Случаят FENS_ ПРИКЛЮЧИ УСПЕШНО ! ! !
Модератор: Общи модератори
72 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
Не си схванал идеята колега! Тоя е искал да те прави стелт някакъв,да не те хващат куките с радарите!
Гони го до дупка!Мен ме хванаха бесните,като гледам какво ти е направил с колата,а за теб незнам!
Гони го до дупка!Мен ме хванаха бесните,като гледам какво ти е направил с колата,а за теб незнам!
[quote="SaSo"][/quote]
Сетих се май за кой инвалид ставаа дума ... маа да ти кажем има и много по фрапиращи случай .... Сега щи разкажа
Захванал съм се да пастирам една кола ... аз попринцип си работя само с пасти на 3М с поне 4 вида за да стане както си трябва,и някакъв пишлегар слиза от некфа Omega (opel) и почва да ме разпитва ....
-Бате ,бате ... какво праиш и с какво го правиш ... и му викам :
-Тее гледай ако искаш, нямам време да ти обяснявам сега
Пита ме момчето от къде да си закупи пасти.И му викам отсреща на ъгъла има гъби и пасти (обикновенни) за "домашно" пастиране .Мааа изрично му казах да внимава какво прави ,да не оплеска нещо !
След 20-30 мин пристига баща му бесен, с omega-та с капак станал на пу*ка !!! Вика :
-Тоя ли ти показа как се пастира кола. И малкия отговаря:
-Да.
И аз стоя втрещен и се чудя какво е станало
И в последствие разбрах ... Той нашия си помислил ,че машината с която пастирам е флекс ,и съм си сложиш просто гъба и си търкам там
И нашия си сложил гъбичката ,цвъркнал малко паста и почнал да си изграе... при което предния капак ... маа буквално на пу*ка ... беше изгоряла боята от търкане ... като го е бил турнал на обороти, не ми се мисли какво е било
... И там последва един як шамар зад врата ,от страна на бащата ... Човека си извини,и си замина
Таааааа има ги всекви !

Сетих се май за кой инвалид ставаа дума ... маа да ти кажем има и много по фрапиращи случай .... Сега щи разкажа

Захванал съм се да пастирам една кола ... аз попринцип си работя само с пасти на 3М с поне 4 вида за да стане както си трябва,и някакъв пишлегар слиза от некфа Omega (opel) и почва да ме разпитва ....
-Бате ,бате ... какво праиш и с какво го правиш ... и му викам :
-Тее гледай ако искаш, нямам време да ти обяснявам сега

Пита ме момчето от къде да си закупи пасти.И му викам отсреща на ъгъла има гъби и пасти (обикновенни) за "домашно" пастиране .Мааа изрично му казах да внимава какво прави ,да не оплеска нещо !
След 20-30 мин пристига баща му бесен, с omega-та с капак станал на пу*ка !!! Вика :
-Тоя ли ти показа как се пастира кола. И малкия отговаря:
-Да.
И аз стоя втрещен и се чудя какво е станало




Таааааа има ги всекви !

Последна промяна ///vlado на 27 Окт 2008, 22:48, променена общо 5 пъти
Виждал съм слагани от него ламбо дорс!
Пълен провал! Трябва да му се счупат и ръцете и краката на този боклук!
Пантите за вратите представляват ръждиви планки, които са с 10 заварки и издържаха седмица две...и се счупуха амортесиорчетата...след това съвсем се дочупи едната. Вратите се клатят и имат луфтче около 3-5см при уплътнението. Срязал е кабелите които отиват във вратите и колета няма ел. стъкла централно итн.
Срявал е пластмасовите калници, които струват колкото циганския му сервиз за тези скапани панти. Ще гледам да ги снимам...няма да повярвате какво представляват пантите за 600лв без монтаж
2 ръждиви винкела...
Бед лук също е правил на тази кола...заварил е ръждиви ламаринки, които пускат ръжда в/у фаровете и ги е пръснал със спрей макс 1 ръка!
Също е монтирал ксенон и преден ляв мигач и заден десен габарит не работят...нямат бушон...ако се сложи бушон спирачката на колата става все едно даваш на контакт. Ако не я пуснеш не може да угасне...
Голям боклук е фенса!!!
Пълен провал! Трябва да му се счупат и ръцете и краката на този боклук!
Пантите за вратите представляват ръждиви планки, които са с 10 заварки и издържаха седмица две...и се счупуха амортесиорчетата...след това съвсем се дочупи едната. Вратите се клатят и имат луфтче около 3-5см при уплътнението. Срязал е кабелите които отиват във вратите и колета няма ел. стъкла централно итн.
Срявал е пластмасовите калници, които струват колкото циганския му сервиз за тези скапани панти. Ще гледам да ги снимам...няма да повярвате какво представляват пантите за 600лв без монтаж

Бед лук също е правил на тази кола...заварил е ръждиви ламаринки, които пускат ръжда в/у фаровете и ги е пръснал със спрей макс 1 ръка!
Също е монтирал ксенон и преден ляв мигач и заден десен габарит не работят...нямат бушон...ако се сложи бушон спирачката на колата става все едно даваш на контакт. Ако не я пуснеш не може да угасне...
Голям боклук е фенса!!!
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
маи бая хора са се опарили от тоя , кво чакате ами не му направите едно групово посещение да го почупите. Това ако е моя кола ще го закова на тунела в Пловдив до Тримонциум с пирони в гърлото 

It`s party time !
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Ебати некадърното
То с уста да плюеш лака по-добре щеше да стане
Незнам при толкова недоволни клиенти как са го оставили да работи ми не са го запалили 




BMW_325i написа:Виждал съм слагани от него ламбо дорс!
Пълен провал! Трябва да му се счупат и ръцете и краката на този боклук!
Пантите за вратите представляват ръждиви планки, които са с 10 заварки и издържаха седмица две...и се счупуха амортесиорчетата...след това съвсем се дочупи едната. Вратите се клатят и имат луфтче около 3-5см при уплътнението. Срязал е кабелите които отиват във вратите и колета няма ел. стъкла централно итн.
Срявал е пластмасовите калници, които струват колкото циганския му сервиз за тези скапани панти. Ще гледам да ги снимам...няма да повярвате какво представляват пантите за 600лв без монтаж2 ръждиви винкела...
Бед лук също е правил на тази кола...заварил е ръждиви ламаринки, които пускат ръжда в/у фаровете и ги е пръснал със спрей макс 1 ръка!
Също е монтирал ксенон и преден ляв мигач и заден десен габарит не работят...нямат бушон...ако се сложи бушон спирачката на колата става все едно даваш на контакт. Ако не я пуснеш не може да угасне...
Голям боклук е фенса!!!
Колега - пусни снимки моля те

- Lilo Dochev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 3.0, E39 2.0, E66 2006
- Мечтае да кара: Само BMW
BMW_325i Благодаря за доброто описание колега!!!
Ето момчета, темата с колата ми!
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... a&start=60
Ето момчета, темата с колата ми!
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... a&start=60
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... a&start=60
МнениеЗаглавие: Re: Как слагахме Lambo doors на Clio и намръщване на къпака
МнениеПубликувано на: Вто Окт 28, 2008 1:01
Offline
професионален шофьор
Аватар
Регистриран на: Сря Юни 29, 2005 21:26
Мнения: 638
Местоположение: София, Младост 3
Кара: Renault Clio 1.8 16V
Понеже зачестиха питанията смятам да напиша подробно през какво съм минал за да изглежда клиото на глед, като тиква на плет, а в същото време само аз си знам колко проблеми имам с него.
Миналата година сигурно по тва време беше, се запознах с Фенса тук във форума. Човека си каза, че прави ламбо дорс, с което ме зарадва много и се разбрахме да се видим и да си каже професионалното мнение. Видяхме се. Каза, че ще отнеме 1, 2 седмици, което си е прилично време за тази арнотийка. Имаше проблем с мястото му на работа, та се премести в Орландовци. Както и да е, след студентския празник (8ми декември 2007г.) на 9ти му я закарах, че да я подфаща. Датата на която си я прибрах (с мисли дали някога пак ще я видя) беше ако не се лъжа на 1ви Март. Но това не е най-важното. Докато колата беше при него имах време да обмисля допълнително тунинг проектите си и понеже разполагах със средства, му поръчах да ми направи и предния капак както и да ми сложи ксенон. Таа ходих 1 път да си видя колата през тези няколко месеца. Беше със свалени врати, разколачена...абе кипи творчески процес. Интересното беше в датата в която отидох да си я прибера...Отидох вечерта да си прибера колата. Фенса ми я показа. На първо време сичко си изглеждаше супер. Обясни ми цаката по която по специален начин да си отварям и затварям вратите, защото то не е за прости хора, а си е един сложен процес. Забелязах в тъмницата, че шофьорската врата беше леко поодарена отдолу, но понеже не съм конфликтна личност и смятам, че колите са за да се забавляват хората, а не да си създават проблеми и си замълчах. Тръгнах си с объркани чувства..дали бях щастлив или не и аз незнаех, защото в главата ми бумтеше мотора на колата, който беше спекъл до толкова маслото за тия месеци, в които беше прашасвала колицата ми там, че все едно карах не 4 а 8 цилиндяра... Както и да е, колата се разработи, сипах бензинец и хаиде към приятелката ми, че да се похваля. По пътя обаче имах нещастието да мина по жълтите павета, където усетих как шофьорската врата просто ще падне. Стиснах я с дясната си ръка и си казах..."може би така трябва да бъде"... Стигнах до приятелката ми..похвалих се уж, междувременно видях, че колата беше ударена на още 1 място (явно в "сервиза" нещо беше паднало върху дясната страница на колата и беше ожулило боята) и си се прибрах. Стигам на паркинга и понеже буксите с кабелите от централното и прозорците са откачени (защото трябвало да си купя някакви си неща, с които да ги свържа, понеже като се отваря вратата нагоре и кабелите са къси и не стигат), тръгвам да заключвам с ключа...нестава...вратата е до толкова изместена назад, че ключалката не може да заключи...Хайде звъна на Фенса, казвам проблема, разбираме се да му я закарам, че да я оправи и хайде на платения паркинг. Закарах я. Почна да се заключва...е направих му забележка, че колата е чукната..той се направи на ударен и каза, че можел да я боядиса, но аз толкова време си я бях чакал колицата, че само исках да си я взема читава.
След няколко седмици (а може би нямаше и седмици...не помня вече, беше много отдавна) си паркирам колата, тръгвам да излизам, чувам 1 път - прас..., при което вратата натежава в ръцете ми. Шашнат, но разбирайки какво се случва (единия амортисьор се е откачил) затварям вратата и звъня на Фенс да му кажа какво се случва и се разбираме пак да я карам да я оправя. Отварям вратата да си влезна, чува се още 1 път..прасс.. и изпуска и втория амортисьор. Хайде викам 1 приятел на близо да помага. Закачихме амортисьорите, въпреки че на единия легълцето се е счупило. Закарах я на Фенса, оправи я...регулира я там, както си трябва и си заминах.
Междувременно си дооправих предния капак, защото веждите бяха криви...
Иииии един хубав ден пак си влизам в колата, пак прас...но този път не е амортисьор, а просто вратата както си стърчи във въздуха, тръгва да пада настрани. Хайде пак Фенс..пак бия път от Младост до Орландовци... Тоя път се оказа че лагера дет държи вратата се е строшил..Смени го Фенса и си заминах. Значиии интересни факти са: При скорост 170км/ч шофьорската врата (която е по проблемна) се отваря с около 2 пръста отгоре от към прозореца и вътре нявява прилична струя ветрец. Надали някой от вас, който чете темата ще ми повярва, но на магистрала Хемус ме е удряло камаче по бузата докато карам. За тези месеци които минаха, пантите пораждясаха и когато си отваряш и затваряш вратата, все едно слушаш как Титаник потъва.
И така мили ми колеги. Имах и още изживявания с тез врати, но вече написах доста. Да, пинизчийско е кат спреш и вирнеш вратата, но като знаеш през какво си минал и какво е да караш по тоя начин...ти минава кефа от погледите вперени в теб...
Не обичам разправиите, не обичам да топя храта, но съм длъжен да кажа на бъдещте тунинг-маняци, да внимават на кого си доверяват автомобилите!!!
МнениеЗаглавие: Re: Как слагахме Lambo doors на Clio и намръщване на къпака
МнениеПубликувано на: Вто Окт 28, 2008 1:01
Offline
професионален шофьор
Аватар
Регистриран на: Сря Юни 29, 2005 21:26
Мнения: 638
Местоположение: София, Младост 3
Кара: Renault Clio 1.8 16V
Понеже зачестиха питанията смятам да напиша подробно през какво съм минал за да изглежда клиото на глед, като тиква на плет, а в същото време само аз си знам колко проблеми имам с него.
Миналата година сигурно по тва време беше, се запознах с Фенса тук във форума. Човека си каза, че прави ламбо дорс, с което ме зарадва много и се разбрахме да се видим и да си каже професионалното мнение. Видяхме се. Каза, че ще отнеме 1, 2 седмици, което си е прилично време за тази арнотийка. Имаше проблем с мястото му на работа, та се премести в Орландовци. Както и да е, след студентския празник (8ми декември 2007г.) на 9ти му я закарах, че да я подфаща. Датата на която си я прибрах (с мисли дали някога пак ще я видя) беше ако не се лъжа на 1ви Март. Но това не е най-важното. Докато колата беше при него имах време да обмисля допълнително тунинг проектите си и понеже разполагах със средства, му поръчах да ми направи и предния капак както и да ми сложи ксенон. Таа ходих 1 път да си видя колата през тези няколко месеца. Беше със свалени врати, разколачена...абе кипи творчески процес. Интересното беше в датата в която отидох да си я прибера...Отидох вечерта да си прибера колата. Фенса ми я показа. На първо време сичко си изглеждаше супер. Обясни ми цаката по която по специален начин да си отварям и затварям вратите, защото то не е за прости хора, а си е един сложен процес. Забелязах в тъмницата, че шофьорската врата беше леко поодарена отдолу, но понеже не съм конфликтна личност и смятам, че колите са за да се забавляват хората, а не да си създават проблеми и си замълчах. Тръгнах си с объркани чувства..дали бях щастлив или не и аз незнаех, защото в главата ми бумтеше мотора на колата, който беше спекъл до толкова маслото за тия месеци, в които беше прашасвала колицата ми там, че все едно карах не 4 а 8 цилиндяра... Както и да е, колата се разработи, сипах бензинец и хаиде към приятелката ми, че да се похваля. По пътя обаче имах нещастието да мина по жълтите павета, където усетих как шофьорската врата просто ще падне. Стиснах я с дясната си ръка и си казах..."може би така трябва да бъде"... Стигнах до приятелката ми..похвалих се уж, междувременно видях, че колата беше ударена на още 1 място (явно в "сервиза" нещо беше паднало върху дясната страница на колата и беше ожулило боята) и си се прибрах. Стигам на паркинга и понеже буксите с кабелите от централното и прозорците са откачени (защото трябвало да си купя някакви си неща, с които да ги свържа, понеже като се отваря вратата нагоре и кабелите са къси и не стигат), тръгвам да заключвам с ключа...нестава...вратата е до толкова изместена назад, че ключалката не може да заключи...Хайде звъна на Фенса, казвам проблема, разбираме се да му я закарам, че да я оправи и хайде на платения паркинг. Закарах я. Почна да се заключва...е направих му забележка, че колата е чукната..той се направи на ударен и каза, че можел да я боядиса, но аз толкова време си я бях чакал колицата, че само исках да си я взема читава.
След няколко седмици (а може би нямаше и седмици...не помня вече, беше много отдавна) си паркирам колата, тръгвам да излизам, чувам 1 път - прас..., при което вратата натежава в ръцете ми. Шашнат, но разбирайки какво се случва (единия амортисьор се е откачил) затварям вратата и звъня на Фенс да му кажа какво се случва и се разбираме пак да я карам да я оправя. Отварям вратата да си влезна, чува се още 1 път..прасс.. и изпуска и втория амортисьор. Хайде викам 1 приятел на близо да помага. Закачихме амортисьорите, въпреки че на единия легълцето се е счупило. Закарах я на Фенса, оправи я...регулира я там, както си трябва и си заминах.
Междувременно си дооправих предния капак, защото веждите бяха криви...
Иииии един хубав ден пак си влизам в колата, пак прас...но този път не е амортисьор, а просто вратата както си стърчи във въздуха, тръгва да пада настрани. Хайде пак Фенс..пак бия път от Младост до Орландовци... Тоя път се оказа че лагера дет държи вратата се е строшил..Смени го Фенса и си заминах. Значиии интересни факти са: При скорост 170км/ч шофьорската врата (която е по проблемна) се отваря с около 2 пръста отгоре от към прозореца и вътре нявява прилична струя ветрец. Надали някой от вас, който чете темата ще ми повярва, но на магистрала Хемус ме е удряло камаче по бузата докато карам. За тези месеци които минаха, пантите пораждясаха и когато си отваряш и затваряш вратата, все едно слушаш как Титаник потъва.
И така мили ми колеги. Имах и още изживявания с тез врати, но вече написах доста. Да, пинизчийско е кат спреш и вирнеш вратата, но като знаеш през какво си минал и какво е да караш по тоя начин...ти минава кефа от погледите вперени в теб...
Не обичам разправиите, не обичам да топя храта, но съм длъжен да кажа на бъдещте тунинг-маняци, да внимават на кого си доверяват автомобилите!!!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
за по 75 кинта на детаел толко 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Юзър написа:за по 75 кинта на детаел толко
Много правилно го е написал колегата!За каквото си плащаш това получаваш единствените виновни сте вие!
Helix написа:Юзър написа:за по 75 кинта на детаел толко
Много правилно го е написал колегата!За каквото си плащаш това получаваш единствените виновни сте вие!
Ми за 75 лв да не се пише "бояджия " тогава....какво означава за толова пари толкова. Това не е нещо, което днес го правиш, и утре пак трябва да го правиш за 200лв. Или се разчита повече на хора, които не знаят колко е средната цена за тази услуга, за да им направи впечатление, че е доста евтино?
Да напише тогава "Боядисвам евтино, за качество не отговарям" и да се знае!!!!
Не е трябвало да му плаща колегата, ми да се върне там с още две момчета и да "затворят" сервиза!!!!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
///vlado написа:© написа:
ммм много зависи какви матеряли се използват и в какво количество
е добре де. да предположим че е купил най-добрите марериали и е направил перфектните пропорции. кел файда че не може да боядисва а само набутва хората за излишно скъпи неща. номера е в умението - с 2 думи дали го бива за бояджия, и ако е така ще ти каже после ако искаш този ефект, купи си това. ако искаш малко по-ефтино но пак да стане, купи това и това. естествено като казвам това имам в предвид не клиента да обикаля по магазините, а майстора му казва с какво ще му направи колата като по този начин ти калкулира и цената за работата при достигане на определено ниво на качество все пак.

72 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани