карбуратор...
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
карбуратор...
Искам да сменя карбуратора на колата(Не е БМВ)
Може ли въобще да се мисли да слагам от БМВ Е21 320?...единственото което ме притеснява е това че е за 6цилиндров двигател и е четирикамерен
ако изобщо може да се монтоира де...а разхода как ще дойде?
колата ми е 4-цилиндрова...и е направена за 2-камерни карб
Може ли въобще да се мисли да слагам от БМВ Е21 320?...единственото което ме притеснява е това че е за 6цилиндров двигател и е четирикамерен
ако изобщо може да се монтоира де...а разхода как ще дойде?
колата ми е 4-цилиндрова...и е направена за 2-камерни карб

Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Е кажи ква е колата кво ти е срам 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Изби рибата! Просто...
И как мислиш на двукамерен карбураторен Голф да го направиш с карбуратор от БМВ Е21 320? Нещо ме съмнява да стане, освен ако не пригодиш после и (уф, как се казваше технически) "кутията за въздушния филтър" ... трябва да ти отговаря на карбуратора от БМВ, връзките също. Имам лични наблюдения, след едно нагаждане на карбуратор от Самара на БМВ Е21.
Точно това се напасна, смени се и кутията и от там въздушния филтър.
И как мислиш на двукамерен карбураторен Голф да го направиш с карбуратор от БМВ Е21 320? Нещо ме съмнява да стане, освен ако не пригодиш после и (уф, как се казваше технически) "кутията за въздушния филтър" ... трябва да ти отговаря на карбуратора от БМВ, връзките също. Имам лични наблюдения, след едно нагаждане на карбуратор от Самара на БМВ Е21.

Да караш Peugeot е страст!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва не е било нагаждане а екзекуция направо 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
А какво мислите за марката KEIHIN?
на ауди ги били слагали....ама били японски.
дали са по безпроблемни от Пиербурзите?(крика ги знае
)
или ако трябва да сложа такъв от Лада...какви преправки трябва да се правят?фланец, ръчен смукач
, кутията на филтъра...друго?
на ауди ги били слагали....ама били японски.
дали са по безпроблемни от Пиербурзите?(крика ги знае

или ако трябва да сложа такъв от Лада...какви преправки трябва да се правят?фланец, ръчен смукач

Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми незнам кво изкаш да постигнеш с нов карб и не казваш за двигателя 1.6 ли е:?: Кейхин от 1.8 ауди 90кс е надежден само механика ръчен смук няма проблеми като пиербург ел. карбовете.Чувал съм за вариант от лада на голф 1.6 че ставал който ще е най-евтин ма ти се преценяваш.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
искам да постигна разход по малък от 14 и вървене повече от мохер
искам да го разкарам тоя карбуратор...
не знаех че Кейхин е с ръчен смукач
а можеш ли да кажеш нещо повече за смяната с такъв от Лада...
притив нямам и такъв да сложа...
ама ще трябва и фланец...нищо де.
ръчния смукач как да се направи?жилото от къде ще мине

искам да го разкарам тоя карбуратор...
не знаех че Кейхин е с ръчен смукач

а можеш ли да кажеш нещо повече за смяната с такъв от Лада...
притив нямам и такъв да сложа...
ама ще трябва и фланец...нищо де.
ръчния смукач как да се направи?жилото от къде ще мине

Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми с ладовия май под 14 няма да я свалиш
А ако си с "лошия" пиербург (когато е дакосван от БГ майсторчета) от него сичко е по добре. За Кайхина го има и със авт. смук. ако ръчния те притеснява(при тез дърти карбове 15+г. е по-добре с ръчен) май съм го виждал на ауди 100 от старите за двиг. 1.8 75кс. и харчи под 10 при полужение че тегли тоа вагон:!:

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
krika написа:Тва не е било нагаждане а екзекуция направо
Прав си, ама нов за модела беше преди три години 600 лева


А сега за Голфа, нямам визитка под ръка, но на Автосалона имаше фирма, която си е специализирана и внася части за ремонт на карбуратори. Имаше всички видове жигльори за масовите западни автомобили. Мисля, че магазина им беше някъде на Козлодуй, по спомен. От две години май внасят такива.
Да караш Peugeot е страст!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми аз имам един тел. на една фирма с един от най-големите асортименти от части за карбове тела е 931 10 75 ма човека изка смяна
И 95лв за чисто нов
Лада форевър 




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick