Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 28 Окт 2007, 17:40

Колеги погледнете мнението на Акорп http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=60
маи точно заради това оставам без гориво! :( .От това което прочетох става ясно че прекалено бързо ми се топли нафтата :arrow: налягането ми е ниско :arrow: виновна е подкачащата помпа
Днес изкарах предпазител 23- подкачащата помпа и сложих една туба до филтара и така я храних :arrow: не ми направи никакъв проблем :D .Направих си ивод,че нема достатъчно налягане :arrow: трябва нова подкачаща помпа :( .Кажете ми ориентировъчна цена.
Обаче като разглеждах горивната система ми направи впечатление,че маркучите са на подкачащата помпа са сменяни и ако са сложили такива с по голям диаметър :arrow: по-ниско налягане :arrow: по-бавно ще се върти горивото :arrow: ще се стопля по-бързо :arrow: клапана ще отваря доста често и аз ще оставям без гориво :( :( .Колко е вътрешния диаметър на вашите маркучи ,който излизат от подкачащата помпа и влизат в металните тръбички? :help: .Благодаря ви за помощта колеги.Вече се видях в чудо с тва магаре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Окт 2007, 18:09

Както ти каза Иван,най-напред почни като махнеш всички допълнителни филтри-възпрепятстват нормалната работа на помпата в резервоара.Дори и маркучите да са с малко по-голям диаметър,нали след това влизат в тръби с фабрично сечение-едва ли това минимално разширение няма да се компенсира от помпата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 28 Окт 2007, 22:20

Wenzy написа:Колеги погледнете мнението на Акорп http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=60
маи точно заради това оставам без гориво! :( .От това което прочетох става ясно че прекалено бързо ми се топли нафтата :arrow: налягането ми е ниско :arrow: виновна е подкачащата помпа
Днес изкарах предпазител 23- подкачащата помпа и сложих една туба до филтара и така я храних :arrow: не ми направи никакъв проблем :D .Направих си ивод,че нема достатъчно налягане :arrow: трябва нова подкачаща помпа :( .Кажете ми ориентировъчна цена.
Обаче като разглеждах горивната система ми направи впечатление,че маркучите са на подкачащата помпа са сменяни и ако са сложили такива с по голям диаметър :arrow: по-ниско налягане :arrow: по-бавно ще се върти горивото :arrow: ще се стопля по-бързо :arrow: клапана ще отваря доста често и аз ще оставям без гориво :( :( .Колко е вътрешния диаметър на вашите маркучи ,който излизат от подкачащата помпа и влизат в металните тръбички? :help: .Благодаря ви за помощта колеги.Вече се видях в чудо с тва магаре :)

Колега температурата на горивото едва ли е проблемът в случея. Ако налягането от подкачващата помпа е по ниско заради маркучи с по голям диаметър тогава до самата ГНП стига по-малко гориво и от там да ти идва проблема.Но най-добре я закарай на диагностика,там ще си каже какво е налягането на горивото след помпата и дали сместа идва богата или бедна. А има ли разлика когато околната температура е по-ниска. Ако не подкачва добре помпата или някой от филтрите е задръстен то проблемите ще ги има и при по студено време и студен двигател


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Окт 2007, 10:11

Не може проблема ти да е в помпата в резервоара.На мен и на TOD баха изгоряли но нито аз нито той имаше проблеми с въздух в системата.Единственият проблем от нейното не работене е че под 20л колата гасне на баири и при бързо взимане на големи завой ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 29 Окт 2007, 12:50

Венци цетката в резервоара 4иста ли е,тези марку4и,за които казваш дали са устои4иви на нафта(има всекакви ментета)или се разлагат отвътре-запушват се.Горивен филтър,цедка на гнп общо взето е това.Погледни и към сондата на резервоара,дали е завита хубаво капа4ката,имаше и нещо за запушен отдушник на резервоара.Колегата Дино е напълно прав за електри4еската помпа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Окт 2007, 14:22

Отвън ми изглеждат добре маркучите незнам вътре как са ама определено са за гориво.Дино и аз така на големите прави и големите завой ми прави мизерии(като гарам на две гуми - няма значение задни или странични) :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Днес си взех нов ваздушен филтър-стария е на 3 хилди километра не ми изглеждаше зле.И ако сега не се оправи чесно отиван на жицата :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Окт 2007, 22:51

AcOrP написа:Дизелите имат датчик за температурата които се следи от ECU-то като достигне горивото определена температура се отваря един електромагнитен винтил които връща гориво в резервоара.



Колега ,може ли да ми кажеш кое е датчика и кое клапана-доколкото си спомням в №6 влизаше мъркуча за излишното гориво от дюзите.
Можеш ли да ми кажш и №8 за какво служи.

Благодаря.


Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от kres » 30 Окт 2007, 9:09

Wenzy написа:На Дини сам му оревал :mhihi: и на вас да кажа.Колеги тва е при температура на 12 часа като изцедя която и да е предавка и настапя ли саединителя, за да я сменям със следващата,колата ми губи мощност(колкото и да натискам педала за газта няма никой,все едно колата е в покой,обаче в сащото време не е изгаснала-просто плавно си падат оборотите).И интересното е, че понякога освобеждавам от скорост и вкарвам пак същата и тръгва,а понякога,макар и рядко,ги изреждам всичките до 2-ра,за да тръгне.....Идей някакви?Чак ми е жал за веригата :( :help:


Хм, и аз имам подобен проблем, ако намериш решение сподели, че нервите ми изкарва това :roll:
Но при мен не го прави винаги и температурта няма значение, освен това забелязах че когато е в обороти и сменям скоростите много бързо, проблема го няма ....


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Окт 2007, 11:52

zvetiko написа:
AcOrP написа:Дизелите имат датчик за температурата които се следи от ECU-то като достигне горивото определена температура се отваря един електромагнитен винтил които връща гориво в резервоара.



Колега ,може ли да ми кажеш кое е датчика и кое клапана-доколкото си спомням в №6 влизаше мъркуча за излишното гориво от дюзите.
Можеш ли да ми кажш и №8 за какво служи.

Благодаря.


Изображение
Номер 8 е авансатора,в буквален превод от реалоем е''Клапан за соленоид, с който за инжекция регулатор единствен в съединение'',когато не работи мотора тресе доста,а и не ка4ва оборотите при студена кола.За този температурен клапан,за които говори колегата ми е интересно каде се намира,да не би да е именно авансатора :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Окт 2007, 17:18

И аз това си помислих ,затова го зададох въпроса.Знам ,че горивото се връща през 6,но не знаех 8 за какво служи и какво точно прави.Иначе в помпата някъде има температурен датчик за горивото-на една диагностика ми бяха казали ,че не работел,но това неу било от голямо значение. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Окт 2007, 19:45

От толкова четене за горивната система направо мисля да се преместя някаде в Бавария и да им давам акъл :lol: .Значи тва не е на ГНП грешно сте ме разбрали,тоя клапан е ето тук http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0379/
под номер 1- значи пичове това го имат само баварските дизели 8) тая плочка подгрява нафтата и на нея има ел магнитен клапан (тва благодарение на ACORP,за което му благодаря),че тоя клапан когато нафтата стигне определена температура се отваря и пуска нафтата в резервоара :roll: .просто казва на ДДЕ "край" и няма гориво.Сложих възвратен клапан веднага след резервоара и той не помага :arrow: подкачащата помпа спира работа и затва няма гариво.Гледах във горепосочения сайт и :shock: -чисто ново тва нещо 304 оиро,отивам на моргата притеснен и чакам да ми кажат сериозна сума,а пича ми вика нямаме в наличност иначе струва 20-30 лева :winky: .Каза че мн се харчели защото мн хора си купували зимата да си топлят нафтата,бе и тва ще сменя ама вече........... :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Окт 2007, 21:12

Wenzy написа:От толкова четене за горивната система направо мисля да се преместя някаде в Бавария и да им давам акъл :lol: .Значи тва не е на ГНП грешно сте ме разбрали,тоя клапан е ето тук http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0379/
под номер 1- значи пичове това го имат само баварските дизели 8) тая плочка подгрява нафтата и на нея има ел магнитен клапан (тва благодарение на ACORP,за което му благодаря),че тоя клапан когато нафтата стигне определена температура се отваря и пуска нафтата в резервоара :roll: .просто казва на ДДЕ "край" и няма гориво.Сложих възвратен клапан веднага след резервоара и той не помага :arrow: подкачащата помпа спира работа и затва няма гариво.Гледах във горепосочения сайт и :shock: -чисто ново тва нещо 304 оиро,отивам на моргата притеснен и чакам да ми кажат сериозна сума,а пича ми вика нямаме в наличност иначе струва 20-30 лева :winky: .Каза че мн се харчели защото мн хора си купували зимата да си топлят нафтата,бе и тва ще сменя ама вече........... :evil:


Мисля ,че няма нищо вярно в това ,което казваш-номер 1 е подгряващ елемент на горивният филтър ,който се включва при определени градуси.Къде го видя този клапан ,който ще върне нафтата в резервоара и по кой горивопровод ще я върне-по този по който идва ли . ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 30 Окт 2007, 21:22

Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Окт 2007, 21:31

Ми поне така си ги представям нещата,нагревателя на горивото се включва когато нафтата е мн студена,а специално биодизела трябвало да се подава поне 60 градуса,пък ако имаш представа окаде идват всички мизерии по колата ми кажи какво сменя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Окт 2007, 23:10

Wenzy написа:Ми поне така си ги представям нещата,нагревателя на горивото се включва когато нафтата е мн студена,а специално биодизела трябвало да се подава поне 60 градуса,пък ако имаш представа окаде идват всички мизерии по колата ми кажи какво сменя...


Точно така -това е един обикновен нагревател.

За проблема ти-ти сам знаеш причината,имаш въздух в горивопроводите.Вече ти казахме да махнеш твоите филтри-може да смуче някъде от там.Като ги махнеш прегледай целият горивопровод-резервоар,филтър,ГНП,холендровите гайки към ГНП и дюзите,всички маркучи за излишното гориво,които са между дюзите,маркуча от 1-ва дюза към клапана на ГНП и от там обратният горивопровод до резервоара.
И като подхождаш към повредите тръгваш оптимистично-не винаги е най-сложното или най-скъпото. ;)

П.П. И може въздуха да е останал когато си слагал допълнителните филтри-понякога системата не иска да се обезвъздуши сам и трябва ти да и направиш обезвъздушаване-аз лично съм брал подобни ядове при смяна на горивен фиртър.И моля ти се махни онова чудо от снимката ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook