спира рязко пред теб, имаш скъсана гума от ТИР зад завоя по средата на платното, завъртяна кола в твоята лента и т.н. и т.н. Точно тогава стават големите бели.

На мен (не в България) ми се е случвало да има пазарска количка в лявата лента на магистралата, вечер да има завъртяла се кола перпендикулярно на пътя и светлините и не се виждаха от далече...
Най-близкото ми е било... на градска улица беше паднала лампа от уличното осветление... докато се чудех, защо е толкова тъмно... ако не бях със 45 мили (70 км/ч) както си е ограничението... нямаше да мога да заобиколя стълб паднал перпендикулярно дълъг повече от 2 ленти... човека зад мен не успя... направо се разпиля всичко под колата му... чак въздушна възглавница се отвори... мен такива неща ме карат да се замисля... не знам за вас.


Не мислиш ли, че някой може да спре рязко пред теб, някоя гума от ТИР да се появи пред теб или завъртяна кола и в Германия? Това са неща, които не може да се предвидят и независимо с каква скорост си, пак може да няма какво да направиш в дадена ситуация. Миналата година на пътя София - Варна ударих сърна при ограничение 90км/ч, километража ми е бил някъде 95-100км/ч, като го знам че лъже със 7-8км/ч, тоест съм бил на границата на ограничението +/- 2-3км, ми нямаше какво да направя, а беше топло и слънчево, сух път, дори нямах време да си преместя крака от газта, животното просто се заби в мен. От друга страна, по-миналата есен, вечерта на ограничение 40 карах с 60тина и ми се хвърли човек пред колата - спрях доста преди да го ударя, а той излезе по абсолютно малоумен начин пред мен, а бях и с 3ма души в колата, а при сърната бях сам, тоест по-концентриран над пътя. За мен всичко е относително и ако винаги си мисля, което напоследък се случва, какво би се объркало - не мога да се насладя на пътя и колата, дори да карам в рамките на ограниченията..

Преди малко изпреварих вероятно неправилно в града - ми как да издържа да карам няколко километра зад голф 2, каращ с 20км/ч в града, в 10 и 30 вечерта, след като няма пукната кола на главната улица и на всичкото отгоре лапенцата вътре ми намаляха допълнително, даже и стопчетата светваха на моменти - кво да го правя тоя, отчитам го като опасност и забранено, незабранено - изпреварвам...

Баща ми каза една хубава приказка, като ставах шофьор преди години - "С единия крак си в гроба, с другия в затвора" - затова карам според условията на пътя, трафика и куп други фактори за да не се озова на нито едно от тия места - понякога карам с леко превишена скорост, понякога карам доста под разрешената, зависи как оценявам пътната обстановка. През по-голямата част от времето си зад волана смятам, че съм под разрешената скорост. Карал съм и със 160 по магистралата, карал съм на същата магистрала и със 70, като съм сметнал, че това е максималната безопасна скорост в условията, в които е била.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от The_Ancient » 27 Май 2018, 22:43

Витанов написа:Моля? Аз като си пътувам семейно с парахода какво да не мога да карам с 80/90 в средната лента ли? Нещо май.....


За тези скорости има други пътища. С тази скорост си опасен за някой, който кара със скорост близка до ограничението на магистралата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 27 Май 2018, 22:58

Квото и да ти напиша ще е излишно. Надявам се, че поне си под 25... тогава мога да те разбера. След време се надявам, че по друг начин ще мислиш и ще караш така, че с никой крак да си никъде. Това дето ти го е казал баща ти, най-добре го забрави.

Иначе сърна ми е изкачала... беше вечер и фаровете я заслепиха... бях с доста тежко SUV тогава и АБС-а ме спаси, щото спрях някъде на по-малко от 1 метър от нея. С това нещо сигурно щях да направя на кайма, а колата не знам хаха. Това са толкова малоумни животни, не е истина. Да беше котка или куче, ако не мога да спра, ще го разпилея без да ми мигне окото... ама сърна си е вече сериозен удар. Най-лошото в такава ситуация е да се опиташ да заобикаляш... не малко хора са си отишли така.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от drifty » 27 Май 2018, 23:25

Явно също си от хората, които смятат шофьорите под 25г за хора, които нямат място на пътя. Странно как аз пък виждам точно същите тези млади хора да спират по пешеходни пътеки и почти всеки случай, в който гледам за пиян шофьор, той/тя е доста над 25 години.. Явно аз разбирам нещата по крив начин, щото съм под 25.

Както и да е. Разбирам мисълта ти и не твърдя, че не е правилна, напротив. Тъпо е, че без да си се возил при мен, даваш оценка за това, как карам. Още нещо странно е как всичките ми познати предпочитат да се качат при мен на дълги преходи, въпреки, че астрата е най-скапаната кола от групата ми познати и няма абсолютно никакви екстри и лятно време е супер неприятно да се пътува с нея. Не знам, вероятно е заради неправилното ми мислене над нещата.

И все пак, за твое успокоение, стилът ми на шофиране определено е станал по-умерен през годините, но се съмнявам някога да си променя мисленето относно скоростта. Както и на 18, така и сега, така и след 20 години смятам, че 100те километра в час извън града са перфектния баланс между комфорт, бързо придвижване, спокойствие на пътя, възможност за навременна реакция и сигурност. Но това не значи, че пе лошо понякога да се порадваш на машината и да настъпиш газта.
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alx » 27 Май 2018, 23:55

Vra4anin написа:Като малък сополанко (края на 80-те години), баща ми редовно ни возеше цялото семейство (общо 4 души) в трабант'чето с 120 км/ч


120 ... само по нанадолнище и с попътен вятър. разликата в трабанта между 100 и 120 е като на вейрона между 400 и 408км- цяла вечност :mrgreen:
алекс
трабант 601с
разни други возила

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alx » 28 Май 2018, 3:23

The_Ancient написа:
Витанов написа:Моля? Аз като си пътувам семейно с парахода какво да не мога да карам с 80/90 в средната лента ли? Нещо май.....


За тези скорости има други пътища. С тази скорост си опасен за някой, който кара със скорост близка до ограничението на магистралата.


Това е грешно и опасно мислене. Човека написа “в средната лента”. Ти ако искаш да си пробиваш с бой път в лявата лента със 140 трябва да се съобразяваш с тези които спазват закона и не ти се пречкат в лентата ти. Пътната мрежа е за да се прдвижваш така, че да не създаваш ситуации за тебе и най- вече за другите участници.

Повишаването на нивото на трудност на шофиране с увеличаване На скоростта се усеща най- осезаемо като си с мотоциклет- карай из града с 40-50 и брои за 5 минути колко ситуации ще ти се случат.... увеличи скророста след това на 60-70. Веднага ще усетиш как става много много по- рисковано- започват повече да те засичат, да не те виждат или да те виждат и да преценяват дистанцията и скоростта ти грешно и т.н... на магистралата е същото, но ситувциите са по- на рядко, но далеч по- опасни.

Не мога дс повярвам, че има хора които не осъзнават простата връзка между скорост, рефлекс, контрол над возилото и резултантния риск.

С риск да го напиша елитистки и затова моля предварително за извинение и да не ми се сърдите- нямате колите, уменията и до някъде и пътищата да карате сигурно със 140 или повече.... пак- не е моя работа да нареждам и да давам акъл, затова моля за извинение.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Don_Diego » 28 Май 2018, 6:22

Много хубав завършек на мнението (споделям на 100%) ама brace yourself да ти бъде обяснено колко нищо не разбираш от каране, нищо че си 20+ години инструктор :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Jordana » 28 Май 2018, 6:25

alx написа:
The_Ancient написа:
Витанов написа:Моля? Аз като си пътувам семейно с парахода какво да не мога да карам с 80/90 в средната лента ли? Нещо май.....


За тези скорости има други пътища. С тази скорост си опасен за някой, който кара със скорост близка до ограничението на магистралата.


Това е грешно и опасно мислене. Човека написа “в средната лента”. Ти ако искаш да си пробиваш с бой път в лявата лента със 140 трябва да се съобразяваш с тези които спазват закона и не ти се пречкат в лентата ти. Пътната мрежа е за да се прдвижваш така, че да не създаваш ситуации за тебе и най- вече за другите участници.

Повишаването на нивото на трудност на шофиране с увеличаване На скоростта се усеща най- осезаемо като си с мотоциклет- карай из града с 40-50 и брои за 5 минути колко ситуации ще ти се случат.... увеличи скророста след това на 60-70. Веднага ще усетиш как става много много по- рисковано- започват повече да те засичат, да не те виждат или да те виждат и да преценяват дистанцията и скоростта ти грешно и т.н... на магистралата е същото, но ситувциите са по- на рядко, но далеч по- опасни.

Не мога дс повярвам, че има хора които не осъзнават простата връзка между скорост, рефлекс, контрол над возилото и резултантния риск.

С риск да го напиша елитистки и затова моля предварително за извинение и да не ми се сърдите- нямате колите, уменията и до някъде и пътищата да карате сигурно със 140 или повече.... пак- не е моя работа да нареждам и да давам акъл, затова моля за извинение.

То не е задължително да е мотор , и с по-силна кола е същото . Обаче тази постановка наложена на магистралата изнася максимално допустимата безопасна скорост нагоре по скалата просто защото общата средна скорост е по-висока . Все пак главния проблем са непредвидените реакции на околните , но вектора е само един на магистралата . Не е като в населеното да изскачат отвсякъде разни . В населено място при скорост над 100-120 почват да не те забръсват , вижда те и сече щото просто масата са си изградили навици и реакции при скорост 50-60 колкото е допустимото . Участник в движението със значително по висока скорост е твърде много напряга ситуацията заради трафика . Но пак казвам , магистралата е друго . Елитарно . :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 28 Май 2018, 8:56

Съжалявам, но със 100-120 км/ч в града си потенциален убиец... не просто някой, който ще огъне калник някъде или ще изплаши някой.
Дори никой да не те забърше, рано или късно няма да можеш да спреш на някой светофар или ще отнесеш някой пешеходец.


drifty написа:И все пак, за твое успокоение, стилът ми на шофиране определено е станал по-умерен през годините, но се съмнявам някога да си променя мисленето относно скоростта.


И аз така мислех, в интерес на истината. Нищо лично нямам против теб, но това с единия крак еди си къде е опасно. Няма никакъв смисъл да се кара на ръба, когато караш просто да се придвижваш от едно място на друго... това е всичко, което имах предвид. Баща ти вероятно го е имал предвид, защото с това си е изкарвал хляба и тогава нещата стават по-различни, въпреки че не трябва да е така.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от drifty » 28 Май 2018, 10:24

Не, не е бил шофьор професионално. Каза ми го за да си опичам акъла и да карам разумно. Така и правя. Затова често ми задават въпроса "За къв чеп ти е тая кола с 200 коня, като караш пенсионерски?" , ама все още ми е трудно да им обясня че нямам бърза работа и шофирам колкото по работа, толкова и за релакс и удоволствие и това, че имам сравнително голям мотор под капака не е с цел да си го меря с останалите :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Knoxville_ » 28 Май 2018, 10:47

Don_Diego написа:Много хубав завършек на мнението (споделям на 100%) ама brace yourself да ти бъде обяснено колко нищо не разбираш от каране, нищо че си 20+ години инструктор :mhihi:


Личи си колко разбира.. :ok:

Има почти 400 километра път с 2 ленти в посока и без насрещно движение и твърди, че над 200 не може :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от hell's angel » 28 Май 2018, 16:16

Jordana написа: Препоръчителната е 130 , никой не те кара насила да караш с 200 или повече . Всеки отговаря за себе си , ти като се чувстваш несигурен със 70 карай със 65 ...


Не е точно така, щото не караш сам по пътищата. Дали можеш да си контролираш дилижанса с 200 е едно на ръка, ама като го засилиш, вдигаш автоматично летвата и за другите, а те може и да не могат или да не искат да се съобразяват с теб ...
Ubi dubium, ibi libertas

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Vanqu1sh » 28 Май 2018, 16:43

https://www.facebook.com/groups/5934403 ... 523318733/
А с каква скорост е безопасно в насрещното?

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook