карбуратор...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

карбуратор...

Мнение от BMW_325i » 22 Фев 2005, 13:14

Искам да сменя карбуратора на колата(Не е БМВ)

Може ли въобще да се мисли да слагам от БМВ Е21 320?...единственото което ме притеснява е това че е за 6цилиндров двигател и е четирикамерен
ако изобщо може да се монтоира де...а разхода как ще дойде?

колата ми е 4-цилиндрова...и е направена за 2-камерни карб :D
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 22 Фев 2005, 21:11

Е кажи ква е колата кво ти е срам :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 22 Фев 2005, 22:19

:uups: :uups: и какво тайна ще я пазиш??
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 22 Фев 2005, 22:41

ГОЛФ 2 :mhihi:
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 22 Фев 2005, 23:59

Изби рибата! Просто...

И как мислиш на двукамерен карбураторен Голф да го направиш с карбуратор от БМВ Е21 320? Нещо ме съмнява да стане, освен ако не пригодиш после и (уф, как се казваше технически) "кутията за въздушния филтър" ... трябва да ти отговаря на карбуратора от БМВ, връзките също. Имам лични наблюдения, след едно нагаждане на карбуратор от Самара на БМВ Е21. :) Точно това се напасна, смени се и кутията и от там въздушния филтър.
Да караш Peugeot е страст!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Фев 2005, 1:43

Тва не е било нагаждане а екзекуция направо :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 23 Фев 2005, 10:14

А какво мислите за марката KEIHIN?
на ауди ги били слагали....ама били японски.
дали са по безпроблемни от Пиербурзите?(крика ги знае :mhihi: )

или ако трябва да сложа такъв от Лада...какви преправки трябва да се правят?фланец, ръчен смукач :evil: , кутията на филтъра...друго?
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Фев 2005, 13:23

Ми незнам кво изкаш да постигнеш с нов карб и не казваш за двигателя 1.6 ли е:?: Кейхин от 1.8 ауди 90кс е надежден само механика ръчен смук няма проблеми като пиербург ел. карбовете.Чувал съм за вариант от лада на голф 1.6 че ставал който ще е най-евтин ма ти се преценяваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 23 Фев 2005, 14:34

искам да постигна разход по малък от 14 и вървене повече от мохер :mhihi:
искам да го разкарам тоя карбуратор...
не знаех че Кейхин е с ръчен смукач :confused:
а можеш ли да кажеш нещо повече за смяната с такъв от Лада...
притив нямам и такъв да сложа...
ама ще трябва и фланец...нищо де.
ръчния смукач как да се направи?жилото от къде ще мине :?:
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Фев 2005, 15:30

Ми с ладовия май под 14 няма да я свалиш :mhihi: А ако си с "лошия" пиербург (когато е дакосван от БГ майсторчета) от него сичко е по добре. За Кайхина го има и със авт. смук. ако ръчния те притеснява(при тез дърти карбове 15+г. е по-добре с ръчен) май съм го виждал на ауди 100 от старите за двиг. 1.8 75кс. и харчи под 10 при полужение че тегли тоа вагон:!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 23 Фев 2005, 20:59

krika написа:Тва не е било нагаждане а екзекуция направо :shock:


Прав си, ама нов за модела беше преди три години 600 лева :evil: а Самаровия... беше 1,8 (ставаше, в този смисъл) отделно беше 95 лева, оригинален руски при това, изчакахме доставката. С кутията за фитъра още 45 и смяната филтър занапред става за 4-5 лева. Това го пиша само за уточнение, не за спора. :) Нищо лично, просто е по темата. Невъзможни неща няма, само дето ... е лошо да се тръгне от "без пари"... Да си призная, колата си вървеше добре, дори разхода падна от 18/20 на 13/14 градско.

А сега за Голфа, нямам визитка под ръка, но на Автосалона имаше фирма, която си е специализирана и внася части за ремонт на карбуратори. Имаше всички видове жигльори за масовите западни автомобили. Мисля, че магазина им беше някъде на Козлодуй, по спомен. От две години май внасят такива.
Да караш Peugeot е страст!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 23 Фев 2005, 21:09

Ми аз имам един тел. на една фирма с един от най-големите асортименти от части за карбове тела е 931 10 75 ма човека изка смяна :roll: И 95лв за чисто нов :shock: :help: Лада форевър :mhihi:

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook