Разлика между ръчка и автоматик?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
Разлика между ръчка и автоматик?
Още от началото да отбележа, че не съм карал 2 абсолютно еднакви модела (едната да е с ръчка, а другата автоматик), за да мога да ги сравня най-точно, но съм карал доста различни и от двата вида и малко ми е чудно много колеги как превъзнасят ръчната скоростна кутия
Като изключим колегите, за които Божурище е втори роден дом, моля "простосмъртните" колеги да споделят какво повече дава ръчката в сравнение с автоматика? Аз лично с две ръце гласувам за автоматика - включвам си ръчния спортен режим (DS) когато ми кефне и правя изпълнения. И най-големия бонус за мен е по-бързото превключване без съединител
Като изключим колегите, за които Божурище е втори роден дом, моля "простосмъртните" колеги да споделят какво повече дава ръчката в сравнение с автоматика? Аз лично с две ръце гласувам за автоматика - включвам си ръчния спортен режим (DS) когато ми кефне и правя изпълнения. И най-големия бонус за мен е по-бързото превключване без съединител
С новите автоматични кутии трябва да си шибания Шумахер, за да включваш по бързо от комп-а. Разликите са хипер минимални.
Аз съм с две ръце за автомата, много ми харесва да мога да си чешам мъдурите или да си пия кафе спокойно. Може и други работи да чешеш на пасажерската седалка без да пречи на шофирането
Карал съм 135и ръчка... е същата работа си е, само дето дясната ръка не е свободна. Даже тогава изпуснах 4-та без да искам... с автомата нямаше да стане така.
Отделно, няма такъв кеф из завойте да включваш с "перата" на волана без да го пускаш и за секунда
Аз съм с две ръце за автомата, много ми харесва да мога да си чешам мъдурите или да си пия кафе спокойно. Може и други работи да чешеш на пасажерската седалка без да пречи на шофирането
Карал съм 135и ръчка... е същата работа си е, само дето дясната ръка не е свободна. Даже тогава изпуснах 4-та без да искам... с автомата нямаше да стане така.
Отделно, няма такъв кеф из завойте да включваш с "перата" на волана без да го пускаш и за секунда
С новите кутии удоволствието от ръчката взе да става като да караш Е24. Знаеш че нито е най-бързо, нито най-комфортно, ама тая смяна от 2-ра на 3-та е незаменимо усещане.
По-скоро идва въпроса какъв автомобил и с каква цел караш, а не автоматик-ръчка. Малко са хората, които биха карали Е34 М5 автомат (ако има вобще автомат), малко са и тези поръчващи Е60 М5 ръчка.
За мен е ясно, ежедневния автомобил трябва да автомат, а нещо от рода на Z3 - само ръчка.
По-скоро идва въпроса какъв автомобил и с каква цел караш, а не автоматик-ръчка. Малко са хората, които биха карали Е34 М5 автомат (ако има вобще автомат), малко са и тези поръчващи Е60 М5 ръчка.
За мен е ясно, ежедневния автомобил трябва да автомат, а нещо от рода на Z3 - само ръчка.
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
за мен ръчката си е по добрия вариянт. Автомата ми се вижда муден , не знам фен на ръчните скорости съм.
It`s party time !
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Ако говорим за чистия автоматик-губи коне,по тежък е,катери разход,сравнително бавно включва,няма пускане по инерция,държи по-малко при спиране на скорост.За по напредналите юзери голям проблем е защитата на скоростите-при близки до критичните обороти автоматът превключва.Липсва възможността да качиш обороти и да пуснеш съединителя.
Автоматът за мен е тъпня,виж полуавтоматичните са друга бира.
Полуавтоматици с два съединителя-ДСГ/ДКГ-екстремно бързо включване на предавка,лаунч контрол,по спортните са без защити,не губят коне.Да не говорим,че повечето са с една предавка повече от ръчната-от там по-добре разпределени предавателни числа-по-бързо ускорение и по-нисък разход
Автоматът за мен е тъпня,виж полуавтоматичните са друга бира.
Полуавтоматици с два съединителя-ДСГ/ДКГ-екстремно бързо включване на предавка,лаунч контрол,по спортните са без защити,не губят коне.Да не говорим,че повечето са с една предавка повече от ръчната-от там по-добре разпределени предавателни числа-по-бързо ускорение и по-нисък разход
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
OPASNO LUD написа:Има, има.... Ща схрускам
В движение е абсолютно забранено да се превключва на N
Кажи верно
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Какво да казвам-в книжката си пише-N се включва само в спряло положение за преместване на автомобилът на ниска скорост.Неслучайно БМВ автомат се тегли по-така
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Cobra написа:OPASNO LUD написа:Има, има.... Ща схрускам
В движение е абсолютно забранено да се превключва на N
Кажи верно
.И кво ще стане на автомата ако в движение включвам на N???.Досега съм го правил това 1000 пъти и нищо и няма!!!
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани