С какъв филтър карате?
Модератор: Общи модератори
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: С какъв филтър карате?
Аз съм със хартиен и премахнат шнорхел на кутията. Хем хубав звук, хем повече въздух, хем без пари. Писал съм тема за това. Става за 5 мин и винаги може да се зглоби пак. Пък и се печелят 0.0005WHP.

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: С какъв филтър карате?
http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
Доста интересна статия. Общият извод, който си направих от всичко, което изчетох из нета е, че конусите са напълно безполезни, дори вредни на сток мотор, защото реална мощност от тях няма, а по-слабото филтриране е факт. Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър. Разбира се, при засилените мотори целите са съвсем различни и техните собственици вероятно са доста наясно
Аз лично си отговорих на някои въпроси.
Доста интересна статия. Общият извод, който си направих от всичко, което изчетох из нета е, че конусите са напълно безполезни, дори вредни на сток мотор, защото реална мощност от тях няма, а по-слабото филтриране е факт. Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър. Разбира се, при засилените мотори целите са съвсем различни и техните собственици вероятно са доста наясно

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: С какъв филтър карате?
raduslaf написа:Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър.
всъщност, не е така...

файда ВИНАГИ има

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: С какъв филтър карате?
vicho написа:raduslaf написа:Явно от конус файда има само при моднати автомобили и то пак с уговорката, че в края на деня филтрацията няма да е като на хартиения филтър.
всъщност, не е така...![]()
файда ВИНАГИ има
Окей, ама въпросът е като претеглиш плюсовете и минусите, плюсовете да натежат. Аз лично предпочитам да не спечеля един кон на сток мотора си, но въздухът, който влиза в него да е по-добре филтриран предвид изрядното състояние на българските пътища, по които дупки, боклуци и прахоляци няма


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: С какъв филтър карате?
Аз пак да напиша, че за 40000 км минуси не съм видял. Като се скапят дебитомерите ще пиша, обещавам, а след това Alpha-N 


- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: С какъв филтър карате?
In_Memoriam написа:Аз пак да напиша, че за 40000 км минуси не съм видял. Като се скапят дебитомерите ще пиша, обещавам, а след това Alpha-N
Между другото дебитомера изобщо не съм го взел предвид. Той е консуматив - като се счупи, ще се смени. Въпросът е какво нахлува в мотора


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: С какъв филтър карате?
raduslaf написа:Между другото дебитомера изобщо не съм го взел предвид. Той е консуматив - като се счупи, ще се смени. Въпросът е какво нахлува в мотораНе че той не е
С тия 10-15-20,000 км на година дето караме, да не кажа, че 80% карат под 10к има да си мечтаеш да го счупиш тоя мотор точно заради филтъра

Няма смисъл от филмиране! "Влизат ми врабчета в двигателя". Дрън-дрън. Прах... бла-бла

За мен е достатъчно, че звука се променя супер много и то към добро, особено с дълга тръба между дебитомера и филтъра.
п.с. много весела емотиконка... хахах и на другите са дошли шапки


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: С какъв филтър карате?
Последно време карам без филтър ... една тръба от дебитомера до дългия фар(който е премахнат). 

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: С какъв филтър карате?
vicho написа:raduslaf написа:Между другото дебитомера изобщо не съм го взел предвид. Той е консуматив - като се счупи, ще се смени. Въпросът е какво нахлува в мотораНе че той не е
С тия 10-15-20,000 км на година дето караме, да не кажа, че 80% карат под 10к има да си мечтаеш да го счупиш тоя мотор точно заради филтъра![]()
Няма смисъл от филмиране! "Влизат ми врабчета в двигателя". Дрън-дрън. Прах... бла-бла![]()
За мен е достатъчно, че звука се променя супер много и то към добро, особено с дълга тръба между дебитомера и филтъра.
п.с. много весела емотиконка... хахах и на другите са дошли шапки![]()
Аз правя 6к на година с е36цата

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: С какъв филтър карате?
М57Д30
Карам го с обикновен на Мале. След ремапа сложих К§Н конусовиден и го махнах, защото колата си върви по-добре с обикновения
или поне на мен ми харесва повече
дали е по-добре...
Карам го с обикновен на Мале. След ремапа сложих К§Н конусовиден и го махнах, защото колата си върви по-добре с обикновения


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: С какъв филтър карате?
K&N и на двата скрапа, панелни в стоковата кутия.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: С какъв филтър карате?
М52Б20ТУ
Тъй като не карам в БГ и не се притеснявам от прах по улиците - K&N, панелен.
Доволен съм и така...

Тъй като не карам в БГ и не се притеснявам от прах по улиците - K&N, панелен.
Доволен съм и така...

Не искам много, искам всичко!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: С какъв филтър карате?
Конусен K&N на M50B20 без ванос, с хоуммейд топлинен щит. Ефекта е на лице, правя го на второ М50. Нека който не е опитвал лично да не прави дръзки изказвания, защото не е коректно. Разни слухове от познати и приятели не са показателни.
Дебитомер не ми се е прецакал
, но и карам твърде малко. Все пак изобщо не ме притеснява това. Според мен филтрацията си е на ниво. Аз само се чудя как така се загрижи обществото за филтрацията на всмукания въздух, а масово се кара с масла по 5лв. и гуми по 15...
Май защото хартиения филтър не е конкурентно способен 
Дебитомер не ми се е прецакал



- изключвател
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 14.06.2006
- Местоположение: ЛУНАТА
- Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
- Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!
Re: С какъв филтър карате?
Минал съм вече над 70000км. с 2 бр. панелни K&N филтри на V8 и нямам никакви грижи!!!Не знам колко свеж въздух минава през хартиените филтри,като той едвам минава!!!
Файда има и в ниските и в средите и във високите,колата е по рязка и диша много по лесно!!!Наскоро я пробвах с хартиените филтри и разликата си е достатъчно голяма,все едно астматик да спринтира по баир при +55 градуса!!!Естествено,че ако ги напоите много със защитното олио и не ги подсушите със салфетка,ще прецакате дебитомерите!!!
Карайте си с дебелите хартий и си мислете,че няма разлика,аз ще се мъча с K&N завинаги!!!

Карайте си с дебелите хартий и си мислете,че няма разлика,аз ще се мъча с K&N завинаги!!!

Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana, Top Gun Maverick