ФОРМУЛА 1

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.03.2004

ФОРМУЛА 1

Мнение от KILLER GTI » 14 Окт 2004, 21:26

някои знае ли до коя година Ф1 са били с ТУРБО :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 1.04.2004

Мнение от elbram » 14 Окт 2004, 22:11

не съм сигурен за точната година, но от 93-ра насам със сигурност са без турбини. Но знам също, че 89-та имаше някви жестоки спорове около това дали да се махат или да останат. Така че някой по-осведомен да се изкаже за точната година. :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 30.09.2004
Местоположение: вашингтон сащ

Мнение от US spec » 14 Окт 2004, 22:12

1977-1988 година е било разрешено да се ползват сомпресори.

имало е различен лимит на големина за различните ведове двигатели, мисла че за турбо е било 1.5 литера, а за другите от началото 3.0л и после 3.5л.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Окт 2004, 22:55

88 беше последната за турбо двигателите. отрязаха ги защото шаситата и аеродинамиката не можеше да навакса на 1300+ конете на турбо двигателителите (1300+ на квалификации, 1000 на състезание)

94та ограничиха аеродинамичните помагала и орязаха голяма част от телеметрията (предаване на данни до бокса).

после им ограничиха входящите трактове (кутиите за въздушните филтри), после ограничиха двигателите до 3 литра и махнаха ограниченията на входящите трактове...

некви такива..

сега са около 900 коня на около 18000 оборота за квалификации, около 850 за състезания...

ма това е наизуст.. google is your friend...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 8.08.2003
Местоположение: София

Мнение от momo76 » 15 Окт 2004, 8:14

сега са около 900 коня на около 18000 оборота за квалификации, около 850 за състезания...


Сега вече карат с един двигател на квалификацията и състезанието. След квалификацията не могат да правят промени по колата, така че това намаляване на мощноста зависи само от тежеста на крака на пилота.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: Добрич
Кара: Е30;Е65
Мечтае да кара: Е30

Мнение от DILDO » 15 Окт 2004, 11:48

А до година ще бъдат с един двигател на 2 състезания май.От някъде чух че ще ли да свалят кубатурата на 2.5л.

ПС В автотруд пишеше че ФИА иска 2 състезания с 1 двигател а БМВ искали 3 състезания с 1 или нещо такова...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 15 Окт 2004, 12:41

Аз дочух че ще свалят кубатурата ама няма да е 2.5 както казваш ти D_I_D_O а ще е 2.3. :D :D
Изображение

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 15 Окт 2004, 13:17

Бар Хонда сигурно ще имат успех, ако го направят 2.3.. те може и по малко да искат.Тогава няма да се говори за БМВ с технологии от Ф1 а Сивик... :mha: Турбо булидите са били долкото знам и аз, както писаха по горе 1,5л 1300 коня.. :wink:

П.С. ФИА иска да намали и боря на цилиндрите от 10 на 8. :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 16 Окт 2004, 14:45

Много тъпо ще стане ако направят двигателите 8 цицлндрови 2,3 :evil: :evil: :evil: То е почти сигурно че ще стане така де.Но пък много ми допада идеята на големите производители на двигатели за Ф1 да направят алтернативен шампионат ,който според мен ще е много по-интересен ,защото няма да ги има Минарди или Джордан или Заубер ,ами ще са просто повече болиди от един тим ,а пък е възможно и други производители като Фолксваген да се присъединят ,посредством Порше например или Ламборгини...Но ние може да си ги говорим много различни ама в действителност играят много пари ,които диктуват всичко ,така че нищо не можем да направим освен да се надяваме БМВ да останат в Ф1 или там каквото ще е ...
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 16 Окт 2004, 19:17

По новите правила двигателите трябва да са 2,4 литра 8 цилиндъра..те ако продължават така уж за да намалят катастрофите, след 4-5 год ще се пусна и аз с моята печка :roll: :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Мнение от [FF]GODFLESH » 16 Окт 2004, 20:54

По Дискавъри казаха че най много коне БМВ са извадили на няква квалификация :D ,цели 1350 коня през 1986 година
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 16 Окт 2004, 21:43

Ми те БМВ и сега са с най много коне, нищо че са по бавни с колите на сър франк! :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 8.02.2004
Местоположение: Mайна сити

Мнение от ISATIS » 17 Окт 2004, 14:35

[FF]GODFLESH написа:По Дискавъри казаха че най много коне БМВ са извадили на няква квалификация :D ,цели 1350 коня през 1986 година


Точно така. През 1986 за квалификация, тогава БМВ са били с Бенетон, това е и последната година, в която БМВ са се състезавали с двигатели във Ф1(преди отново да влязат в ГП през 2000г.) точното число обаче е 1400к.с. , или поне така съм срещал аз в чуждестранни сайтове и списания.
П.С - Тогава в Бенетон-БМВ се е състезавал Герхард Бергер... :wink:

BMW8 - вече не сме с най-мощния двг във формулата. Така беше през 2001, 2002 и 2003 година, но сега по-мощност отстъпваме на Феррари, Бар-Хонда и Тойота.Но доста примери показват, че по-важно качество от мощността на двигателя е неговата еластичност.Да се надяваме , че другата година Уилямс ще изкарат читаво шаси и БМВ Моторспорт ще се постараят двигателите им да бъдат една класа над двигателите на конкуренцията, както беше от 2001 до 2003 година.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Мнение от Фидел Кастро » 17 Окт 2004, 17:01

Пионери в турбините бяха Рено, но не помня от коя година. Друго, което помня е, че в началото на 70-те имаше май само два мотора - Форд Косуърт и Ферари(съмнявам се за още един, но не помня - тогава бях малък и яко се интересувах).
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 18 Окт 2004, 15:22

ISATIS - лъжеш се човек, лъжеш се. Казах най-много коне, не най-добър двигател като цяло, защото таз година особено по издръжливост позападнахме. Кокото до мощността Монтоя я показа пак на Монца като подобри собственото си постижение за най-висока средна скорост (17-годишен рекорд - 262 км/ч), което с шасите на Уилямс от тип тухла си е голям успех :D :wink:

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana, TNT

Последни теми
Facebook