С какъв филтър карате?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

С какъв филтър карате?

Спортен панелен (марков)
30
16%
Спортен панелен (измислен)
0
Няма гласували
Спортен конусен (марков)
16
9%
Спортен конусен (измислен)
11
6%
Обикновен
128
69%
 
Общо гласове : 185
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от zafirovp » 10 Дек 2013, 13:42

Аз съм със хартиен и премахнат шнорхел на кутията. Хем хубав звук, хем повече въздух, хем без пари. Писал съм тема за това. Става за 5 мин и винаги може да се зглоби пак. Пък и се печелят 0.0005WHP.:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от raduslaf » 10 Дек 2013, 13:54

http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
Доста интересна статия. Общият извод, който си направих от всичко, което изчетох из нета е, че конусите са напълно безполезни, дори вредни на сток мотор, защото реална мощност от тях няма, а по-слабото филтриране е факт. Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър. Разбира се, при засилените мотори целите са съвсем различни и техните собственици вероятно са доста наясно :) Аз лично си отговорих на някои въпроси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от vicho » 10 Дек 2013, 14:53

raduslaf написа:Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър.


всъщност, не е така... :mhihi:

файда ВИНАГИ има ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от raduslaf » 10 Дек 2013, 15:04

vicho написа:
raduslaf написа:Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър.


всъщност, не е така... :mhihi:

файда ВИНАГИ има ;)

Окей, ама въпросът е като претеглиш плюсовете и минусите, плюсовете да натежат. Аз лично предпочитам да не спечеля един кон на сток мотора си, но въздухът, който влиза в него да е по-добре филтриран предвид изрядното състояние на българските пътища, по които дупки, боклуци и прахоляци няма :yes: Виж, ако карах с валове, колектори и т.н., щях да си кажа "майната му, в крайна сметка съм направил кола за вървене, а не за консервация". Тогава несъмнено плюсовете ще понатежават :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от In_Memoriam » 10 Дек 2013, 15:10

Аз пак да напиша, че за 40000 км минуси не съм видял. Като се скапят дебитомерите ще пиша, обещавам, а след това Alpha-N :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от raduslaf » 10 Дек 2013, 15:23

In_Memoriam написа:Аз пак да напиша, че за 40000 км минуси не съм видял. Като се скапят дебитомерите ще пиша, обещавам, а след това Alpha-N :yes:

Между другото дебитомера изобщо не съм го взел предвид. Той е консуматив - като се счупи, ще се смени. Въпросът е какво нахлува в мотора :) Не че той не е :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от vicho » 10 Дек 2013, 17:42

raduslaf написа:Между другото дебитомера изобщо не съм го взел предвид. Той е консуматив - като се счупи, ще се смени. Въпросът е какво нахлува в мотора :) Не че той не е :mhihi:


С тия 10-15-20,000 км на година дето караме, да не кажа, че 80% карат под 10к има да си мечтаеш да го счупиш тоя мотор точно заради филтъра :ok:

Няма смисъл от филмиране! "Влизат ми врабчета в двигателя". Дрън-дрън. Прах... бла-бла :mhihi:

За мен е достатъчно, че звука се променя супер много и то към добро, особено с дълга тръба между дебитомера и филтъра.

п.с. много весела емотиконка... хахах и на другите са дошли шапки :mhihi: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от mitaka21 » 10 Дек 2013, 17:52

Последно време карам без филтър ... една тръба от дебитомера до дългия фар(който е премахнат). :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от raduslaf » 10 Дек 2013, 17:59

vicho написа:
raduslaf написа:Между другото дебитомера изобщо не съм го взел предвид. Той е консуматив - като се счупи, ще се смени. Въпросът е какво нахлува в мотора :) Не че той не е :mhihi:


С тия 10-15-20,000 км на година дето караме, да не кажа, че 80% карат под 10к има да си мечтаеш да го счупиш тоя мотор точно заради филтъра :ok:

Няма смисъл от филмиране! "Влизат ми врабчета в двигателя". Дрън-дрън. Прах... бла-бла :mhihi:

За мен е достатъчно, че звука се променя супер много и то към добро, особено с дълга тръба между дебитомера и филтъра.

п.с. много весела емотиконка... хахах и на другите са дошли шапки :mhihi: :mhihi:

Аз правя 6к на година с е36цата :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от xerial » 10 Дек 2013, 19:38

М57Д30

Карам го с обикновен на Мале. След ремапа сложих К§Н конусовиден и го махнах, защото колата си върви по-добре с обикновения :mhihi: или поне на мен ми харесва повече :yes: дали е по-добре...
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от deyan-enchev » 11 Дек 2013, 23:33

K&N и на двата скрапа, панелни в стоковата кутия.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от Gari » 13 Дек 2013, 21:35

М52Б20ТУ :mhihi:
Тъй като не карам в БГ и не се притеснявам от прах по улиците - K&N, панелен.
Доволен съм и така... :yes:
Не искам много, искам всичко!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от MMG » 14 Дек 2013, 11:14

Аз съм с K&N панелен, вече около 30К км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Дек 2013, 18:07

Конусен K&N на M50B20 без ванос, с хоуммейд топлинен щит. Ефекта е на лице, правя го на второ М50. Нека който не е опитвал лично да не прави дръзки изказвания, защото не е коректно. Разни слухове от познати и приятели не са показателни.
Дебитомер не ми се е прецакал :mhihi: , но и карам твърде малко. Все пак изобщо не ме притеснява това. Според мен филтрацията си е на ниво. Аз само се чудя как така се загрижи обществото за филтрацията на всмукания въздух, а масово се кара с масла по 5лв. и гуми по 15... :bowdown: Май защото хартиения филтър не е конкурентно способен :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 14.06.2006
Местоположение: ЛУНАТА
Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!

Re: С какъв филтър карате?

Мнение от изключвател » 14 Дек 2013, 21:17

Минал съм вече над 70000км. с 2 бр. панелни K&N филтри на V8 и нямам никакви грижи!!!Не знам колко свеж въздух минава през хартиените филтри,като той едвам минава!!! :mhihi: Файда има и в ниските и в средите и във високите,колата е по рязка и диша много по лесно!!!Наскоро я пробвах с хартиените филтри и разликата си е достатъчно голяма,все едно астматик да спринтира по баир при +55 градуса!!!Естествено,че ако ги напоите много със защитното олио и не ги подсушите със салфетка,ще прецакате дебитомерите!!!
Карайте си с дебелите хартий и си мислете,че няма разлика,аз ще се мъча с K&N завинаги!!! :banghead:
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook