ФОРМУЛА 1
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- KILLER GTI
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
ФОРМУЛА 1
някои знае ли до коя година Ф1 са били с ТУРБО 

88 беше последната за турбо двигателите. отрязаха ги защото шаситата и аеродинамиката не можеше да навакса на 1300+ конете на турбо двигателителите (1300+ на квалификации, 1000 на състезание)
94та ограничиха аеродинамичните помагала и орязаха голяма част от телеметрията (предаване на данни до бокса).
после им ограничиха входящите трактове (кутиите за въздушните филтри), после ограничиха двигателите до 3 литра и махнаха ограниченията на входящите трактове...
некви такива..
сега са около 900 коня на около 18000 оборота за квалификации, около 850 за състезания...
ма това е наизуст.. google is your friend...
94та ограничиха аеродинамичните помагала и орязаха голяма част от телеметрията (предаване на данни до бокса).
после им ограничиха входящите трактове (кутиите за въздушните филтри), после ограничиха двигателите до 3 литра и махнаха ограниченията на входящите трактове...
некви такива..
сега са около 900 коня на около 18000 оборота за квалификации, около 850 за състезания...
ма това е наизуст.. google is your friend...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
А до година ще бъдат с един двигател на 2 състезания май.От някъде чух че ще ли да свалят кубатурата на 2.5л.
ПС В автотруд пишеше че ФИА иска 2 състезания с 1 двигател а БМВ искали 3 състезания с 1 или нещо такова...
ПС В автотруд пишеше че ФИА иска 2 състезания с 1 двигател а БМВ искали 3 състезания с 1 или нещо такова...
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Бар Хонда сигурно ще имат успех, ако го направят 2.3.. те може и по малко да искат.Тогава няма да се говори за БМВ с технологии от Ф1 а Сивик... :mha: Турбо булидите са били долкото знам и аз, както писаха по горе 1,5л 1300 коня..
П.С. ФИА иска да намали и боря на цилиндрите от 10 на 8.

П.С. ФИА иска да намали и боря на цилиндрите от 10 на 8.

Много тъпо ще стане ако направят двигателите 8 цицлндрови 2,3
То е почти сигурно че ще стане така де.Но пък много ми допада идеята на големите производители на двигатели за Ф1 да направят алтернативен шампионат ,който според мен ще е много по-интересен ,защото няма да ги има Минарди или Джордан или Заубер ,ами ще са просто повече болиди от един тим ,а пък е възможно и други производители като Фолксваген да се присъединят ,посредством Порше например или Ламборгини...Но ние може да си ги говорим много различни ама в действителност играят много пари ,които диктуват всичко ,така че нищо не можем да направим освен да се надяваме БМВ да останат в Ф1 или там каквото ще е ...



But does a human form display to those who dwell in realms of day
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
По Дискавъри казаха че най много коне БМВ са извадили на няква квалификация
,цели 1350 коня през 1986 година

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
[FF]GODFLESH написа:По Дискавъри казаха че най много коне БМВ са извадили на няква квалификация,цели 1350 коня през 1986 година
Точно така. През 1986 за квалификация, тогава БМВ са били с Бенетон, това е и последната година, в която БМВ са се състезавали с двигатели във Ф1(преди отново да влязат в ГП през 2000г.) точното число обаче е 1400к.с. , или поне така съм срещал аз в чуждестранни сайтове и списания.
П.С - Тогава в Бенетон-БМВ се е състезавал Герхард Бергер...

BMW8 - вече не сме с най-мощния двг във формулата. Така беше през 2001, 2002 и 2003 година, но сега по-мощност отстъпваме на Феррари, Бар-Хонда и Тойота.Но доста примери показват, че по-важно качество от мощността на двигателя е неговата еластичност.Да се надяваме , че другата година Уилямс ще изкарат читаво шаси и БМВ Моторспорт ще се постараят двигателите им да бъдат една класа над двигателите на конкуренцията, както беше от 2001 до 2003 година.
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Пионери в турбините бяха Рено, но не помня от коя година. Друго, което помня е, че в началото на 70-те имаше май само два мотора - Форд Косуърт и Ферари(съмнявам се за още един, но не помня - тогава бях малък и яко се интересувах).
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
ISATIS - лъжеш се човек, лъжеш се. Казах най-много коне, не най-добър двигател като цяло, защото таз година особено по издръжливост позападнахме. Кокото до мощността Монтоя я показа пак на Монца като подобри собственото си постижение за най-висока средна скорост (17-годишен рекорд - 262 км/ч), което с шасите на Уилямс от тип тухла си е голям успех



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: kikko