Технически преглед и катализатори
Модератор: Общи модератори
Re: Технически преглед и катализатори
То е хубаво всеки с катализатори ама като знам как ги крадяха, кво правим или всяка вечер със флекса и телоподаващото ....
Още повече като навлезе тая работа ще има доста търсене да минеш по-тънко и ще се крадят още повече.
От цялата работа понеже няма да е изгодно хората да си слагат, няма да се карат колите, то и на скрап няма да може да ги хвърлиш защото ще дават доста по-малко пари а само за това ще стават общо взето, кой ще купи кола която не може да мине преглед.
Ще се напълнят паркингите със за*бани коли. Отделно че колите които ще покриват изискванията цените им ще се дигнат.
Или поне така мисля.
Напълно съм за катализаторите ама със тея заплати сложиш един път откраднат го и всяка седмица по една заплата за катализатор как да стане.
А мангалите пак ще продължат да си карат както искат и тях никой няма да ги пипа...
Още повече като навлезе тая работа ще има доста търсене да минеш по-тънко и ще се крадят още повече.
От цялата работа понеже няма да е изгодно хората да си слагат, няма да се карат колите, то и на скрап няма да може да ги хвърлиш защото ще дават доста по-малко пари а само за това ще стават общо взето, кой ще купи кола която не може да мине преглед.
Ще се напълнят паркингите със за*бани коли. Отделно че колите които ще покриват изискванията цените им ще се дигнат.
Или поне така мисля.
Напълно съм за катализаторите ама със тея заплати сложиш един път откраднат го и всяка седмица по една заплата за катализатор как да стане.
А мангалите пак ще продължат да си карат както искат и тях никой няма да ги пипа...
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Технически преглед и катализатори
Е да ще те накарат преди прегледа да ходиш да си сложиш катализатора, да си минеш като бял човек и после да ходиш да си го махнеш и да го прибереш в гаража 

Re: Технически преглед и катализатори
DigitalExile написа:Е да ще те накарат преди прегледа да ходиш да си сложиш катализатора, да си минеш като бял човек и после да ходиш да си го махнеш и да го прибереш в гаража
Какъв е смисъла? Тук става въпрос за нов катализатор, те тия 10-15 годишните май им е минал срока? Още повече със готините горива които се продават тук...
А новия катализатор да е чак такава тапа че да открадне 1-2 коня на хипер бегачките и рейсърите дет ги карат да усетят разликата...
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Технически преглед и катализатори
Ми няма смисъл, но имаш ли друго решение ако реално ти го откраднат 4 пъти, ти 4 пъти ли ще си купиш нов? Или ще го слагаш само преди преглед?
Re: Технически преглед и катализатори
DigitalExile написа:Ми няма смисъл, но имаш ли друго решение ако реално ти го откраднат 4 пъти, ти 4 пъти ли ще си купиш нов? Или ще го слагаш само преди преглед?
Моя грешка като добавим тоя фактор си е напълно така..
За момент се бях умислил и въобще не се сетих че сме в България.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Технически преглед и катализатори
Еми те и навигациите, ем воланите, броните и разни други М убавини ги крадат ама като гледам всеки като спести някой лев тича да слага без да мисли, че много се крадат.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Технически преглед и катализатори
От глад умри - гъзар бъди
Как ще се изфукаш, че имаш нов катализатор? Ще носиш рампи дето коментираме в другата тема и ще се завираш отдолу да показваш ли?
Докато се приемат тия неща се надявам метрото от/до моя квартал да е тръгнало и личната кола почти да не я ползвам

Как ще се изфукаш, че имаш нов катализатор? Ще носиш рампи дето коментираме в другата тема и ще се завираш отдолу да показваш ли?

Докато се приемат тия неща се надявам метрото от/до моя квартал да е тръгнало и личната кола почти да не я ползвам

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Технически преглед и катализатори
Сбъркан народ сме.
Където и да отидеш като е по-топло времето гъмжи от колелета, скутери, мотори.. Тук оня обръщал гумите към тротоара, че да не минавали покрай него колелетата на светофара. И маунтин байка бил само за планина, а до там трябвало да се кара върху колата.
Скутерите пречат, че карали по освевата линия. Катализаторите са табу, щото ги сваляли. 90% от хората сигурно не минават и по един километър пеша на ден.

Където и да отидеш като е по-топло времето гъмжи от колелета, скутери, мотори.. Тук оня обръщал гумите към тротоара, че да не минавали покрай него колелетата на светофара. И маунтин байка бил само за планина, а до там трябвало да се кара върху колата.
Скутерите пречат, че карали по освевата линия. Катализаторите са табу, щото ги сваляли. 90% от хората сигурно не минават и по един километър пеша на ден.
Re: Технически преглед и катализатори
bum_bum написа:Сбъркан народ сме.![]()
Където и да отидеш като е по-топло времето гъмжи от колелета, скутери, мотори.. Тук оня обръщал гумите към тротоара, че да не минавали покрай него колелетата на светофара. И маунтин байка бил само за планина, а до там трябвало да се кара върху колата.
Скутерите пречат, че карали по освевата линия. Катализаторите са табу, щото ги сваляли. 90% от хората сигурно не минават и по един километър пеша на ден.
Аз примерно си пера пешачката всеки ден за работа, ама преди като бях по далечко не е много оферта при 12 часова смяна да вървиш по половин един час в посока.
Скутерите не замърсяват ли 2т които са? Не знам как стоят нещата там ама тва масло като гори покрай бензина мисля че не е много добре.
А градски транспорт перфектен да е трябва, тук сме бая далеч от това. И пак дори и веднъж да ти се наложи да я ползваш тая кола трябва да го имаш катализатора за да е изрядна, та пак идва проблема с кражбите парите и така нататък.
А когато искаш да напазариш за месеца и обиколиш магазините не е много удобно сякаш с торбите в автобуса, или тогава такси трябва да си хващаш за да напазаруваш?
Вариантите:
Купуваш си слагаш го изряден и се молиш всяка вечер да не го откраднат.
Купуваш слагаш само за прегледа и после се маха.
Слагаш катализатора, слагаш китайски койлове да падне до земята колата че да им е по трудно да го вземат.

Re: Технически преглед и катализатори
тея, които говорите за кражби, въобще някога сваляли ли са ви катализатора? или просто щото така сте чували, че правят. как пък при мен от никоя кола не са го крадяли, а не е като да не са на улицата и да не са ми изчезвали лайсни, капачки, емблеми, огледала...
от сто кладенеца вода...
от сто кладенеца вода...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Технически преглед и катализатори
на колегата от полицейската му астра го гепиха
Паля, вика сутринта и яко забуче, след което ми стана ясно...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Технически преглед и катализатори
На служебната вктра, с 4 пръста просвет, ми го думнаха пред блока. И с въже да е как, са се наврели незнам.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Технически преглед и катализатори
Да попитам в темата.
Както се казва "за един прЕател питам, та значи става въпрос за автомобил, който има сложена газова уредба в Италия, съответно е регистриран в КАТ, че е с газова уредба.
Идва обаче време отново колата да мине на преглед и от един пункт казват, че не може да мине, щото трябва паспорт за газовата уредба.
Добре, обаче представителите на марката газова инсталация за България обясняват, че нямало вече подобно нещо и си се минавало на преглед без никакви грижи, като съответно ми предлагат да мина на преглед при техен пункт.
Разбира се, пообиколих на горе и долу и наистина, никой вече не прави такива документи, или поне аз не намерих, но пък на всякъде другаде ми казаха, че проблем с прегледа не трябва да имам.
Та се чудя как да процедирам, ясно е, че ще мина на преглед, но до колко това ще е легално (обичам да съм легален
) и до колко няма да имам проблеми в чужбина, примерно Гърция, Италия или някъде в тея страни, когато реша да отида на някаква екскурзия?
Както се казва "за един прЕател питам, та значи става въпрос за автомобил, който има сложена газова уредба в Италия, съответно е регистриран в КАТ, че е с газова уредба.
Идва обаче време отново колата да мине на преглед и от един пункт казват, че не може да мине, щото трябва паспорт за газовата уредба.
Добре, обаче представителите на марката газова инсталация за България обясняват, че нямало вече подобно нещо и си се минавало на преглед без никакви грижи, като съответно ми предлагат да мина на преглед при техен пункт.
Разбира се, пообиколих на горе и долу и наистина, никой вече не прави такива документи, или поне аз не намерих, но пък на всякъде другаде ми казаха, че проблем с прегледа не трябва да имам.
Та се чудя как да процедирам, ясно е, че ще мина на преглед, но до колко това ще е легално (обичам да съм легален

Re: Технически преглед и катализатори
Е.Димитров написа:Да попитам в темата.
Както се казва "за един прЕател питам, та значи става въпрос за автомобил, който има сложена газова уредба в Италия, съответно е регистриран в КАТ, че е с газова уредба.
Идва обаче време отново колата да мине на преглед и от един пункт казват, че не може да мине, щото трябва паспорт за газовата уредба.
Добре, обаче представителите на марката газова инсталация за България обясняват, че нямало вече подобно нещо и си се минавало на преглед без никакви грижи, като съответно ми предлагат да мина на преглед при техен пункт.
Разбира се, пообиколих на горе и долу и наистина, никой вече не прави такива документи, или поне аз не намерих, но пък на всякъде другаде ми казаха, че проблем с прегледа не трябва да имам.
Та се чудя как да процедирам, ясно е, че ще мина на преглед, но до колко това ще е легално (обичам да съм легален) и до колко няма да имам проблеми в чужбина, примерно Гърция, Италия или някъде в тея страни, когато реша да отида на някаква екскурзия?
За газовото никой не го интересува, бутилката е важна. За нея трябва да имаш документ с данни за Марка, № на удобрение, сериен номер и дата на производство. По закон не можеш да минеш преглед с над 10 годишна бутилка. Ако нямаш документ за нея, данните могат да се вземат и от самата бутилка. И с над 10 годишна ще минеш, но има много случаи на гръмнали стари бутилки, та този закон не е случайно измислен и е за твоя собствена безопасност. Говоря като цяло, не че твоята е 10 годишна.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Технически преглед и катализатори
Аз не разбирам каква е толкова драмата с тия катализатори. Нали като отидеш на преглед ти замерват газовете и ако са ОК минаваш . Преди няма и месец минах на преглед от норма 3.0 моята кола беше 0.3 а е без катализатори. Нарочно ги накарах да го измерят както си трябва. 3.0д 218кс
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани