Литекс Мотърс във фалит...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от © » 06 Авг 2013, 22:55

Аз не съм от хората които купуват нови коли, за това естевствено веднага бих го отхвърлил за тия пари пред Тойота на 1-2 години или пък дори БМВ ... голям праз, че не било ново :mhihi: Докато натрупа славата като надеждна кола колкото тойота например ще трябва да минат 20 години минимум. Както и да е, това за мен
Иначе ми харесва, че най-сетне има дизел т.е. нещо наистина съвременно. Ако продължават в същия дух си мисля, че няма да ги застигне участта на другите "български марки". Остава да пуснат и автоматик.
Не разбрах на кого е този 143кс двигател?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от Демирев » 06 Авг 2013, 23:17

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от F3P » 06 Авг 2013, 23:47

© написа:...Не разбрах на кого е този 143кс двигател?

Ако е същият като на пикапа- тяхна разработка си е.

Демирев написа: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ki ... res=EXPORT

Мхъм

Купи си го- що седиш :?: В БГ тоя модел стартира от 58 800лв. с ДДС- дреболийка, а :winky: Дори и без ДДС е "скромните" 49 бона. Това за базов модел- бензинов. Дизелът, пак базово оборудване, е още "по-скромните" 52 392лв. БЕЗ ДДС- колко е с него смятай сам. Добре оборудван дизел е "само" 59 775лв. БЕЗ ДДС.
Да казвам ли, че тая Кия в топ-версия струва 84 бона с ДДС :kuku: :kuku: :kuku: Е в тоя случай с чиста съвест си купувам 3-5 годишно БМВ- трябва да съм луд да дам толкова пари за кореец...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от Denmark » 07 Авг 2013, 1:08

на мен ми харесва по снимките. не съм се возил, надали и ще се возя скоро в great wall, ама изглежда добре на снимките..е калкото другите нови коли.

обаче за тая цена...аз по-скоро бих си взел не-кросоувър на някоя по-такава марка.
не че нещо нали ама да дадеш 45к за бг/китайска марка дето още не са се утвърдили(поне не в БГ).

интересно ми е как стои въпроса с частите? смисъл ако колата се счупи някъде на път? или пък извън БГ?

п.п. на шкода джипката колко струва?
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от Lenco » 07 Авг 2013, 8:15

Beamerdriver написа:.....

Вярно ли си на 24 и си събрал толкова опит с автомобилите, и любов към България?
Изображение


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от F3P » 07 Авг 2013, 8:59

Denmark написа:...интересно ми е как стои въпроса с частите? смисъл ако колата се счупи някъде на път? или пък извън БГ?

п.п. на шкода джипката колко струва?


Шкодилака, с дизел 140 коня, в топ оборудване струва 48 бона... Но ми се струва, че Йети-то е доста по-малко като размери :dunno:

За частите би следвало да не е проблем- завода все пак е на има-няма 300км., а в гаранцията влиза и пътна помощ. Значи за аварии в БГ проблемът е решен, какво правим обаче ако се прецака нещо в Австрия примерно :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от drago_pavlov » 07 Авг 2013, 9:01

Lenco написа:
Beamerdriver написа:.....

Вярно ли си на 24 и си събрал толкова опит с автомобилите, и любов към България?

Не мога да разбера защо му се връзвате на тоя съсел... Човек, който е повярвал на Болен, че мин. заплата може да стане 1000 лв. и мин. пенсия 500 би трябвало да се хоспитализира, пък той намерил тук трибуна да се изявява :ahah:
Той още не е карал собствена кола, пък тръгнал да обяснява как ще си купи БМВ на 3 години вместо нов Грейт Уол... :kuku: :kuku: :kuku:
Иначе казано поредния БОТ, който се опитва чрез припадане по БМВ, псевдо патриотични възклицания и жалки опити за показване на интелект, вмъквайки тук-там нещо на швабски (а в същото време не може да пише на български :mhihi: ) да се хареса на част от батките тук :ahah:
Абсолютно виртуален бимър драйвър :mhihi:
И как беше Aufwiedersehen/До-виж-да-не! :ahah:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от Пилев » 07 Авг 2013, 9:21

Аз ходих да го гледам още миналата година с един приятел, голям фен на марката. Стана ми толкова смешно, че едвам се сдържах да не обидя хората. Много евтина изработка. Кожата ми се стори дори по-зле от столовете в метро за по 100 лева. Просто ми изглеждаше доста смешно и ниско качествено като цяло. Например копчетата за подгрева за седалки, а и като цяло всички копчета са от пластмаса, която е пресована от кутии за сандвичи.
А и да не забравяме стиропора между подкалника и гумата, който се вижда от колонката на вратата. И като го пипнеш потъва на вътре.
За седана пък не искам и да коментирам. Там работата е пълна трагедия.
Имало повече екстри, ама те са и едни екстри, мани мани.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от ръб » 07 Авг 2013, 10:12

Всички тези, дето се радвате на новите грейт уоли, ще видим как ще изглеждат като станат по на 5-10 години.
Някой по-напред се изказа - и какво, ако си взема фейслифтов Х5 и имам още 20 000лв за ремонти и поддръжка, няма да мога да го изкарам още 200 000км ли ????? Да не говорим, че ще изкара и повече. Само дето стандартното оборудване на Х5 си е топ оборудване при китаеца, и кожата е естествена, не найлон, на който като изпуснеш цигара и става дупка.

Ти само му погледни интериора каква е смехория.. Имахме в семейството една чисто нова кола далечната 1996 година, която в момента струва 2000лв, а е на 120 000км.

Какво по-хубаво от това да дадеш 40 000 за джип сега, който след 3 години ще струва 11 - 12 000 ????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от ukelichko » 07 Авг 2013, 10:20

Е дърво си е, но в ерата на стоките дето трудно си издържат гаранцията е някаква опция. Аз съм фен на джипките, но ако може да се използват и за семейна кола. И какво? Карам второ Паджеро, но второто е пластмасова изработка и няма нищо общо с първото. Паджеро двойка е здрава кола, Тройката е имитация на джип. И кожата му е изкуствена, имитация на истинска. Ама то и на един Мерч 2005-та като скъсахме седалката с един шкаф притоварене се оказа, че кожата е изкуствена, което ме учуди. Веднъж го вкарах Мицото на по-суров терен и половината му пластмаси останаха по пътя. Да не говорим, че все нещо дребно го изкарва извън строя. А е Митсубиши. Само че много от детайлите са пластмасови. И има много недомислици дето ръждясват, остаряват и се чупят и е страхотило. А го взех за свет пари с проверена история от първи собственик и на реални 120 К, което за такава машина е нищо. В същото време Пежака на съпругата купен чисто нов и каран внимателно като семейна кола в провинцията където градското е много малко, вече пета година е само с един дефект (дебитомер) и то отстранен гаранционно. Мина времето на здравите коли, сега гледаш да изживее гаранцията и се отървавш от него. В тая връзка Китайчето е алтернатива за по-бедните като мен, дето нямат пари за нова Х5 и нямат време да ходят по сервизи със старата. А Киа не ми ги хвалете. Малко по-добри са от Китаеца, но не чак толкова, че да си го взема на старо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от ръб » 07 Авг 2013, 10:38

Незнам може би моето мислене е промито вече, но такова нещо не бих си купил...по-скоро ако тепърва за тези пари ще си купувам джип, махам моя Х5, вземам фейслифтов и го обслужвам, карам го някоя друга годинка, продавам го и с останалите пари за китаеца и парите от предния си взимам Е70 и т.нататък... Не съм привърженик на тези евтини джипове. Ако ще си вземам нов джип трябва да съм достатъчно добре финансово подсигурен да си купя чисто нов БМВ джип и така..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от Демирев » 07 Авг 2013, 11:47

Мен ми е интересно в коя категория е с тази базова цена 40 000 лв. и с доплащане за лак металик - люк и ел. седалки + най-високото оборудване 44 900 лв. - парите не са никак малко за много народ.

Влиза в категорията на хората позволили си дори на Е70 с лява дирекция и бг.регистрация 3.0 д 245 коня - 40 000 лв. и 3.0 Си 272 коня 2008г. последния гледам вече се предлага за 39 000 лв. с газова брц.

Интересното е тези собственици тръгнали на екскурзия из Европа с Н6 и им спре паркетника в Германия - какво правят?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от F3P » 07 Авг 2013, 12:38

Демирев написа:...Влиза в категорията на хората позволили си дори на Е70 с лява дирекция и бг.регистрация 3.0 д 245 коня - 40 000 лв. и 3.0 Си 272 коня 2008г. последния гледам вече се предлага за 39 000 лв. с газова брц.

Интересното е тези собственици тръгнали на екскурзия из Европа с Н6 и им спре паркетника в Германия - какво правят?


Сериозно, ама много сериозно бъркаш нещата с категорията... Нов автомобил за 45 бона, с гаранция (+ пътна помощ в БГ) 5г. и/или 100 000км. е много далеч от Е70 за 45 бона. Това принципно- зарежи, че говорим за китаец сглобен в Ловеч. Да видим разликите:

1: Каското.
За нова кола мога да намеря оферта и под 4% с малко връзки. Е70 отдавна не е нова кола- отиваш на едни 8-9-10%. Ще се молиш да е под 8%. Бонус- колко ЗК са навити да застраховат сега Е70 и при какви условия се сещай сам. Значи за 5г. само от каско разликата е едни 6-7 бона в бързината. Ако си на 10% премия- пиши ги 10+бона разлика.

2: Поддръжката.
С това Е70 ще се молиш нищо по-сериозно от тампони да не сменяш щото цените са грозни. Да споменавам ли активното окачване колко е читаво :?: И като всяка нова кола е бъкана с електроника- ще е постижение ако за 5г. не смениш поне 1 умрял модул с "готина" цена. Лесно и тук отидоха още 5-6-7 бона, че дори и над 10 бона за 5г. и/или 100 000км.

3: Лизинг.
Кой ти купува кола за 2 чувала пари в кеш :?: Освен едни конкретни хора, но те пазарят от магазина, не дърти кочини от Горубляне. Съвсем случайно миналата година проверявах точно тези неща- лизинг на нов и стар (4 годишен автомобил) на почти еднаква цена. Колкото и да ти е чудно условията за лизинг на новата кола бяха по-изгодни (не много, но по-изгодни) само защото е нова- тоест при проблем после ще е по-лесно продаваема от лизингодателя.

Иначе казано- разликата между Е70 за 45 бона и нова кола за 45 бона в периода на гаранцията е грубо едни 15-20 бона. Тоест нова кола за 45 бона е в категорията на БМВ за 25 бона. Ама за 25 бона ще е постижение да докопаш читаво Е53 фейс- това пък е далеч от модерен 10 годишен модел. И като не играе гъзарията разумните хора си купуват нова кола от магазина с гаранция.

ПС: Не ми се смята колко е разликата в разхода за 100 000км. на 3.0д в кола близо 2 тона и разхода на 2.0д в кола около 1,5 тона. Дори и литър/100км. си дава разлика от 1тон дизел- скромни 2600+лв.

ПС2: Понеже сме балъци ние взимаме старо БМВ за 45 бона щото е премиум- това, че ни е съдран джоба за такава кола не ни вълнува. Разумният европеец взима от магазина нова кола за 45 бона.

ПС3: И на мен ми е чудно какво става като се строши китайчето на 2000км. от София :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от Е.Димитров » 07 Авг 2013, 12:49

F3P написа:
ПС3: И на мен ми е чудно какво става като се строши китайчето на 2000км. от София :?:

Каквото се случва със всеки автомобил,имаш застраховка ,имаш репатриране имаш и заместваш автомобил от застрахователя,на колко от тея гастербайтерите съм виждал че им се прецакват автомобилите,как мислите че си оправят проблема,разбира се че по гореописаният начин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч

Мнение от ukelichko » 07 Авг 2013, 12:53

F3P написа:

ПС3: И на мен ми е чудно какво става като се строши китайчето на 2000км. от София :?:

Същото като да ти се строши Е70. Викаш пътна помощ, съдират ти гъза и те вкарват в сервиз. Там поръчват частта, монтират я, излизаш от още едни пари и продължаваш накъдето си тръгнал. С тази разлика, че после в България могат и да ти признаят гаранцията и да ти върнат част от парите. За Е70 ако е излязло от гаранция просто си ближеш раните и така. Една част от България с куриер би пристигнала за няколко дни във всяка точка нa ЕС. В кралството имат офиси, може и при немците да има, просто не ми се търси.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook