Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Модератор: Общи модератори
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
ogata написа:Сори, вредния навик да отлепям само на първа и веднага 2ра и 3та ми е останал от дизеловите баничарки.![]()
Добре правиш


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
(bubsa) написа:ogata написа:Сори, вредния навик да отлепям само на първа и веднага 2ра и 3та ми е останал от дизеловите баничарки.![]()
Добре правишСега ако кажеш,че и си държиш крака леко подпрян на съединителя ми ставаш фаворит
Да, да, и двоен амбреаж права при смяната на скоростите даже



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Загрявам като тръгвам и леко карам 1500 2000 оборотчета 10 мин и след това си карам нормално
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
А каква е разликата в налягането на маслото на празен ход и на 2500 об.? И има ли влияние налягането му с ефективноста на смазването.
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Аз напоследък привикнах да карам автоматика на ръчен режим докато позагрее. Като го оставя да си включва сам отива към 2 хил. оборота и нагоре. Не че е много, но ми се струва, че моето превключване е по-щадящо колата специално при студен двигател.

- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
kener написа:А каква е разликата в налягането на маслото на празен ход и на 2500 об.? И има ли влияние налягането му с ефективноста на смазването.
Има да, като растат оборотите се вдига и налягането

Аз си паля колата, чистя лед ако има, ако не чакам 20-30 сек. и тръгвам леко, като гледам да карам на по-ниска предавка със средни обороти.
Примерно има баир, който без проблем мога да го взема на 4-та с 2000-2100 оборота, но с повече натиснат педал, отколкото на 3-та с 2300-2500 и съвсем леко натиснат педал, избирам 3-тата.



Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Вие тея обороти май за нищо ги нямате (не от тази и прендата страница, а от по-предната)
уточнявайте, че става дума за бензин, а не дизел, че ако някой чете може да си докара инфаркт какво им причинявате
Аз над 1.5-1.8 не вдигам докато не достигне 60+ градуса температурата на водата. След това дори и стрелката да е на 12, още 10-15 минути ако се повъртя чак тогава си позволявам да я поръчкам. Това на 39ката, за Е60 същата работа..просто усещам кога се стопля
На много студени температури само я чакам докато не паднат оборотите, но ако е под -15 примерно над 1.5к не и позволявам да вдига.


Аз над 1.5-1.8 не вдигам докато не достигне 60+ градуса температурата на водата. След това дори и стрелката да е на 12, още 10-15 минути ако се повъртя чак тогава си позволявам да я поръчкам. Това на 39ката, за Е60 същата работа..просто усещам кога се стопля
На много студени температури само я чакам докато не паднат оборотите, но ако е под -15 примерно над 1.5к не и позволявам да вдига.
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
doomy525 написа:Вие тея обороти май за нищо ги нямате (не от тази и прендата страница, а от по-предната)уточнявайте, че става дума за бензин, а не дизел, че ако някой чете може да си докара инфаркт какво им причинявате
![]()
Аз над 1.5-1.8 не вдигам докато не достигне 60+ градуса температурата на водата. След това дори и стрелката да е на 12, още 10-15 минути ако се повъртя чак тогава си позволявам да я поръчкам. Това на 39ката, за Е60 същата работа..просто усещам кога се стопля
На много студени температури само я чакам докато не паднат оборотите, но ако е под -15 примерно над 1.5к не и позволявам да вдига.
Бате ти еб*ваш майката на маховика, съединителя и двигателя с тези обороти, отделно и задръстваш турбината.
Моя дизеляк го паля, излизам от колата оглеждам я и вече е минала една минута, ако е минусова температура я оставам да върти 2 минути докато калорифера загрее и да почне да духа хладък въздух и тръгвам. Редене на предавките до 2000- 2200, като главно се кара между 1800- 2000, които са напълно достатъчни. Повече от 2500 оборота (на 5 са около 120-125 км/ч) не вижда двигателя, дори и да е загрял. Бензинката я карах по същия начин само, че оборотите се държаха около 2200-2400 и се сменяше на 25/600.
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Колега аз говоря като е студена
после като си загрее си я ръчкам доволно 


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
ивчо написа:Кой ви е учил да карате на I-ви зъб ?!
Втора Ъф корс - играй си със съединителя ако трябва !
Туй,дето трябва да го лъжеш със съединител,за да върви без газ на 2-ра по равен сух път не ми го хвали

Палим,минута поне на място(зимно време),1-ва и 2-ра без газ докато се измъкнем от квартала,после до 90гр. до 4к об.най-много.То и от повече няма нужда.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Всички по-горе съвети са верни , ако автомобила който карате сте го купили чисто нов и от самото начало навъртате всичките му километри и тотално няма значение ако автомобила Ви е на над 100к километра 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Е.Димитров написа:Всички по-горе съвети са верни , ако автомобила който карате сте го купили чисто нов и от самото начало навъртате всичките му километри и тотално няма значение ако автомобила Ви е на над 100к километра
Е то ако си аграр по природа, трудно ще стигнеш до нов автомобил, така или иначе... Той италянеца сигурно го е палил на прекъсвачи, ама като не е правилно, не трябва да се прави. Не само за колите се отнася, това си е до нагласа на хората




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Да наистина като мотора на човек е на 300к - примерно моя - ... ако не бяхме ентусиасти и ако не ми пукаше за мотора и можех да си пускам всяка година по един в коша и колата не ми беше ежедневна ... факт ... палиш и караш на смърт. Никви ядове...
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
Е.Димитров написа:Всички по-горе съвети са верни , ако автомобила който карате сте го купили чисто нов и от самото начало навъртате всичките му километри и тотално няма значение ако автомобила Ви е на над 100к километра
Защото няма начин автомобила купен на старо да е в чудесна кондиция?
Защото няма вариант да сме правили основен ремонт на двигателя и той пак да е в чудесна кондиция?
Защото ти така си казал?
Или защото когато е над 100к километра вече не му влияе триене-износване при студен старт и други подобни обстоятелства та направо да го хвърляме?

Ясно ми е какво е положението масово...Но все пак.


- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Как най-правилно да загрея двигателя ли?
по-кофтито е като се пали и гаси докато е още студена.
иначе кво толко 2000-2500-3000 оборота..няма цял живот да ги караме тия коли
( <= това защо още е със шапчица
<= и това)
иначе кво толко 2000-2500-3000 оборота..няма цял живот да ги караме тия коли



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana