Разлика между ръчка и автоматик?

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Разлика между ръчка и автоматик?

Мнение от flame » 09 Фев 2009, 12:35

Още от началото да отбележа, че не съм карал 2 абсолютно еднакви модела (едната да е с ръчка, а другата автоматик), за да мога да ги сравня най-точно, но съм карал доста различни и от двата вида и малко ми е чудно много колеги как превъзнасят ръчната скоростна кутия :confused:

Като изключим колегите, за които Божурище е втори роден дом, моля "простосмъртните" колеги да споделят какво повече дава ръчката в сравнение с автоматика? :confused: Аз лично с две ръце гласувам за автоматика - включвам си ръчния спортен режим (DS) когато ми кефне и правя изпълнения. И най-големия бонус за мен е по-бързото превключване без съединител 8)

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 09 Фев 2009, 12:41

С новите автоматични кутии трябва да си шибания Шумахер, за да включваш по бързо от комп-а. Разликите са хипер минимални.

Аз съм с две ръце за автомата, много ми харесва да мога да си чешам мъдурите или да си пия кафе спокойно. Може и други работи да чешеш на пасажерската седалка без да пречи на шофирането ;)

Карал съм 135и ръчка... е същата работа си е, само дето дясната ръка не е свободна. Даже тогава изпуснах 4-та без да искам... с автомата нямаше да стане така.

Отделно, няма такъв кеф из завойте да включваш с "перата" на волана без да го пускаш и за секунда :)

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 15.01.2006
Местоположение: София

Мнение от COMMON » 09 Фев 2009, 15:23

С новите кутии удоволствието от ръчката взе да става като да караш Е24. Знаеш че нито е най-бързо, нито най-комфортно, ама тая смяна от 2-ра на 3-та е незаменимо усещане.

По-скоро идва въпроса какъв автомобил и с каква цел караш, а не автоматик-ръчка. Малко са хората, които биха карали Е34 М5 автомат (ако има вобще автомат), малко са и тези поръчващи Е60 М5 ръчка.

За мен е ясно, ежедневния автомобил трябва да автомат, а нещо от рода на Z3 - само ръчка. :driving:

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 09 Фев 2009, 15:38

за мен ръчката си е по добрия вариянт. Автомата ми се вижда муден , не знам фен на ръчните скорости съм.
It`s party time !

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 09 Фев 2009, 15:38

Ако говорим за чистия автоматик-губи коне,по тежък е,катери разход,сравнително бавно включва,няма пускане по инерция,държи по-малко при спиране на скорост.За по напредналите юзери голям проблем е защитата на скоростите-при близки до критичните обороти автоматът превключва.Липсва възможността да качиш обороти и да пуснеш съединителя.
Автоматът за мен е тъпня,виж полуавтоматичните са друга бира.
Полуавтоматици с два съединителя-ДСГ/ДКГ-екстремно бързо включване на предавка,лаунч контрол,по спортните са без защити,не губят коне.Да не говорим,че повечето са с една предавка повече от ръчната-от там по-добре разпределени предавателни числа-по-бързо ускорение и по-нисък разход

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 15.03.2008
Местоположение: София

Мнение от nekezki » 09 Фев 2009, 16:57

Мудни....Бавни....Колеги 2009година сме вече.Всички помниме 124ките колко им бяха бавни автоматиците,но сега е доста по-различно.Твърдо за Автомата от мен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 09 Фев 2009, 17:52

nekezki написа:Мудни....Бавни....Колеги 2009година сме вече.


Аха, и този форум е за коли не по-стари от 5 години ;) Ако обсъждахме 124 или БМВ-то на Шон Конъри от златните му години щях да пусна темата в друг раздел 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 09 Фев 2009, 18:48

OPASNO LUD написа:няма пускане по инерция


Има, има.... :winky:


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 09 Фев 2009, 22:02

Момци :mhihi: ,по-добро от автоматика няма да знаете!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 09 Фев 2009, 23:16

+1 за автомата :yes:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 09 Фев 2009, 23:37

Има, има.... Ща схрускам

В движение е абсолютно забранено да се превключва на N

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 10 Фев 2009, 0:10

OPASNO LUD написа:
Има, има.... Ща схрускам

В движение е абсолютно забранено да се превключва на N


Кажи верно :shock:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 10 Фев 2009, 0:21

Какво да казвам-в книжката си пише-N се включва само в спряло положение за преместване на автомобилът на ниска скорост.Неслучайно БМВ автомат се тегли по-така


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 10 Фев 2009, 0:45

Cobra написа:
OPASNO LUD написа:
Има, има.... Ща схрускам

В движение е абсолютно забранено да се превключва на N


Кажи верно :shock:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: .И кво ще стане на автомата ако в движение включвам на N???.Досега съм го правил това 1000 пъти и нищо и няма!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Фев 2009, 0:53

quickshare написа: ...... Досега съм го правил това 1000 пъти и нищо и няма!!!


:shock:
Ама неволно или нарочно го правиш и ако е нарочно с каква цел?
А след като превключиш на N после в движение ли минаваш на D или спираш и тогава?

Следваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook