Избор на нов семеен автомобил
Модератор: Общи модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор на нов семеен автомобил
georgivar написа:За 320-ка е91 преди фейслифт 9-10 000 си е нормална цена. За 12 к ще я обслужи, застрахова, ако се заиграе може и веригите да смени.
Въпроса е, че като е висок 185 автора зад него жена му ако ще да е 150 пак ще трябва да си държи колената до ушите. А отзад ще стои щото бебето първите 2-3 години си трябва някой да седи отзад и да го забавлява. От тая гледна точка колите с предно са за предпочитане - просто има повече място в салона. А че не можеш да раздаваш газ в завоите и другите предимства на задното - като си с малко дете и без това рядко успяваш да се възползваш.
А от колите с предно немските са най-добре. Затова и всички предлагат VW, Skoda и производните. Това е практичния избор. Затова и голф-а е еталон в тоя сегмент - средно размерни фамилни коли дето ти вършат работа и в града, и до вилата / морето без да се чупят много (само да е дизел и да е сръчни скорости)
Не е задължително жена ти да седи отзад.
Моята е сядала отзад има няма по 5-10 пъти и с двете деца.
Просто по малкото се слага зад шофьора за да може жената да се обръща по диагонал и да му подава разни неща

Освен това мястото зад шофьора се води най безопасно в купето.
И какъв ще е тоя баланс двама възрасни от едната страна на колата и едно бебе в кошница на задната седалка от другата страна

Е90/1 си е перфектна кола за семейство с едно дете, че и с две си става, докато са малки, аз бях с Е91 докато малкото не стана на 4г. и започна да ме рита по облегалката за главата

Е61 е доста по просторна, направо си е кораб в сравнение с тройката.
Ако са по дребнички хората и в 3та серия ще се чувстват удобно, но аз примерно карам винаги с докрай назад седалка и в Е90 и в е60 та така.
Ако се намери добре гледана здрава кола нищо няма да му тежи на бюджета, даже ще му е по леко.
Направете малко сравнение на частите на ваг групата за пасат да видите, че цените на часисте на са по ниски даже има някои неща по скъпи.
Всичко е въпрос на ориентация и подготовка на ползвателя


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на нов семеен автомобил
georgivar написа:За 320-ка е91 преди фейслифт 9-10 000 си е нормална цена. За 12 к ще я обслужи, застрахова, ако се заиграе може и веригите да смени.
Въпроса е, че като е висок 185 автора зад него жена му ако ще да е 150 пак ще трябва да си държи колената до ушите. А отзад ще стои щото бебето първите 2-3 години си трябва някой да седи отзад и да го забавлява. От тая гледна точка колите с предно са за предпочитане - просто има повече място в салона. А че не можеш да раздаваш газ в завоите и другите предимства на задното - като си с малко дете и без това рядко успяваш да се възползваш.
А от колите с предно немските са най-добре. Затова и всички предлагат VW, Skoda и производните. Това е практичния избор. Затова и голф-а е еталон в тоя сегмент - средно размерни фамилни коли дето ти вършат работа и в града, и до вилата / морето без да се чупят много (само да е дизел и да е сръчни скорости)
Малко се оливате за мястото на задната седалка на Е91 - аз съм 185 и зад мен човек до 175 си седи нормално. Все пак ъгъла на ръцете на волана трябва да е 90 градуса. Това че някой кара легнал си е негов проблем
- Hater
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 14.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Не и БМВ
Re: Избор на нов семеен автомобил
Всъщност въпросният модел Мондео по-горе се води 4-та генерация. Може да се намери с двулитров дизелов двигател(на Пежо) на реални около 200к километра от първи собственик, понеже са доста купувани от България и изпадат прилични бройки в доста добро състояние с пълна история. Хечбека е с огромен багажник, а има и комби като вариант. Имат проблеми с хидравличната помпа и с рейката в първите модели, които би следвало да са отстранени гаранционно и както всеки друг дизелов автомобил са с демпферен маховик.
Но все пак, ако говорим за икономия и най-вече сигурност(защото става дума за семеен автомобил), то това е Тойота Авенсис. Грозен и скучен автомобил, но е голям, икономичен и доста здрав.
Но все пак, ако говорим за икономия и най-вече сигурност(защото става дума за семеен автомобил), то това е Тойота Авенсис. Грозен и скучен автомобил, но е голям, икономичен и доста здрав.
Минавам само, за да хейтя в "Извън темата".
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Избор на нов семеен автомобил
Поддържам за това, че части и здравина на Пасат могат да ти изядат ушите, дори сравнимо с БМВ особено когато вземеш някой "на далавера". Нищо не им е евтино, а далеч не са супер здрави.
Последна промяна Top Gun Maverick на 23 Мар 2018, 20:54, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Избор на нов семеен автомобил
Hater написа:Но все пак, ако говорим за икономия и най-вече сигурност(защото става дума за семеен автомобил), то това е Тойота Авенсис. Грозен и скучен автомобил, но е голям, икономичен и доста здрав.
Моите впечатления са,че Тойота (като сравнително масов,а не премиум производител) имат убийствени цени на частите.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор на нов семеен автомобил
Добре де, щото много ги препоръчвате и вагени и фордове, колко струва маховика със съединителя за това мондео?
За бора, голф, пасат, и прочие курници с 1.9тди комплекта струва 800лв. с доста прилична отстъпка.
За БМВ Е46 320д е по евтин с поне 100лв. комплекта.
Да не коментирам как се сменява на вагените, че е работата е два пъти повече от тая при БМВ-то и в повечето случаи по сервизите за труд искат поне с 50% повече за смяна.
Дюзите на пасат 6 2.0тди като беше нов преди десетина години бяха 1600лв. без ДДС в дилърството им, по същото време дюза за 320д в дару беше 800лв. и още доста такива неща има.
Много хора пишат как това било скъпо онова било евтино, ма изобщо нямат допир до БМВ и само са чували, че е скъпо.
Още един пример ще ви дам, имам колеги фенове на субару, били супер здрави частите били евтини, ми аз като ги слушам какви пари дават за части то един аутбек е по скъп за поддръжка от е61 при всяко едно положени
А тойота са без коментар, там си е направо скандално с цените на оригиналните части
, пък не е като да не се чупят кенефите 
За бора, голф, пасат, и прочие курници с 1.9тди комплекта струва 800лв. с доста прилична отстъпка.
За БМВ Е46 320д е по евтин с поне 100лв. комплекта.
Да не коментирам как се сменява на вагените, че е работата е два пъти повече от тая при БМВ-то и в повечето случаи по сервизите за труд искат поне с 50% повече за смяна.
Дюзите на пасат 6 2.0тди като беше нов преди десетина години бяха 1600лв. без ДДС в дилърството им, по същото време дюза за 320д в дару беше 800лв. и още доста такива неща има.
Много хора пишат как това било скъпо онова било евтино, ма изобщо нямат допир до БМВ и само са чували, че е скъпо.
Още един пример ще ви дам, имам колеги фенове на субару, били супер здрави частите били евтини, ми аз като ги слушам какви пари дават за части то един аутбек е по скъп за поддръжка от е61 при всяко едно положени

А тойота са без коментар, там си е направо скандално с цените на оригиналните части


Последна промяна vld на 23 Мар 2018, 20:32, променена общо 1 път

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Избор на нов семеен автомобил
Според мен това, че поддръжката на дадено БМВ е МНОГО по-скъпа от на някой Авенсис, Пасат и прочие идва масово от незнание и от това, че даден човек(или негов познат)е имал досег до някое от ония лъскавите БМВ-та, където са намерени на смешна цена и от мисълта, че са направили супер сделка са видяли как един премиум автомобил може да ти излезе много сурово ако го купиш на километри и неподдържан. Защото каквато и да е колата, трябва да са сменяни по нея някакви неща. За мен израз от сорта на "много е здрава, нищо не съм барал" значи, че следващия ще бара и то много неща, най-вече меча.
Та нормално е БМВ на половин милион навъртени при съмнителни собственици(или поне дори един от тях да е съмнителен)да създава много главоболия. Все пак този премиум автомобил има доста неща като екстри, в някои случаи сложен мотор, който си иска своето. Занемарена ли е една кола, това значи проблеми и пари. Обаче това си важи за всяка една марка и модели коли. Наслушал съм се на махленски мнения как това БМВ не е кола, дори са ми се подигравали едва ли не колко е проблемен тоя автомобил.
Не искат да чуят за тая марка, как горяли много пък ми е л'бимо, половината не са чували, че има супер икономични дизели на БМВ от 20 години, а бензин 3 литра спокойно може да не надвишава 10 на 100. Та плюене по марката колкото искаш, ама не е проблема в моделите коли, а в това, че някои хора очакват практически нечуплива кола и после се разочароват, особено когато са "спестили" някой лев при първоначалната покупка.

Та нормално е БМВ на половин милион навъртени при съмнителни собственици(или поне дори един от тях да е съмнителен)да създава много главоболия. Все пак този премиум автомобил има доста неща като екстри, в някои случаи сложен мотор, който си иска своето. Занемарена ли е една кола, това значи проблеми и пари. Обаче това си важи за всяка една марка и модели коли. Наслушал съм се на махленски мнения как това БМВ не е кола, дори са ми се подигравали едва ли не колко е проблемен тоя автомобил.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор на нов семеен автомобил
Нито една друга марка не издържа толкова много на душманско каране.
Гледайте немското моиле, питайте и хората които вкарват коли от вън да ви кажат кои марки са на най много километри.
Аз за авенсис на 400 000-500 000км не мога да се сетя, докато на около 10-12 години всяко второ БМВ е на толкова и се движи и още толкова ще изкара.
Гледайте немското моиле, питайте и хората които вкарват коли от вън да ви кажат кои марки са на най много километри.
Аз за авенсис на 400 000-500 000км не мога да се сетя, докато на около 10-12 години всяко второ БМВ е на толкова и се движи и още толкова ще изкара.

- firstduo93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Избор на нов семеен автомобил
.................
Leon: Колега, тоя тон на пейката пред блока. Нека не влизаме в сериала Разум и Чувства, не си обективен.
Leon: Колега, тоя тон на пейката пред блока. Нека не влизаме в сериала Разум и Чувства, не си обективен.
Re: Избор на нов семеен автомобил
Избор кола на старо тип семейна е главно ,освен вместимостта,надеждна с евтина и за предпочитане лесна поддръжка.Лесната поддръжка е свързана с бързото отремонтиране т.е наличност на достатъчно на брой сервизи обслужващи грамотно марката автомобил.Нали.
Избор на нов семеен автомобил
Първо искам да благодаря за менията на всеки, още повече на онези, които наистина споделиха мнение, а не натрупаха пореден пост към профила си.
С удоволстие в даден момент, когато бюджета го позволява бих карал E60 530XD автомат и поддържал без да правя сметка на разходите. За момента това не е възможно, така че ще се въздържа, за момента. Приоритет ми е детето, а не колата.
Може би ще започна да гледам просто за читави и поддържани коли без конкретна надоченост към марката/модела, но по-удобна за каране и с повече място за багаж.
Изглежда за някои от вас е изключително важно да си намеря много бързо автомобил, а то няма да стане, нека темата се води за приключена и да бъде заключена.
Отново благодаря за наистина смислените мнения!
С удоволстие в даден момент, когато бюджета го позволява бих карал E60 530XD автомат и поддържал без да правя сметка на разходите. За момента това не е възможно, така че ще се въздържа, за момента. Приоритет ми е детето, а не колата.
Може би ще започна да гледам просто за читави и поддържани коли без конкретна надоченост към марката/модела, но по-удобна за каране и с повече място за багаж.
Изглежда за някои от вас е изключително важно да си намеря много бързо автомобил, а то няма да стане, нека темата се води за приключена и да бъде заключена.
Отново благодаря за наистина смислените мнения!
Последна промяна istoyanov на 24 Мар 2018, 9:22, променена общо 1 път
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Избор на нов семеен автомобил
Разчистих твърде емоционалните излияния и крайния офтопик. Няма да я заключвам засега, защото семейната кола е доста широко понятие, този бюджет е доста масов за българина и няма лошо да се споделя опит и с други марки. Опита с БМВ сме го описали в отделните раздели.
Never mistake motion for action...
Re: Избор на нов семеен автомобил
1. Имам 2 автомобила на разположение - личен и служебен
2. Събирам общи мнения от собственици на марката в конкретния форум
3. До момента се изказаха мнения и за други марки, а не само за BMW
4. Не смятам, че подобна тема в конретен форум трябва да бъде пускана от фен, който познава всички модели с техните модификации. Ако е така по-скоро няма да има такава тема. Много запознатите би трябвало да правят и информиран избор.
5. За съжаление очевидно нямам конкретно предпочитание и до момента получих сравнително общо мнение, но и доста конкретни такива.
От всичко това горе имам предвид, че покупката на друг автомобил и замяната на сегашния ми личен не е топ приоритет към днешна дата. Все пак смятам, че темата за мен има смисъл, а тези обядснения са по-скоро са спам, от колкото полезна информация.
Покупката на колата било най-приятното, после идвало неприятното. Та искам освен да мога да в купя, без да се напрягма, да мога по същия начин и да я поддържам. Винаги съм симптизирал на BMW, но никога не съм бил фен, за сега. Кой знае? Може да реша и попанда(понеже късмета си играе роля) на екземпляр, който да ме направи силен привърженик.
До тогава обаче ще сондирма мненията. Нали и за това е форума?
Живи и здрави.
2. Събирам общи мнения от собственици на марката в конкретния форум
3. До момента се изказаха мнения и за други марки, а не само за BMW
4. Не смятам, че подобна тема в конретен форум трябва да бъде пускана от фен, който познава всички модели с техните модификации. Ако е така по-скоро няма да има такава тема. Много запознатите би трябвало да правят и информиран избор.
5. За съжаление очевидно нямам конкретно предпочитание и до момента получих сравнително общо мнение, но и доста конкретни такива.
От всичко това горе имам предвид, че покупката на друг автомобил и замяната на сегашния ми личен не е топ приоритет към днешна дата. Все пак смятам, че темата за мен има смисъл, а тези обядснения са по-скоро са спам, от колкото полезна информация.
Покупката на колата било най-приятното, после идвало неприятното. Та искам освен да мога да в купя, без да се напрягма, да мога по същия начин и да я поддържам. Винаги съм симптизирал на BMW, но никога не съм бил фен, за сега. Кой знае? Може да реша и попанда(понеже късмета си играе роля) на екземпляр, който да ме направи силен привърженик.
До тогава обаче ще сондирма мненията. Нали и за това е форума?
Живи и здрави.
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Избор на нов семеен автомобил
E60 330 xd
. Няма лошо човек да не е запознат с марката. Според мене автора е пасат комби,това е моят съвет. Хем е евтина колата хем достатъчно широка. Говоря за. Б5 1.9 тди. Успех на автора.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор на нов семеен автомобил
firstduo93 написа:E60 330 xd. Няма лошо човек да не е запознат с марката. Според мене автора е пасат комби,това е моят съвет. Хем е евтина колата хем достатъчно широка. Говоря за. Б5 1.9 тди. Успех на автора.
Това е кола за 3-4к лв. не за 12, за 12 к се вмества с пасат 6 от първите на който поддръжката му е като е Е60само дето му липсват два цилиндъра и едни 100 коня


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани