Литекс Мотърс във фалит...
Модератор: Общи модератори
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Аз не съм от хората които купуват нови коли, за това естевствено веднага бих го отхвърлил за тия пари пред Тойота на 1-2 години или пък дори БМВ ... голям праз, че не било ново
Докато натрупа славата като надеждна кола колкото тойота например ще трябва да минат 20 години минимум. Както и да е, това за мен
Иначе ми харесва, че най-сетне има дизел т.е. нещо наистина съвременно. Ако продължават в същия дух си мисля, че няма да ги застигне участта на другите "български марки". Остава да пуснат и автоматик.
Не разбрах на кого е този 143кс двигател?

Иначе ми харесва, че най-сетне има дизел т.е. нещо наистина съвременно. Ако продължават в същия дух си мисля, че няма да ги застигне участта на другите "български марки". Остава да пуснат и автоматик.
Не разбрах на кого е този 143кс двигател?
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
© написа:...Не разбрах на кого е този 143кс двигател?
Ако е същият като на пикапа- тяхна разработка си е.
Купи си го- що седиш


Да казвам ли, че тая Кия в топ-версия струва 84 бона с ДДС



- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
на мен ми харесва по снимките. не съм се возил, надали и ще се возя скоро в great wall, ама изглежда добре на снимките..е калкото другите нови коли.
обаче за тая цена...аз по-скоро бих си взел не-кросоувър на някоя по-такава марка.
не че нещо нали ама да дадеш 45к за бг/китайска марка дето още не са се утвърдили(поне не в БГ).
интересно ми е как стои въпроса с частите? смисъл ако колата се счупи някъде на път? или пък извън БГ?
п.п. на шкода джипката колко струва?
обаче за тая цена...аз по-скоро бих си взел не-кросоувър на някоя по-такава марка.
не че нещо нали ама да дадеш 45к за бг/китайска марка дето още не са се утвърдили(поне не в БГ).
интересно ми е как стои въпроса с частите? смисъл ако колата се счупи някъде на път? или пък извън БГ?
п.п. на шкода джипката колко струва?

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Beamerdriver написа:.....
Вярно ли си на 24 и си събрал толкова опит с автомобилите, и любов към България?
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Denmark написа:...интересно ми е как стои въпроса с частите? смисъл ако колата се счупи някъде на път? или пък извън БГ?
п.п. на шкода джипката колко струва?
Шкодилака, с дизел 140 коня, в топ оборудване струва 48 бона... Но ми се струва, че Йети-то е доста по-малко като размери

За частите би следвало да не е проблем- завода все пак е на има-няма 300км., а в гаранцията влиза и пътна помощ. Значи за аварии в БГ проблемът е решен, какво правим обаче ако се прецака нещо в Австрия примерно

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Lenco написа:Beamerdriver написа:.....
Вярно ли си на 24 и си събрал толкова опит с автомобилите, и любов към България?
Не мога да разбера защо му се връзвате на тоя съсел... Човек, който е повярвал на Болен, че мин. заплата може да стане 1000 лв. и мин. пенсия 500 би трябвало да се хоспитализира, пък той намерил тук трибуна да се изявява

Той още не е карал собствена кола, пък тръгнал да обяснява как ще си купи БМВ на 3 години вместо нов Грейт Уол...



Иначе казано поредния БОТ, който се опитва чрез припадане по БМВ, псевдо патриотични възклицания и жалки опити за показване на интелект, вмъквайки тук-там нещо на швабски (а в същото време не може да пише на български


Абсолютно виртуален бимър драйвър

И как беше Aufwiedersehen/До-виж-да-не!

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Аз ходих да го гледам още миналата година с един приятел, голям фен на марката. Стана ми толкова смешно, че едвам се сдържах да не обидя хората. Много евтина изработка. Кожата ми се стори дори по-зле от столовете в метро за по 100 лева. Просто ми изглеждаше доста смешно и ниско качествено като цяло. Например копчетата за подгрева за седалки, а и като цяло всички копчета са от пластмаса, която е пресована от кутии за сандвичи.
А и да не забравяме стиропора между подкалника и гумата, който се вижда от колонката на вратата. И като го пипнеш потъва на вътре.
За седана пък не искам и да коментирам. Там работата е пълна трагедия.
Имало повече екстри, ама те са и едни екстри, мани мани.
А и да не забравяме стиропора между подкалника и гумата, който се вижда от колонката на вратата. И като го пипнеш потъва на вътре.
За седана пък не искам и да коментирам. Там работата е пълна трагедия.
Имало повече екстри, ама те са и едни екстри, мани мани.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Всички тези, дето се радвате на новите грейт уоли, ще видим как ще изглеждат като станат по на 5-10 години.
Някой по-напред се изказа - и какво, ако си взема фейслифтов Х5 и имам още 20 000лв за ремонти и поддръжка, няма да мога да го изкарам още 200 000км ли ????? Да не говорим, че ще изкара и повече. Само дето стандартното оборудване на Х5 си е топ оборудване при китаеца, и кожата е естествена, не найлон, на който като изпуснеш цигара и става дупка.
Ти само му погледни интериора каква е смехория.. Имахме в семейството една чисто нова кола далечната 1996 година, която в момента струва 2000лв, а е на 120 000км.
Какво по-хубаво от това да дадеш 40 000 за джип сега, който след 3 години ще струва 11 - 12 000 ????
Някой по-напред се изказа - и какво, ако си взема фейслифтов Х5 и имам още 20 000лв за ремонти и поддръжка, няма да мога да го изкарам още 200 000км ли ????? Да не говорим, че ще изкара и повече. Само дето стандартното оборудване на Х5 си е топ оборудване при китаеца, и кожата е естествена, не найлон, на който като изпуснеш цигара и става дупка.
Ти само му погледни интериора каква е смехория.. Имахме в семейството една чисто нова кола далечната 1996 година, която в момента струва 2000лв, а е на 120 000км.
Какво по-хубаво от това да дадеш 40 000 за джип сега, който след 3 години ще струва 11 - 12 000 ????
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Е дърво си е, но в ерата на стоките дето трудно си издържат гаранцията е някаква опция. Аз съм фен на джипките, но ако може да се използват и за семейна кола. И какво? Карам второ Паджеро, но второто е пластмасова изработка и няма нищо общо с първото. Паджеро двойка е здрава кола, Тройката е имитация на джип. И кожата му е изкуствена, имитация на истинска. Ама то и на един Мерч 2005-та като скъсахме седалката с един шкаф притоварене се оказа, че кожата е изкуствена, което ме учуди. Веднъж го вкарах Мицото на по-суров терен и половината му пластмаси останаха по пътя. Да не говорим, че все нещо дребно го изкарва извън строя. А е Митсубиши. Само че много от детайлите са пластмасови. И има много недомислици дето ръждясват, остаряват и се чупят и е страхотило. А го взех за свет пари с проверена история от първи собственик и на реални 120 К, което за такава машина е нищо. В същото време Пежака на съпругата купен чисто нов и каран внимателно като семейна кола в провинцията където градското е много малко, вече пета година е само с един дефект (дебитомер) и то отстранен гаранционно. Мина времето на здравите коли, сега гледаш да изживее гаранцията и се отървавш от него. В тая връзка Китайчето е алтернатива за по-бедните като мен, дето нямат пари за нова Х5 и нямат време да ходят по сервизи със старата. А Киа не ми ги хвалете. Малко по-добри са от Китаеца, но не чак толкова, че да си го взема на старо.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Незнам може би моето мислене е промито вече, но такова нещо не бих си купил...по-скоро ако тепърва за тези пари ще си купувам джип, махам моя Х5, вземам фейслифтов и го обслужвам, карам го някоя друга годинка, продавам го и с останалите пари за китаеца и парите от предния си взимам Е70 и т.нататък... Не съм привърженик на тези евтини джипове. Ако ще си вземам нов джип трябва да съм достатъчно добре финансово подсигурен да си купя чисто нов БМВ джип и така..
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Мен ми е интересно в коя категория е с тази базова цена 40 000 лв. и с доплащане за лак металик - люк и ел. седалки + най-високото оборудване 44 900 лв. - парите не са никак малко за много народ.
Влиза в категорията на хората позволили си дори на Е70 с лява дирекция и бг.регистрация 3.0 д 245 коня - 40 000 лв. и 3.0 Си 272 коня 2008г. последния гледам вече се предлага за 39 000 лв. с газова брц.
Интересното е тези собственици тръгнали на екскурзия из Европа с Н6 и им спре паркетника в Германия - какво правят?
Влиза в категорията на хората позволили си дори на Е70 с лява дирекция и бг.регистрация 3.0 д 245 коня - 40 000 лв. и 3.0 Си 272 коня 2008г. последния гледам вече се предлага за 39 000 лв. с газова брц.
Интересното е тези собственици тръгнали на екскурзия из Европа с Н6 и им спре паркетника в Германия - какво правят?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
Демирев написа:...Влиза в категорията на хората позволили си дори на Е70 с лява дирекция и бг.регистрация 3.0 д 245 коня - 40 000 лв. и 3.0 Си 272 коня 2008г. последния гледам вече се предлага за 39 000 лв. с газова брц.
Интересното е тези собственици тръгнали на екскурзия из Европа с Н6 и им спре паркетника в Германия - какво правят?
Сериозно, ама много сериозно бъркаш нещата с категорията... Нов автомобил за 45 бона, с гаранция (+ пътна помощ в БГ) 5г. и/или 100 000км. е много далеч от Е70 за 45 бона. Това принципно- зарежи, че говорим за китаец сглобен в Ловеч. Да видим разликите:
1: Каското.
За нова кола мога да намеря оферта и под 4% с малко връзки. Е70 отдавна не е нова кола- отиваш на едни 8-9-10%. Ще се молиш да е под 8%. Бонус- колко ЗК са навити да застраховат сега Е70 и при какви условия се сещай сам. Значи за 5г. само от каско разликата е едни 6-7 бона в бързината. Ако си на 10% премия- пиши ги 10+бона разлика.
2: Поддръжката.
С това Е70 ще се молиш нищо по-сериозно от тампони да не сменяш щото цените са грозни. Да споменавам ли активното окачване колко е читаво

3: Лизинг.
Кой ти купува кола за 2 чувала пари в кеш

Иначе казано- разликата между Е70 за 45 бона и нова кола за 45 бона в периода на гаранцията е грубо едни 15-20 бона. Тоест нова кола за 45 бона е в категорията на БМВ за 25 бона. Ама за 25 бона ще е постижение да докопаш читаво Е53 фейс- това пък е далеч от модерен 10 годишен модел. И като не играе гъзарията разумните хора си купуват нова кола от магазина с гаранция.
ПС: Не ми се смята колко е разликата в разхода за 100 000км. на 3.0д в кола близо 2 тона и разхода на 2.0д в кола около 1,5 тона. Дори и литър/100км. си дава разлика от 1тон дизел- скромни 2600+лв.
ПС2: Понеже сме балъци ние взимаме старо БМВ за 45 бона щото е премиум- това, че ни е съдран джоба за такава кола не ни вълнува. Разумният европеец взима от магазина нова кола за 45 бона.
ПС3: И на мен ми е чудно какво става като се строши китайчето на 2000км. от София

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
F3P написа:
ПС3: И на мен ми е чудно какво става като се строши китайчето на 2000км. от София
Каквото се случва със всеки автомобил,имаш застраховка ,имаш репатриране имаш и заместваш автомобил от застрахователя,на колко от тея гастербайтерите съм виждал че им се прецакват автомобилите,как мислите че си оправят проблема,разбира се че по гореописаният начин
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Новият "български" кросоувър Н6 е вече в Ловеч
F3P написа:
ПС3: И на мен ми е чудно какво става като се строши китайчето на 2000км. от София
Същото като да ти се строши Е70. Викаш пътна помощ, съдират ти гъза и те вкарват в сервиз. Там поръчват частта, монтират я, излизаш от още едни пари и продължаваш накъдето си тръгнал. С тази разлика, че после в България могат и да ти признаят гаранцията и да ти върнат част от парите. За Е70 ако е излязло от гаранция просто си ближеш раните и така. Една част от България с куриер би пристигнала за няколко дни във всяка точка нa ЕС. В кралството имат офиси, може и при немците да има, просто не ми се търси.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани