Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме винетки
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
По-спокойно де, написал съм, че съм се поовлякъл със скоростта. Не знам точно с колко съм карал, но да е било не повече от 40-50, което наистина си е много в ситуацията.Чак в този пред мен, едва ли. Спазвам достатъчно добра дистанция. Ако беше само сняг, нямаше да има проблем и да занесе така. Леда отдолу ме изненада заедно с обратния наклон
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Днес направих един тур София-Видин-София по Е79 - пътя беше идеален, почти навсякъде сух, техника за чистене и опесъчаване в изобилие и все работеща. На едно място имаше сериозни навявания, но своевременно бяха организирали регулация на движението и роторен снегорин да чисти. Щом стигнах със средна скорост над 105, няма място за мрънкане от състоянието на пътищата 

- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Не искам да споря,но е видно че проблема е в задкормилното устройство,а не в пътната обстановка.Ти си знаеш най добре каква е истината,дано си си взел поука.
Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Stuttgy написа:Не искам да споря,но е видно че проблема е в задкормилното устройство,а не в пътната обстановка.Ти си знаеш най добре каква е истината,дано си си взел поука.
Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk
При положение, че лично аз съм го написал в първия ми пост с видеото, че вината е в мен и несъобразената скорост, не виждам защо е необходимо да сипеш мъдрост на килограм

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Top Gun Maverick написа:Преди 10 години с ето това Е36 на снимката си работех вече 2 години почти.
Е това е истински фен

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
като стана дума за Петрохан, малко снимки от северната страна на прохода.
Не съм мерил покривката, но е над 70 см. Пътят е почистен, пътуването не е проблем


Не съм мерил покривката, но е над 70 см. Пътят е почистен, пътуването не е проблем


Последна промяна dan-dam на 09 Яну 2017, 11:03, променена общо 1 път
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Красота
Лигава работа
Не, че не е блага работа 4х4то в снега ама пък е доста куцо в останалите 350-60 дена от годината ...
Като карах 46-ца водех подобни спорове с ИХ-аджийте ...
как видиш ли задното било опасно и те не можели да си возят семействата в такива коли
Аз лично си подготвям една е30ка за зимата за догодина ... (че за тая остана в насипно състояние
) ... хАтмосферна
Хубави зимни гуми и шпер са напълно достатъчни да се кара зимата
Голем праз ако се копнеш някъде и се наложи да те избутат или да се изровиш ... сакън да не се напъне някой с нещо

bum_bum написа:Баси, кво става?
Преди 15-тина години пак имаше сняг и БМВ-тата бяха далеч по-калпави от днешните. Пък никога не съм се замислял да го заеба пред нас, щото наваляло.
Гордеехме се, че били атмосферни щото нали плавно предаване на мощността и т.н. Атмосферните коне били по-истински от турбинираните.. днес всяко второ, дето нещо му е правено с турбина.
Скоро ще почнем и с предно да ги преправяме.Стегнете се малко.
Лигава работа

Като карах 46-ца водех подобни спорове с ИХ-аджийте ...
как видиш ли задното било опасно и те не можели да си возят семействата в такива коли




Аз лично си подготвям една е30ка за зимата за догодина ... (че за тая остана в насипно състояние


Хубави зимни гуми и шпер са напълно достатъчни да се кара зимата

Голем праз ако се копнеш някъде и се наложи да те избутат или да се изровиш ... сакън да не се напъне някой с нещо


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Истината е, че тези системи за сигурност разглезват и променят възприятието на хората за поведението на автомобила. Не стигнеш ли лимита сам винаги ще те изненадват не толкова сериозни ситуации.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Ако говорим за човек, който усеща какво се случва между него и асфалта да,
но има и много хора, за които това са си животоспасяващи системи
защото колите им не се удрят във всичко по пътя често въпреки действията им
Те са си полезни, но наистина разхайтват поведението когато започнеш да им се предоверяваш ...
Има един момент, в който физиката надделява все пак ...
ДСЦто например наистина позволява да се кара по-смело от позволяващото обстановката,
но си е и доста стресиращо когато се намеси защото тогава пък човек не може да се меси съвсем пълноценно
С кола без системи работата е друга ... там се мисли повечко, че нещата се обрЪкват доста рЕзко
Както казваше на един приятел баща му като бяхме малки - трябва да я усещаш с гъзъ си
но има и много хора, за които това са си животоспасяващи системи
защото колите им не се удрят във всичко по пътя често въпреки действията им

Те са си полезни, но наистина разхайтват поведението когато започнеш да им се предоверяваш ...
Има един момент, в който физиката надделява все пак ...
ДСЦто например наистина позволява да се кара по-смело от позволяващото обстановката,
но си е и доста стресиращо когато се намеси защото тогава пък човек не може да се меси съвсем пълноценно
С кола без системи работата е друга ... там се мисли повечко, че нещата се обрЪкват доста рЕзко

Както казваше на един приятел баща му като бяхме малки - трябва да я усещаш с гъзъ си


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Какво значи да стигнеш до лимита?
Ако да кажем си на писта, където с всяка обиколка условията са малко или много еднакви да кажем можеш да определиш къде ти е лимита. И пак с известни условности.
Но винаги ми е било чудно как търсите лимита на колата на пътя и от къде сте сигурни, че сте го намерили? От къде знаеш, че точно това е лимита на възможностите на колата и не може повече? И как точно решаваш да влезеш във всеки един завой баш на лимита на колата като всичките са с различна настилка, сега с тоя сняг и в различно състояние- кое заснежено, кое заледено..
Питам, щото аз посмъртно на пътя не мога да кажа че това е пределната скорост, която може да бъде постигната в един завой с тази кола и с моите възможности.
Ако да кажем си на писта, където с всяка обиколка условията са малко или много еднакви да кажем можеш да определиш къде ти е лимита. И пак с известни условности.
Но винаги ми е било чудно как търсите лимита на колата на пътя и от къде сте сигурни, че сте го намерили? От къде знаеш, че точно това е лимита на възможностите на колата и не може повече? И как точно решаваш да влезеш във всеки един завой баш на лимита на колата като всичките са с различна настилка, сега с тоя сняг и в различно състояние- кое заснежено, кое заледено..
Питам, щото аз посмъртно на пътя не мога да кажа че това е пределната скорост, която може да бъде постигната в един завой с тази кола и с моите възможности.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
За снега не говорим - там лимита е размито понятие. Имах предвид, че когато никога не си карал без системи си мислиш, че едва ли не колата танцува по ръба и ако не е ДСЦ-то си мъртъв. Това променя възприятието ти и нагласата ти за шофиране, което е ключово. Трябва да си спокоен, да знаеш какво правиш и да разчиташ на машината. Затова онзи ден като валя аз си карах по международното със 100, а другите с 50. Но на мен ми е хоби и не ми представлява трудност, притеснение, страх или каквото е там за останалите. Както един любител скиор не кара със 140, както го правят спортистите. Сега се обзалагам, че ще се почне "Вие - всички сте големи майстори, състезатели..." 

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Точно заради ниско прелитащи индивиди стават белите - един внимателен да се насмете като види някой бързо приближаващ и тапата е готова! Не случайно на светещите информационни табла започнаха да пишат "Бъдете толерантни", да се сети човек, че като се движи колоната с 50 заради навявания значи ще се движиш с толкова, не да летиш със 100 и като стигнеш навяванията да се изправиш на спирачките, да се хлъзне колата и да ходиш в царевицата
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Ти до мен ли беше, че коментираш колона ли е имало, летящи индивиди ли е имало... Изпреварил съм 3 коли за 5км. Аз знам, че ви човърка отвътре да лепнете етикет на някого, но... 

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Dirty M5 driveR написа:Ти до мен ли беше, че коментираш колона ли е имало, летящи индивиди ли е имало... Изпреварил съм 3 коли за 5км. Аз знам, че ви човърка отвътре да лепнете етикет на някого, но...
Ама ти си го просиш да ти кажа

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ад на магистралата София-Бургас- за това ли плащаме вине
Щото другите не си го просят, дето тръгнали да катерят проходи с чисто летни гуми... Айде моля ви се. Само аз ли забелязвам, че в тоя форум като някой умее нещо е потенциален самоубиец, а като е проявил безрасъдство под някаква форма (но е било преди 10 години... Все едно няма тежест в наши дни) е героя на темата... Какво лошо има да изпреваря твърде бавно движещи се коли, та даже и в колона да са били? Щом имам свободна лента го правя и толкова. Хората просто са шашнати, защото масово са неподготвени, а не че аз съм олигофрен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани