Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Здравейте колеги, Малко извън темата, но тъй като в този форум има хора занимаващи се с всичко та за това и тук я пускам тази тема.
Става въпрос за газова уредба на Mitsubishi Pajero II (V2_W,V4_W) на един познат. Джипа мисля че е 1998г. с двигател Fuel Efficient 3.5i V6 24V GDI (245 Hp) и до колкото разбрах е изключително капризен по отношение на подобна интервенция поради спецификата на този двигател.
Препоръчайте сервиз където биха могли да мотират такава газова уредба - модели, марки евентуално. Ако пък имате наблюдение за такива хора/сервизи из Варненско още по-добре
Става въпрос за газова уредба на Mitsubishi Pajero II (V2_W,V4_W) на един познат. Джипа мисля че е 1998г. с двигател Fuel Efficient 3.5i V6 24V GDI (245 Hp) и до колкото разбрах е изключително капризен по отношение на подобна интервенция поради спецификата на този двигател.
Препоръчайте сервиз където биха могли да мотират такава газова уредба - модели, марки евентуално. Ако пък имате наблюдение за такива хора/сервизи из Варненско още по-добре

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
От прочетеното в нета останах с впечатление че GDI не става на газ.
Аз лично не бих харчил пари, време и нерви за газ на GDI.
Караш на бензин или продаваш.
Аз лично не бих харчил пари, време и нерви за газ на GDI.
Караш на бензин или продаваш.

- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Доколкото знам има газови подходящи за FSI,GDI и т.н все по-капризни мотори откъм газ, обаче пак всеобщото мнение, е че не е добра идея газта, поради режимите му на работа.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Дали не може да се преработи на обикновен инжекцион?
- в смисъл да смениш колектори, дюзи, компютър.. - за Mitsubishi се намира всякаква скрап.
Покрай твоя въпрос, взех да се чудя, какви ли ще са проблемите с директните инжекциони.
И горе-долу май се оказа това, за което си мислех - че трябва да се ограничи, но не и напълно да се спре горивото през бензиновите дюзи.
Имало някакви Vogas, дето правели за GDI-то.
http://www.mitsubishi-forums.com/60-car ... post103202
Well I see I got lots of people looking at my question but no reply's!.
I have managed to find the info I was looking for so will now share it with you all
The GDI engine requires the injectors inside the cylinders to be lubricated and cooled by the flow of fuel through them, so normal LPG kits are no good as cutting the fuel to the injectors would damage them! there is however a way around this! one company has developed a conversion for GDI engines that supplies a small amount of petrol to the internal injectors while supplying LPG to the inlet track for combustion. I am fitting this system to my 1.8 GDI at present and anyone who want more info just has to ask! I will let you all know the saving make in running costs over the next few months.
Tom
tomblyth@sky.com
- в смисъл да смениш колектори, дюзи, компютър.. - за Mitsubishi се намира всякаква скрап.
Покрай твоя въпрос, взех да се чудя, какви ли ще са проблемите с директните инжекциони.
И горе-долу май се оказа това, за което си мислех - че трябва да се ограничи, но не и напълно да се спре горивото през бензиновите дюзи.
Имало някакви Vogas, дето правели за GDI-то.
http://www.mitsubishi-forums.com/60-car ... post103202
Well I see I got lots of people looking at my question but no reply's!.
I have managed to find the info I was looking for so will now share it with you all
The GDI engine requires the injectors inside the cylinders to be lubricated and cooled by the flow of fuel through them, so normal LPG kits are no good as cutting the fuel to the injectors would damage them! there is however a way around this! one company has developed a conversion for GDI engines that supplies a small amount of petrol to the internal injectors while supplying LPG to the inlet track for combustion. I am fitting this system to my 1.8 GDI at present and anyone who want more info just has to ask! I will let you all know the saving make in running costs over the next few months.
Tom
tomblyth@sky.com
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Точно това е проблема с газифицирането на тези двигатели, инжекторите е необходимо да се охлаждат и смазват от горивото минаващо през тях. Ако няма гориво (бензин) инжекторите се повреждат тъй като температурата по време на детонацията е доста по-висока в сравнение с другите двигатели. Така са го докарали Fuel Efficient-а на GDI-то и за да не се повредят бензиновите инжектори трябва да има и някакво минимално количество бензин през тях до като работи двигателя.
За сега джипката се кара на бензин и наистина разхода е завидно малък за тази мощност, но човека просто проучва алтернативите и има ли изобщо такива.
За сега джипката се кара на бензин и наистина разхода е завидно малък за тази мощност, но човека просто проучва алтернативите и има ли изобщо такива.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Завидно малък?
Карал съм GDI 1.8 и никак не останах с впечатление за малък разход. За мен тоя двигател няма разумна алтернатива на бензина.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Препоръка за монтаж на ГУ на Mitsubishi с GDI двигател
Гена, по улицата с автосалоните. На самия последен светофар на излизане от Варна, ти се пада диагонално в ляво. Сервиз за газови уредби и автоклиматици. Бяла голяма сграда с бяла метална ограда на двора. На покрива има табела EUROMARKET в червено и GROUP в синьо. По добро описание не мога да дам
Тез монтират газовите уредби на повечето тупалки в града и си знаят всяка кола.

Тез монтират газовите уредби на повечето тупалки в града и си знаят всяка кола.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани