И аз малко по-скромно....
Модератор: bum_bum
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
6 цилиндрови е36 сигорно и при вас е пълно по могите и те имат такъв кабел. А бобините мислил ли си да ги сложиш над свещите като при М50 


- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Като гледам са си 4 бобини на снимката.Ако тези не стават отгоре ще си намери други и ще ги сложи.
Megasquirt & Megaview user
Доста се колебая дали да го правя с бобини върху свещите...може би, но това ще е от последните работи които ще свърша по колата. И така ми е добре за сега, лесно се стига до свещите, няма екстремни налягания...нали все пак е всекидневна кола
Другото което искам да кажа по темата е за сегашният разход...който не е колкото ми се искаше
На магистрала със скорост 130 е около 8,5-9, а не както исках аз 6,5-7
Но трябва да отбележа че не съм правил почти никакви настройки...щото нямам с какво. Моят лаптоп упорито не ще да приеме АЕМ-а за приятел. Пробвах каквото можах, но си трябва човек който е много в час защото има някакъв проблем с някакъв драйвер...

Другото което искам да кажа по темата е за сегашният разход...който не е колкото ми се искаше




е21 345 0-402м 12.18


- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
на 130,трябва да си на 3000об,поне при мен е така с 3,25 диф.с 4,27 при 3000 об ми даваше 7/100,но това бяха 100км/ч.при 130,съпротивленията нарастват рязко и този разход е чудесен.поне аз бих се радвал на такъв.TOM написа:
Другото което искам да кажа по темата е за сегашният разход...който не е колкото ми се искашеНа магистрала със скорост 130 е около 8,5-9, а не както исках аз 6,5-7
![]()
Но трябва да отбележа че не съм правил почти никакви настройки...щото нямам с какво. Моят лаптоп упорито не ще да приеме АЕМ-а за приятел. Пробвах каквото можах, но си трябва човек който е много в час защото има някакъв проблем с някакъв драйвер...
с тази кутия е перфектния вариант-имаш си досегашвите предавки + още една.наистина е малко дълъг този диф,но го предпочитам пред късия.особено,ако успея да си позасиля мотора.с 4,27 работи на много високи обороти/особено на магистрала/,а м40 и високи обороти не си подхождат.затова и мисля,че за този мотор е по-добре компресор пред турбо.ако трябва сега да купувам диф,ще е 3,64 или резервен вариант 3,73.TOM написа:При мен 130 км/ч са даже малко под 3000 об. За съпротивлението съм напълно съгласен, още повече че съм с 16 цола 205 отпред и 225 отзад. Малко дългичък идва тоя диф, но затова пък съм приготвил една 6 степенна кутия и с нея нещата смятам че ще си дойдат по местата
Така, малко за впечатленията ми от досега изминатите километри, до този момент около 950. Каква беше моята цел...исках да получа всекидневна кола , сравнително евтина (е, като за БМВ
), с максимално използване на оригинални (заводски) части по купето, мотора и трансмисията. Това стана! Другото което желаех да се получи, е да има малък лек мотор, често срещан, с много мощ в ниските и същевременно и във високите. Това се изпълни на 2/3 от желаното! Засега ! Къде е липсващата 1/3 ? Дори с мизерния ауспух и тръби с които съм в момента, голямата турбина има пълен буст при 4200 - 4500 на втора, като на следващите предавки буста идва още по в ниски обороти. От там до 6500 оборотомера се движи перфектно !!! Което много ме радва, защото знам какво ще е с по-голямата генерация
"Проблемът", ако има въобще такъв, е в недостатъчната за мен мощност в диапазона 1500-3000 об.м. Може би така ми се струва защото малко или много съм свикнал на е21-цата ми. Не знам... Може и да се дължи на липсата на повече от 0,5 налягане в този диапазон, засега не знам. Има и още нещо много важно, има определена разлика във времетраенето на пълнене и изпразване на атмосферен, турбо и компресорен двигател!!! В моя случай, М42 сигурно има по-голямо презастъпване на валовете, което оказва негативно влияние на въртящия момент и мощността в ниските обороти и обратното във високите. Затова винаги имаме чувството че например М40,М43 върви повече. Но само до 3000-4000 об/м. Може би и заради това по-голямо презастъпване няма достатъчно мощ в ниските, възможно е част от прясната горивна смес да излиза през изпускателните клапани. Бих искал да имам двоен ванус, ама нямааа
Предстои ми замерване на дино, там някои въпроси ще получат отговор, ще си поиграя малко с валовете и съм сигурен че ще има достатъчна разлика. Пак ще се повторя, компресора дори при тия 0.4-0-5 много помага, и може би лакомията ми е по-голяма отколкото трябва.....
Ще видим. Имам и някакво видео с компресор, няколко ръна само на 1-ва, щото нямах застраховка още. Ако някой може да го качи, да му го пратя, голямо е 4,43 МБ. Че нямам акаунти никъде. А и не ми се занимава. Но пък се вижда добре и звука е интересен (гаден)
Още нещо за тези които се колебаят дали да правят М40/43 или М42. За економично градско каране, че може би и извънградско, повече сила в ниските, по-голяма простота, по-лесно и по-евтино, препоръчвам М40/43. За повече фън и сила, М42





Още нещо за тези които се колебаят дали да правят М40/43 или М42. За економично градско каране, че може би и извънградско, повече сила в ниските, по-голяма простота, по-лесно и по-евтино, препоръчвам М40/43. За повече фън и сила, М42

е21 345 0-402м 12.18


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ей т'ва е! Бравос!!!
Ей така се обяснява кое какво е и как е! 


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани