И аз малко по-скромно....

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Юли 2009, 23:55

Да, мисля да го местя отзад, даже преди два дни видях една 325-ца в моргата и исках да и сваля кабела за акомулатора...ама някой тъпан го беше срязал :confused:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 20 Юли 2009, 7:31

6 цилиндрови е36 сигорно и при вас е пълно по могите и те имат такъв кабел. А бобините мислил ли си да ги сложиш над свещите като при М50 :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 20 Юли 2009, 8:54

Като гледам са си 4 бобини на снимката.Ако тези не стават отгоре ще си намери други и ще ги сложи.
Megasquirt & Megaview user

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Юли 2009, 9:11

Доста се колебая дали да го правя с бобини върху свещите...може би, но това ще е от последните работи които ще свърша по колата. И така ми е добре за сега, лесно се стига до свещите, няма екстремни налягания...нали все пак е всекидневна кола :D

Другото което искам да кажа по темата е за сегашният разход...който не е колкото ми се искаше :mhihi: На магистрала със скорост 130 е около 8,5-9, а не както исках аз 6,5-7 :mhihi: :mhihi: Но трябва да отбележа че не съм правил почти никакви настройки...щото нямам с какво. Моят лаптоп упорито не ще да приеме АЕМ-а за приятел. Пробвах каквото можах, но си трябва човек който е много в час защото има някакъв проблем с някакъв драйвер...:confused:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 20 Юли 2009, 9:22

разхода е впечатляващ а колатааа :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 21 Юли 2009, 17:22

имам си и аз шайба за кампресора.почти като на том,но е 155мм.тежи 1,4кг. и не усещам разлика във вървенето,както си е сега на бензин.много ли е кило и половина в + на вала?сега трябва нов изблик на ентусиазъм за захвата към двг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 21 Юли 2009, 17:30

TOM написа:
Другото което искам да кажа по темата е за сегашният разход...който не е колкото ми се искаше :mhihi: На магистрала със скорост 130 е около 8,5-9, а не както исках аз 6,5-7 :mhihi: :mhihi: Но трябва да отбележа че не съм правил почти никакви настройки...щото нямам с какво. Моят лаптоп упорито не ще да приеме АЕМ-а за приятел. Пробвах каквото можах, но си трябва човек който е много в час защото има някакъв проблем с някакъв драйвер...:confused:
на 130,трябва да си на 3000об,поне при мен е така с 3,25 диф.с 4,27 при 3000 об ми даваше 7/100,но това бяха 100км/ч.при 130,съпротивленията нарастват рязко и този разход е чудесен.поне аз бих се радвал на такъв.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Юли 2009, 9:12

При мен 130 км/ч са даже малко под 3000 об. За съпротивлението съм напълно съгласен, още повече че съм с 16 цола 205 отпред и 225 отзад. Малко дългичък идва тоя диф, но затова пък съм приготвил една 6 степенна кутия и с нея нещата смятам че ще си дойдат по местата ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.11.2008

Мнение от sim4ata » 23 Юли 2009, 9:44

Колега ТОМ, въпреки снимките и обясненията, може ли да напишеш какви са модификациите като цяло, т.е. да обобщиш какво си сменил, добавил, подобрил с какво, и общият резултат какъв е до този момент? Мисля, че би било добра информация като цяло за темата :bchug:
2.0 20V - Каде отиваш ти, може би!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 23 Юли 2009, 10:00

ТОМ,как я чувстваш преди да надуе турбото-в смисъл само на итъна на 0,5,като разлика от сток?нещо ме обземат притеснения с размета на шайбата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 23 Юли 2009, 10:09

TOM написа:При мен 130 км/ч са даже малко под 3000 об. За съпротивлението съм напълно съгласен, още повече че съм с 16 цола 205 отпред и 225 отзад. Малко дългичък идва тоя диф, но затова пък съм приготвил една 6 степенна кутия и с нея нещата смятам че ще си дойдат по местата ;)
с тази кутия е перфектния вариант-имаш си досегашвите предавки + още една.наистина е малко дълъг този диф,но го предпочитам пред късия.особено,ако успея да си позасиля мотора.с 4,27 работи на много високи обороти/особено на магистрала/,а м40 и високи обороти не си подхождат.затова и мисля,че за този мотор е по-добре компресор пред турбо.ако трябва сега да купувам диф,ще е 3,64 или резервен вариант 3,73.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Юли 2009, 10:11

Така, малко за впечатленията ми от досега изминатите километри, до този момент около 950. Каква беше моята цел...исках да получа всекидневна кола , сравнително евтина (е, като за БМВ :mhihi: ), с максимално използване на оригинални (заводски) части по купето, мотора и трансмисията. Това стана! Другото което желаех да се получи, е да има малък лек мотор, често срещан, с много мощ в ниските и същевременно и във високите. Това се изпълни на 2/3 от желаното! Засега ! Къде е липсващата 1/3 ? Дори с мизерния ауспух и тръби с които съм в момента, голямата турбина има пълен буст при 4200 - 4500 на втора, като на следващите предавки буста идва още по в ниски обороти. От там до 6500 оборотомера се движи перфектно !!! Което много ме радва, защото знам какво ще е с по-голямата генерация ;) "Проблемът", ако има въобще такъв, е в недостатъчната за мен мощност в диапазона 1500-3000 об.м. Може би така ми се струва защото малко или много съм свикнал на е21-цата ми. Не знам... Може и да се дължи на липсата на повече от 0,5 налягане в този диапазон, засега не знам. Има и още нещо много важно, има определена разлика във времетраенето на пълнене и изпразване на атмосферен, турбо и компресорен двигател!!! В моя случай, М42 сигурно има по-голямо презастъпване на валовете, което оказва негативно влияние на въртящия момент и мощността в ниските обороти и обратното във високите. Затова винаги имаме чувството че например М40,М43 върви повече. Но само до 3000-4000 об/м. Може би и заради това по-голямо презастъпване няма достатъчно мощ в ниските, възможно е част от прясната горивна смес да излиза през изпускателните клапани. Бих искал да имам двоен ванус, ама нямааа :mhihi: Предстои ми замерване на дино, там някои въпроси ще получат отговор, ще си поиграя малко с валовете и съм сигурен че ще има достатъчна разлика. Пак ще се повторя, компресора дори при тия 0.4-0-5 много помага, и може би лакомията ми е по-голяма отколкото трябва..... :mhihi: Ще видим. Имам и някакво видео с компресор, няколко ръна само на 1-ва, щото нямах застраховка още. Ако някой може да го качи, да му го пратя, голямо е 4,43 МБ. Че нямам акаунти никъде. А и не ми се занимава. Но пък се вижда добре и звука е интересен (гаден) :mhihi:

Още нещо за тези които се колебаят дали да правят М40/43 или М42. За економично градско каране, че може би и извънградско, повече сила в ниските, по-голяма простота, по-лесно и по-евтино, препоръчвам М40/43. За повече фън и сила, М42 ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Юли 2009, 14:00

Ей т'ва е! Бравос!!! :clap: Ей така се обяснява кое какво е и как е! :clap:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.11.2008

Мнение от sim4ata » 23 Юли 2009, 15:04

Да не забравиш да споменеш резултатите от Диното :D
2.0 20V - Каде отиваш ти, може би!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 23 Юли 2009, 16:50

ТОМ,къде върза сервото и празния ход?

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook